Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Arezo:

Je mag natuurlijk gewoon meedoen hè? 4 was niet een alles omvattend getal van mij uit :) 

@Jeroen. @Nom de Guerre @Kyrill Afrika? Zuid Amerika? Baltische staten? Journeyman? Pentagon? Wat vinden jullie leuk?

@mods/ admins: mag ik een aparte Estafettegame topic starten? 

Yes, dat kan gewoon in de Verhalensectie/Novellenbundel (y) 

35 minuten geleden zei Arezo:

Je mag natuurlijk gewoon meedoen hè? 4 was niet een alles omvattend getal van mij uit :) 

@Jeroen. @Nom de Guerre @Kyrill Afrika? Zuid Amerika? Baltische staten? Journeyman? Pentagon? Wat vinden jullie leuk?

Verras me, old chap. I'm down either way.

Ik ben ook wel down voor een estafette. Kom maar door met wat obscuurs. ;)  Moeten we onze Cypriotische vrienden weer eens wat roem gaan brengen? Zijn toevallig ook dit jaar actief geweest in Europa 

57 minuten geleden zei Arezo:

Beslis jij maar schat . Natuurlijk mag je apart topic beginnen. Misschien Polen?

Op 27-12-2021 om 10:07 zei Brozai:

Eerste prijs met Kaapverdië is binnen. Vorig jaar 4e, nu de Afrika Cup gewonnen :) 

Tegenvaller is wel dat we er bij het WK volgend jaar niet bi zijn. In Afrika speel je voor de groepsfase kwalificatie een knock-out ronde. Probeerde een nieuwe tactiek die werkte bij Feyenoord. Keihard op ons plaat gegaan tegen Zambia....

image.thumb.png.6ddee5770fbf79f92298bbf4f240d3d8.png

@Nom de Guerre

Schitterend :) ik ben met Africanos Bragança bezig (youth only - topic sigames forum) , zij spelen in Portugal en krijgen alleen maar kaapverdische jeugdspelers. Zeer moeilijk in de eerste jaren omdat er zware homegrown regels zijn in divisie vier en drie. Ultiem doel is de youth challenge behalen met hen (kampioen in portugal en CL winnen) en nadien ga ik ook met kaapverdië proberen om de Africa Cup te winnen en ver te geraken in de wereldbeker.

1 uur geleden zei Olivierke:

Schitterend :) ik ben met Africanos Bragança bezig (youth only - topic sigames forum) , zij spelen in Portugal en krijgen alleen maar kaapverdische jeugdspelers. Zeer moeilijk in de eerste jaren omdat er zware homegrown regels zijn in divisie vier en drie. Ultiem doel is de youth challenge behalen met hen (kampioen in portugal en CL winnen) en nadien ga ik ook met kaapverdië proberen om de Africa Cup te winnen en ver te geraken in de wereldbeker.

Ik weet dat @Bingbangboem in voorgaande FM volgens mij hier ook een carrière mee had en op een gegeven moment toch leuke newgens door kreeg uit de jeugd.

3 minuten geleden zei Satyr:

Wie kan mij even snel helpen? Ik heb alle echte namen van clubs en competities, heb Nederland met echte spelers, maar Man Utd blijft met een neplogo in het spel staan. Hoe fix ik dat?

Je zal het logo van Man United zelf moeten downloaden en formaat aanpassen. en de xml file aanpassen. 

De logo makers laten deze er uit vanwege de rechten. 

ik ben nu aan het werk maar kan het je morgen eventueel toe sturen.

Edited by Copywriter

4 minuten geleden zei Copywriter:

Je zal het logo van Man United zelf moeten downloaden en formaat aanpassen. en de xml file aanpassen. 

De logo makers laten deze er uit vanwege de rechten. 

ik ben nu aan het werk maar kan het je morgen eventueel toe sturen.

Graag (y)

in het logpack die ik gebruik zit United ook gewoon verwerkt. Geen flauw idee meer welke ik gedownload heb, maar kan dat bestandje vanuit mijn graphics map ook wel delen lijkt mij

22 minuten geleden zei Joery:

Krijg je, als je een geregistreerde niet-EU speler verhuurd een extra (nieuwe) niet-EU plek die je mag aanwijzen?

Volgens mij niet, zelfs niet als je hem zou verkopen. Heb dat wel eens voorbij zien komen maar kan het niet met de volle 100% zeggen.

41 minuten geleden zei Joery:

Krijg je, als je een geregistreerde niet-EU speler verhuurd een extra (nieuwe) niet-EU plek die je mag aanwijzen?

Nee. Enkel bij de eerste non-eu speler die je verkoopt krijg je die plek terug.

Wauw, just wauw!!

2de seizoen in de Vanarama National League, en 2 keer play-offs gespeeld. De eerste keer er vrij kansloos uit, en dit seizoen leek alles ook wel in zijn plooi te vallen. Redelijk secuur, meedoen voor de titel, tot ik tegen Slough, de 23ste en degradatiekandidaat moet spelen..

959325054_Schermopname(6).thumb.png.fb3318c254b64c600b04a6d0a737c05d.png

Zoals je ziet, echt een barslechte reeks neergezet. Uiteindelijk 3de geworden, wat een match minder spelen betekent.

674732410_Schermopname(5).thumb.png.cc35ccab014b34e75f842f7c265145dd.png

Zoals hierboven het eigenlijk verklapt, gepromoveerd naar professioneel voetbal. Na een heuse thriller, waarbij wij achterstaan in de 77ste minuut. Tot plots in blessuretijd de verlossing valt, de 1-1, verlengingen!!

Diep in de 1ste helft van die verlengingen krijgt een speler van Maidstone rood na een onbesuisde tackle. In de 2de verlenging scoor ik de verlossende 2-1. Vervolgens wordt het via een penalty 3-1!!

1829443165_Schermopname(4).thumb.png.ff69438d2251b71d9b3d26615ae328f0.png

Hop naar de top met Tamworth!!

Edited by xanderoo

Op 3-1-2022 om 22:28 zei Bolderbast:

Dank. Kan wel janken man. Goran Popovic. Ook gewoon een goeie FM-naam.

Ik heb nog de mogelijkheid om hem voor wat miljoentjes te verkopen in de winterstop, maargoed dan mis ik hem de rest van het seizoen. Dus dat doen we niet.

Dit is 'm. Dan kunnen jullie een beetje meetreuren. 

image.thumb.png.28969b8cb9778258d751f61e9d989b7b.png

Damn, zonde