La Pulga Gepost January 4 Share Gepost January 4 Wat een lul die Poku. Juichen ook wat ie deed, man man man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 4 Share Gepost January 4 https://i.gyazo.com/47fd381974ba9405bbf6713f6a5aceb8.png Het zijn geen Haalandachtige cijfers, maar verdomd als het niet een fraaie prestatie is voor een rechtshalf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 4 Share Gepost January 4 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: https://i.gyazo.com/47fd381974ba9405bbf6713f6a5aceb8.png Het zijn geen Haalandachtige cijfers, maar verdomd als het niet een fraaie prestatie is voor een rechtshalf. Redelijk, redelijk, die gemiddeldes kunnen ook wel iets hoger he. Wat een stats zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 4 Share Gepost January 4 5 minuten geleden zei MNie: Redelijk, redelijk, die gemiddeldes kunnen ook wel iets hoger he. Wat een stats zeg! Aangever en afmaker in één. Al speelt hij de laatste jaren niet meer alles, fysieke malheur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Aangever en afmaker in één. Al speelt hij de laatste jaren niet meer alles, fysieke malheur Screentje van zijn eigenschappen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 4 Share Gepost January 4 Ben kapot blij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 uur geleden zei La Pulga: Wat een lul die Poku. Juichen ook wat ie deed, man man man. Oikooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 4 Share Gepost January 4 3 minuten geleden zei MNie: Screentje van zijn eigenschappen? Alsjeblieft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost January 4 Share Gepost January 4 Lekkere speler zeg.. En wat een statistieken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost January 4 Share Gepost January 4 Daar is helemaal niks mis mee. Snap we dat hij veel scoort en voorzetten heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 4 Share Gepost January 4 Iemand binnen nu en korte termijn zin in een estafette game? Liefst man of 3 (plus ik dus 4) en graag wat ervaring hiermee (ik heb dit zelf namelijk niet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jevedeve Gepost January 4 Share Gepost January 4 Halverwege vorig seizoen een aanbieding van Feyenoord gekregen, na 2,5 jaar De Graafschap een mooie stap als manager natuurlijk! Dit seizoen beter als verwacht gepresteerd na het verlies van Kökcu, Malacia en Senesi. Ook hebben we de beker gewonnen en zijn we in de 1e knock-out ronde van de Europa League uitgeschakeld door Leeds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 4 Share Gepost January 4 Hij heeft net nieuw contract getekend en wil niet weg. Maar hij wil ook geen contract tekenen terwijl huidige over 6 maanden afloopt en hem aanbieden heeft ook geen zin want meneer wil niet weg... Dus wat is het nou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 4 Author Share Gepost January 4 2 uur geleden zei Arezo: Iemand binnen nu en korte termijn zin in een estafette game? Liefst man of 3 (plus ik dus 4) en graag wat ervaring hiermee (ik heb dit zelf namelijk niet). @Nom de Guerre en consorten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 4 Share Gepost January 4 13 minuten geleden zei Kyrill: Hij heeft net nieuw contract getekend en wil niet weg. Maar hij wil ook geen contract tekenen terwijl huidige over 6 maanden afloopt en hem aanbieden heeft ook geen zin want meneer wil niet weg... Dus wat is het nou? Je zegt dat hij net een nieuw contract heeft getekend maar het contract loopt ook af? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Je zegt dat hij net een nieuw contract heeft getekend maar het contract loopt ook af? Ik snap het ook niet meer... 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 4 Share Gepost January 4 (edited) 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Je zegt dat hij net een nieuw contract heeft getekend maar het contract loopt ook af? Ja klopt , dat zeggen zijn zaakwaarnemer en hij zelf ook. Maar hij is 30+ en bij Chelsea kan je dan letterlijk in de onderhandelingen contract met max 1 jaar verlengen 2 jaar staat er dan niet eens tussen. Ik heb het paar maanden geleden gedaan en toen stond er helaas alleen de optie 7 maanden verlengen of niks. @Mordurette zie mijn screen. Hier het bewijs vriend de club/staf zegt het ook: Edited January 4 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 4 Share Gepost January 4 3 uur geleden zei Arezo: Iemand binnen nu en korte termijn zin in een estafette game? Liefst man of 3 (plus ik dus 4) en graag wat ervaring hiermee (ik heb dit zelf namelijk niet). Hoi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 4 Share Gepost January 4 @rich ruzzian @Mordurette hier de begin datum van zijn contract maar is dat nou 1 december 2024 of 12 januari 2024? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 4 Share Gepost January 4 2 minuten geleden zei Kyrill: Ja klopt , dat zeggen zijn zaakwaarnemer en hij zelf ook. Maar hij is 30+ en bij Chelsea kan je dan letterlijk in de onderhandelingen contract met max 1 jaar verlengen 2 jaar staat er dan niet eens tussen. Ik heb het paar maanden geleden gedaan en toen stond er helaas alleen de optie 7 maanden verlengen of niks. Hier het bewijs vriend de club/staf zegt het ook: Kon je de optie niet toevoegen om zijn contract automatisch te verlengen met één of twee jaar? Ik denk dat je in dit geval moet hopen dat hij de contracten weigert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei Kyrill: @rich ruzzian @Mordurette hier de begin datum van zijn contract maar is dat nou 1 december 2024 of 12 januari 2024? Als je kijkt naar zijn einde contract is het 1 december. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 4 Share Gepost January 4 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hoi. Heeuhj. We zijn al met 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei Arezo: Heeuhj. We zijn al met 2. En ik ben flexibel qua mogelijke bestemmingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei Mordurette: Kon je de optie niet toevoegen om zijn contract automatisch te verlengen met één of twee jaar? Ik denk dat je in dit geval moet hopen dat hij de contracten weigert... Niet naar gekeken healaas. Ik heb vooral best gedaan alles eruit te gooien qua clausules en puur en alleen salaris , fee en fee voor zijn agent... Zal bij de volgende 30+ er doen, thnx. Die offers zijn btw Inter en Barcelona. Dat zelfde Inter dat hem 2 jaar geleden wou lenen met optie tot koop waar we 93 miljoen aan konden verdienen dat weigerde ie de lul helaas toen mooi zuur... En nu gratis weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 4 Share Gepost January 4 1 minuut geleden zei Arezo: Heeuhj. We zijn al met 2. Ik heb ook interesse open maar topic in verhalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts