Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

15 uur geleden zei Satyr:

Wie kan mij even snel helpen? Ik heb alle echte namen van clubs en competities, heb Nederland met echte spelers, maar Man Utd blijft met een neplogo in het spel staan. Hoe fix ik dat?

Mocht je het nog niet hebben geef het even aan. Ik heb via TCM alle logo's gedownload en toen het United logo toegevoegd en het werkt gewoon.

Ik weet even niet waar ik het kwijt moet, dus doe ik het even hier. Ik ben met Sparta in het eerste seizoen op zoek naar een CV (back-up, mag ook jong zijn) en een AMR (vleugelspits, basis). Probleem is: ik heb 350k en amper tot geen ruimte in het salarishuis. Kent iemand transfervrije/heel goedkope opties?

Dit is nog eens een verdediger waar je op kunt bouwen zeg, meestal zijn het de aanvallers die de hoogst gemiddelde beoordeling halen.

afbeelding.thumb.png.86f90d955c66e469642a4a3e179ee87c.png

Niet eens de beste verdediger, maar zijn fysiek is wel top.

afbeelding.thumb.png.c0d2b671f48a738160f9e1b27a9cab2c.png

20220107112351_1.thumb.jpg.4ed004c5dd5fecdb5a69a66133498acf.jpg20220107112356_1.thumb.jpg.0cc52552086c60675ec05ae6de591673.jpg

Zo, deze mannen moeten ons in de PL gaan zien te houden. Grote schoonmaak gehouden, kon goed vangen voor o.a. Travis en Young. Ook wel naast een aantal spelers gegrepen zeg. Dat fucking bestuur van Ipswich ging steeds voor transfers liggen omdat ze wouden dat ik eerst jonge spelers ging halen. Nog nooit meegemaakt.

Erg content met Hlozek en die Caceres. Goede verdediger man. 

40 minuten geleden zei jesseth:

Wat is de beste manier om bij de beste transfervrije spelers te komen?

Sorteren op wereldreputatie vind ik persoonlijk het handigste. En anders op bepaalde attributen filteren.

EDIT: Of gespeelde interlands

Edited by Steels

Ik denk dat Manchester City-fans blij moeten zijn dat ik in het echt niet de trainer ben. Geen idee hoe blij ze worden van deze opstelling :-D Het werd weer een keer tijd om de kneuzen Mamardashvili, Oosterwolde, Cabango, Carvalho en Matondo op te stellen. En dan hebben ze nog geluk dat mijn Gibraltarese rechtsback geschorst is, want die speelde anders ook.

54a5543dad3085be620880f54df1d302.png

Vind deze fm wel heel jammer dat er nauwelijks biedingen op je spelers zijn.
Heb als newcastle zijnde al vier/vijf jaar gravenberch, gvardiol, greenwood, kaiky, rice, yusuf demir en moriba en in al die jaren nog 0 biedingen op een speler. 

Op 3-1-2022 om 22:01 zei Bolderbast:

FM-makkers, ik heb een vraagie. Mijn topspeler wil zijn contract niet verlengen en was aan het begin van het seizoen pissig. Daardoor gaat 'ie blijkbaar aan het eind van het seizoen transfervrij de deur uit. Inmiddels is hij niet meer ontevreden, maar heeft hij alsnog wel deze transferstatus:

image.thumb.png.9f8ed6a3f5d5a98e5392141d066d0bd9.png

Kan ik dit nog veranderen? 

Nog even terugkomen op bovenstaande. Ik heb hem in de winterstop verkocht voor 96 miljoen eurootjes aan Liverpool. Wel een directe concurrent, maargoed een halfjaar spelen en gratis de deur uit versus 96 miljoen is wel een makkelijke. Was overigens nog peentjes zweten, want hij had ook transfervrije contractaanbiedingen van Real en Barca.

Sinds de wedstrijd Arsenal-Manchester City ben ik helemaal Arsenal fan. Wat een leuke jongen ploeg en wat een beleid voor een ploeg die zo weggezakt is. 

Aangezien m'n Feyenoord/Kaapverdië save last heeft van de FM-dip, ga ik dus NU een save met Arsenal beginnen.

Iemand anders die ook een save met The Gunners heeft? @Kyrilljij dacht ik? Screentje van het team?

EDIT: Al afgesloten, FM-dip heeft me echt heftig te pakken :sorry:

Edited by Brozai

17 minuten geleden zei Brozai:

Sinds de wedstrijd Arsenal-Manchester City ben ik helemaal Arsenal fan. Wat een leuke jongen ploeg en wat een beleid voor een ploeg die zo weggezakt is. 

Aangezien m'n Feyenoord/Kaapverdië save last heeft van de FM-dip, ga ik dus NU een save met Arsenal beginnen.

Iemand anders die ook een save met The Gunners heeft? @Kyrilljij dacht ik? Screentje van het team?

EDIT: Al afgesloten, FM-dip heeft me echt heftig te pakken :sorry:

Ik heb geen current save lopen met Arsenal maat sorry. Werd ontslagen omdat ik 0 punten overhield aan Leicster en Westham uit terwijl 2 genoeg was om aan te blijven. Veel plezier en succes met de geweldige club Arsenal.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Nog even terugkomen op bovenstaande. Ik heb hem in de winterstop verkocht voor 96 miljoen eurootjes aan Liverpool. Wel een directe concurrent, maargoed een halfjaar spelen en gratis de deur uit versus 96 miljoen is wel een makkelijke. Was overigens nog peentjes zweten, want hij had ook transfervrije contractaanbiedingen van Real en Barca.

Graag gedaan 😉

5 uur geleden zei putdus:

Vind deze fm wel heel jammer dat er nauwelijks biedingen op je spelers zijn.
Heb als newcastle zijnde al vier/vijf jaar gravenberch, gvardiol, greenwood, kaiky, rice, yusuf demir en moriba en in al die jaren nog 0 biedingen op een speler. 

Meer mensen last van?

34 minuten geleden zei putdus:

Meer mensen last van?

Reputatie plus salaris wat ze krijgen zorgt dat er maar een hele kleine markt is uberhaupt. Merk het met mijn Pisa waar ik eerste jaren op mijn topper boden kreeg is het nu vooral de middengroep(met vrij lage contracten) en talenten waar boden voor binnenkomen in plaats van de sterkhouders of spelers met een flink contract.

Iemand ervaring met een game in Rusland? Mooie Partizan save nu, 3e kampioenschap op rij. Maar ik krijg wat aanbiedingen om ergens anders te starten. Sociedad, Valencia, AS Roma maar ook Zenit. Die laatste lijkt mij een mooi vervolg en een prima uitdaging.