Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand ervaring met een game in Rusland? Mooie Partizan save nu, 3e kampioenschap op rij. Maar ik krijg wat aanbiedingen om ergens anders te starten. Sociedad, Valencia, AS Roma maar ook Zenit. Die laatste lijkt mij een mooi vervolg en een prima uitdaging. 

@MNie kan je alles vertellen:)

Andere vraag nog. 

* Ik heb een club die is geïntegreerd, dat is. normaal in Servië. Teleoptik! Als het goed is komen die automatisch in de 2e divisie straks mochten ze promoveren uit de 3e divisie die ik nu dus niet kan zien. Dat klopt he? Enfin, ik kan geen staff aannemen voor deze club, als ik een trainer aanneem komt hij niet bij Teleoptik te staan. Daarom heb ik dit nu toegewezen aan de technisch directeur, die doet echter niks. Wat nu? Ik bulk van het talent, zojuist weer 12 jeugdspelers gekocht en wil een enkeling graag doorschuiven, maar wel met een batterij aan trainers. 

* Ik heb echt een bulk aan talent nu, echt bizar. Hoe gaan jullie hier normaliter mee om? Ik denk dat ik zo wel 30+ spelers heb met 4 sterren+. Verhuren lijkt mij niet altijd wenselijk voor de ontwikkeling, ik ontvang helaas nog geen hoge bedragen voor de 1e elftal spelers; zonde om die snel te verkopen dus. 

57 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand ervaring met een game in Rusland? Mooie Partizan save nu, 3e kampioenschap op rij. Maar ik krijg wat aanbiedingen om ergens anders te starten. Sociedad, Valencia, AS Roma maar ook Zenit. Die laatste lijkt mij een mooi vervolg en een prima uitdaging. 

Korte competitie, 30 wedstrijden. Januari en februari speel je geen wedstrijden door lange winterstop. Je mag 57 spelers inschriiven en maximaal 8 buitenlanders. Je krijgt de melding dat dat er 4 worden. Maar in mijn save gebeurde dat nooit waardoor je altijd 8 buitenlandse hield. Er stroomt weinig goede jeugd door en spelers binnen Rusland kopen is vaak prijzig. Ik haalde er veel plezier uit met Krasnodar. In mijn novelle (changing football) kun je nog wat info vinden de eerste paar pagina's als je wilt

@ElPrincipito had je er wat aan? Waar is de keuze op gevallen? Ben je na 3 kampioenschappen op rij al klaar daar? 

Hoe werkt dat met die 2e club van Partizan? Teleoptik. Maak je daar op een of andere manier gebruik van? Partizan is een club waar ik ook nog eens een game mee wil starten.

11 minuten geleden zei MNie:

@ElPrincipito had je er wat aan? Waar is de keuze op gevallen? Ben je na 3 kampioenschappen op rij al klaar daar? 

Hoe werkt dat met die 2e club van Partizan? Teleoptik. Maak je daar op een of andere manier gebruik van? Partizan is een club waar ik ook nog eens een game mee wil starten.

Ik blijf toch bij Partizan. Ik heb echt een heel legioen aan talenten en er komen er nog veel meer bij (zie beste regens topic). Ooit wil ik wel de stap maken naar Rusland, maar wat je zegt dat er weinig talent doorkomt is wel een minpunt; daar leef ik juist voor in zo'n game. 

Teleoptik kan ik spelers heensturen, echter kan ik dus niet de trainingsstaf uitbreiden, dat is ook de bovengenoemde vraag. Momenteel spelen ze in een divisie die ik niet ken, hopelijk snel in de 2e divisie, dan gebruik ik dat nog extremer als opleidingsclub. 

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik blijf toch bij Partizan. Ik heb echt een heel legioen aan talenten en er komen er nog veel meer bij (zie beste regens topic). Ooit wil ik wel de stap maken naar Rusland, maar wat je zegt dat er weinig talent doorkomt is wel een minpunt; daar leef ik juist voor in zo'n game. 

Teleoptik kan ik spelers heensturen, echter kan ik dus niet de trainingsstaf uitbreiden, dat is ook de bovengenoemde vraag. Momenteel spelen ze in een divisie die ik niet ken, hopelijk snel in de 2e divisie, dan gebruik ik dat nog extremer als opleidingsclub. 

Als je goed zoekt vind je ze wel maar je moet diep in de buidel tasten om ze te halen. Ik vind het in ieder geval een leuke competitie. Het viel mij niet tegen.

1ste seizoen professioneel voetbal erop zitten met Tamworth (vierde divisie Engeland), seizoen 39/40. Een leuke 11de plek. Het begon nochtans heel aardig, uit 11 matchen geen enkele keer verloren, maar dan het pudding-syndroom..

Ik ben een Bocafiel. Voor de 5e keer een game starten met Boca. Nu met het idee als trainer daarna de stap te maken naar Europa. 

Partizan was leuk, echter wilde geen clubs de Servische internationals hebben waardoor je dus niet kan doorselecteren. Teleoptik promoveerde nog steeds niet ondanks een leger aan talent en bovengemiddelde beoordelingen. 

35 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik ben een Bocafiel. Voor de 5e keer een game starten met Boca. Nu met het idee als trainer daarna de stap te maken naar Europa. 

Partizan was leuk, echter wilde geen clubs de Servische internationals hebben waardoor je dus niet kan doorselecteren. Teleoptik promoveerde nog steeds niet ondanks een leger aan talent en bovengemiddelde beoordelingen. 

Je wil de Gallardo van Boca worden ;) 

image.png.935ffac681a85d7e09ad7ac75e505ba7.png

dankzij een immens sterke start hebben we onszelf vrij snel uit de degradatiezone weten te spelen. Mikken nu op een plek in de middenmoot, maar wat zou het toch wel een stunt zijn als we de play-offs nog weten te halen. 

Hoe zoeken jullie meestal op transfervrije/aflopende contract spelers? Zoek een vervanger voor Philipp Max, die voor 63 miljoen naar Manchester City vertrekt in de winter van seizoen 1.

Iemand anders nog een suggestie? Het liefst een Nederlander en zo realistisch mogelijk... Geen zin om een Wijndal of Malacia te halen.

EDIT: Max was met afstand de beste speler van de eerste seizoenshelft, dus het moet echt iemand zijn die er direct staat.

Edited by SawtoothGleek

26 minuten geleden zei Steels:

Hij zegt toch dat hij de stap naar Europa wil maken na Boca, Gallardo zit toch nog steeds bij River?

Ja, maar die wordt wel regelmatig gelinkt aan grote jobs in Europa. Vooralsnog lijkt het er op dat hij de juiste club nog niet heeft gevonden.

Op 5-1-2022 om 23:52 zei Mordurette:

2d45b8090396f35168872b46dae4c596.png

M'n eerste golden generation. Hopelijk word het wachten beloond.

7af4059039fb455ea1dba027581c11f8.png

De instroom van onze gouden generatie. Wellicht toch gehoopt op een 5 sterren speler, maar afijn. Zitten paar leuke talenten tussen en ook een paar zeer nuttige spelers, nu hopen dat ze zich de komende jaren gaan ontwikkelen en kunnen doorstromen naar het niveau van het nationale team.