Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei xanderoo:

Vullen jullie de vacatures (bv. manager -U23) braaf aan? 

Nope. Ik laat ook anderen beslissen over de stafindeling, buiten het eerste elftal om (en de beleidsbepalers als technisch directeur, hoofd jeugdopleidingen, etc.).

In de Journey/Pentagon-challenge na één seizoen Milan alweer verlaten. Ploeg stond 80 miljoen in het rood, de selectie was kwaliteitsarm er waren voornamelijk oudere spelers en er komt een EK aan, dus ik verwacht best wel wat verschuivingen met trainers in topfuncties die bondscoach willen worden.

Was derde gewonnen (top-4 was doelstelling) nadat de ploeg zelf vorig jaar 7e werd. Het is niet heel slecht, maar er zit niet heel veel meer in denk ik. Wel de Conference League gewonnen, dus alsnog wat Hall of Fame-punten op m'n naam kunnen zetten.

Direct op 1 juni ging de eerder besproken transfer van Nagelsmann van R. Madrid naar Juventus rond. Dus nog vóór het EK is er al een topfunctie vrij. Hopelijk kom ik in aanmerking.

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Doen jullie 1 career per keer, of hebben jullie saves waartussen jullie alterneren? En zoja, met welke frequentie?

Ik doe 1 carriere en af en toe een korte challenge of een expirementje tussendoor. Maar in principe 1 echte game, tot ik hem zat ben.

3 uur geleden zei neva:

Ik doe 1 carriere en af en toe een korte challenge of een expirementje tussendoor. Maar in principe 1 echte game, tot ik hem zat ben.

Ik normaal ook, maar ik wil eens een Journeyman uitproberen. Ik heb het echter moeilijk om voeling met een random club te vinden. Clubs die ik manage hebben altijd een betekenis voor me. En dan heb ik het ook moeilijk ze achter te laten, dus begin ik een nieuwe career ipv club te switchen. Misschien dat het makkelijker zou gaan als ik tussen twee savegames wissel, maar blijkbaar doen er dat dus niet veel

1 uur geleden zei josholtland:

Mensen,

Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler.

Budget: 15 miljoen

Maakt de flank nog uit? :D Weet niet of Edwards haalbaar is voor dat bedrag, Boga, Ivanusec misschien? Anders eens kijken wat er in de Eredivisie te halen valt, een Neres, Sinnistera, Gakpo, Karlsson?

De competitie aarzelend begonnen, het eerste seizoen dat ik echt zocht om spelers te lenen. Mijn "beste" keeper ook verkocht voor "een onuitstaanbaar bedrag", volgens het bestuur, maar die snapte mijn richtlijn "geef de bal aan de backs" niet zo goed..

18 uur geleden zei josholtland:

Mensen,

Seizoen 1 met Everton. Ik ben op zoek een (enigzins) realistische Vleugelspits/ Naar binnende komende vleugelspeler.

Budget: 15 miljoen

Ik zou Gordon en Gray de kans geven, bij mij zijn dat toppertjes! 

Op 13-1-2022 om 21:28 zei Thomassje123:

5ddeeb554dd9f9441e8da1536b299dee.png

dc2134cc6c99bd774818cf40d0d4f123.png

Tering, dit is wel echt klote zeg :classic_sad:

Maar toch een resultaat om trots op te zijn. Ik weet dat het nu even niet zo voelt, maar je hebt de Turkse recordkampioen in eigen huis op 2-2 gehouden als club uit San Marino. #omdenken

18 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Maar toch een resultaat om trots op te zijn. Ik weet dat het nu even niet zo voelt, maar je hebt de Turkse recordkampioen in eigen huis op 2-2 gehouden als club uit San Marino. #omdenken

True, ben allang blij dat het na die rode kaart niet ook nog eens 3-2 werd. Zou wel typisch FM zijn geweest