Mordurette Gepost January 13 Share Gepost January 13 14 minuten geleden zei Thomassje123: Hell yes Pakte je keeper de strafschop of schoot hij hem naast/over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 13 Share Gepost January 13 10 minuten geleden zei Mordurette: Pakte je keeper de strafschop of schoot hij hem naast/over? Keeper pakte hem maar penal ging recht door het midden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Tering, dit is wel echt klote zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 13 Share Gepost January 13 Enorm zuur ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 13 Share Gepost January 13 (edited) Nee, ik bak er niets van. Gedegradeerd.. Hoe die ene Brit van 6 naar 1ste divisie ging zonder problemen, is mij een raadsel.. Edited January 13 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 14 Share Gepost January 14 Vullen jullie de vacatures (bv. manager -U23) braaf aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei xanderoo: Vullen jullie de vacatures (bv. manager -U23) braaf aan? Nope. Ik laat ook anderen beslissen over de stafindeling, buiten het eerste elftal om (en de beleidsbepalers als technisch directeur, hoofd jeugdopleidingen, etc.). In de Journey/Pentagon-challenge na één seizoen Milan alweer verlaten. Ploeg stond 80 miljoen in het rood, de selectie was kwaliteitsarm er waren voornamelijk oudere spelers en er komt een EK aan, dus ik verwacht best wel wat verschuivingen met trainers in topfuncties die bondscoach willen worden. Was derde gewonnen (top-4 was doelstelling) nadat de ploeg zelf vorig jaar 7e werd. Het is niet heel slecht, maar er zit niet heel veel meer in denk ik. Wel de Conference League gewonnen, dus alsnog wat Hall of Fame-punten op m'n naam kunnen zetten. Direct op 1 juni ging de eerder besproken transfer van Nagelsmann van R. Madrid naar Juventus rond. Dus nog vóór het EK is er al een topfunctie vrij. Hopelijk kom ik in aanmerking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 Toch wel een stap hoor Heerlijke carrière vooralsnog. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Doen jullie 1 career per keer, of hebben jullie saves waartussen jullie alterneren? En zoja, met welke frequentie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei AntiChrist7: Doen jullie 1 career per keer, of hebben jullie saves waartussen jullie alterneren? En zoja, met welke frequentie? Ik doe 1 carriere en af en toe een korte challenge of een expirementje tussendoor. Maar in principe 1 echte game, tot ik hem zat ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josholtland Gepost January 14 Share Gepost January 14 Mensen, Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler. Budget: 15 miljoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 14 Share Gepost January 14 3 uur geleden zei neva: Ik doe 1 carriere en af en toe een korte challenge of een expirementje tussendoor. Maar in principe 1 echte game, tot ik hem zat ben. Ik normaal ook, maar ik wil eens een Journeyman uitproberen. Ik heb het echter moeilijk om voeling met een random club te vinden. Clubs die ik manage hebben altijd een betekenis voor me. En dan heb ik het ook moeilijk ze achter te laten, dus begin ik een nieuwe career ipv club te switchen. Misschien dat het makkelijker zou gaan als ik tussen twee savegames wissel, maar blijkbaar doen er dat dus niet veel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost January 14 Share Gepost January 14 1 uur geleden zei josholtland: Mensen, Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler. Budget: 15 miljoen Maakt de flank nog uit? Weet niet of Edwards haalbaar is voor dat bedrag, Boga, Ivanusec misschien? Anders eens kijken wat er in de Eredivisie te halen valt, een Neres, Sinnistera, Gakpo, Karlsson? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 14 Share Gepost January 14 De competitie aarzelend begonnen, het eerste seizoen dat ik echt zocht om spelers te lenen. Mijn "beste" keeper ook verkocht voor "een onuitstaanbaar bedrag", volgens het bestuur, maar die snapte mijn richtlijn "geef de bal aan de backs" niet zo goed.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 14 Share Gepost January 14 9 uur geleden zei neva: Toch wel een stap hoor Heerlijke carrière vooralsnog. Inhoud verbergen Trots op je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sundgot Gepost January 14 Share Gepost January 14 Is er wat te doen aan die VAR? Letterlijk bij elk doelpunt wordt er gecheckt, zelfs als t overduidelijk 'on side' is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost January 14 Share Gepost January 14 6 uur geleden zei josholtland: Mensen, Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler. Budget: 15 miljoen Talles Magno? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toivonen Gepost January 15 Share Gepost January 15 18 uur geleden zei josholtland: Mensen, Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler. Budget: 15 miljoen Ik zou Gordon en Gray de kans geven, bij mij zijn dat toppertjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 Tweede keer al dat die knaap gewoon langere tijd aan de kant staat met een gebroken been... Ik denk dat het tijd is voor een transfer. Jammer, want het is wel echt een wereldtopper als hij fit is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 Op 13-1-2022 om 21:28 zei Thomassje123: Tering, dit is wel echt klote zeg Maar toch een resultaat om trots op te zijn. Ik weet dat het nu even niet zo voelt, maar je hebt de Turkse recordkampioen in eigen huis op 2-2 gehouden als club uit San Marino. #omdenken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 15 Share Gepost January 15 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Maar toch een resultaat om trots op te zijn. Ik weet dat het nu even niet zo voelt, maar je hebt de Turkse recordkampioen in eigen huis op 2-2 gehouden als club uit San Marino. #omdenken True, ben allang blij dat het na die rode kaart niet ook nog eens 3-2 werd. Zou wel typisch FM zijn geweest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Hoe kun je buitenspelers met elkaar van positie laten wisselen tijdens een wedstrijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) 23 minuten geleden zei nasje92: Hoe kun je buitenspelers met elkaar van positie laten wisselen tijdens een wedstrijd? Edited January 15 by Nom de Guerre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 15 Share Gepost January 15 21 minuten geleden zei Nom de Guerre: Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlietje Gepost January 15 Share Gepost January 15 Op 12-1-2022 om 20:41 zei neva: Heel apart. Wel gewonnen? Hier een pittig weekje voor de boeg met Milan: Ja wel gewonnen dus alsnog kampioen. Hoe ben jij de wedstrijden doorgekomen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts