Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Halverwege vorig seizoen een aanbieding van Feyenoord gekregen, na 2,5 jaar De Graafschap een mooie stap als manager natuurlijk! Dit seizoen beter als verwacht gepresteerd na het verlies van Kökcu, Malacia en Senesi. Ook hebben we de beker gewonnen en zijn we in de 1e knock-out ronde van de Europa League uitgeschakeld door Leeds.

2022-01-04.png

Hij heeft net nieuw contract getekend en wil niet weg. Maar hij wil ook geen contract tekenen terwijl huidige over 6 maanden afloopt en hem aanbieden heeft ook geen zin want meneer wil niet weg...
Dus wat is het nou?

20220104214156_1.jpg

20220104214202_1.jpg

13 minuten geleden zei Kyrill:

Hij heeft net nieuw contract getekend en wil niet weg. Maar hij wil ook geen contract tekenen terwijl huidige over 6 maanden afloopt en hem aanbieden heeft ook geen zin want meneer wil niet weg...
Dus wat is het nou?

20220104214156_1.jpg

20220104214202_1.jpg

Je zegt dat hij net een nieuw contract heeft getekend maar het contract loopt ook af? 

3 minuten geleden zei rich ruzzian:

Je zegt dat hij net een nieuw contract heeft getekend maar het contract loopt ook af? 

Ja klopt , dat zeggen zijn zaakwaarnemer en hij zelf ook. Maar hij is 30+ en bij Chelsea kan je dan letterlijk in de onderhandelingen contract met max 1 jaar verlengen 2 jaar staat er dan niet eens tussen. Ik heb het paar maanden geleden gedaan en toen stond er helaas alleen de optie 7 maanden verlengen of niks.

@Mordurette zie mijn screen.

Hier het bewijs vriend de club/staf zegt het ook:

20220104215957_1.jpg

Edited by Kyrill

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ja klopt , dat zeggen zijn zaakwaarnemer en hij zelf ook. Maar hij is 30+ en bij Chelsea kan je dan letterlijk in de onderhandelingen contract met max 1 jaar verlengen 2 jaar staat er dan niet eens tussen. Ik heb het paar maanden geleden gedaan en toen stond er helaas alleen de optie 7 maanden verlengen of niks.

Hier het bewijs vriend de club/staf zegt het ook:

20220104215957_1.jpg

Kon je de optie niet toevoegen om zijn contract automatisch te verlengen met één of twee jaar? Ik denk dat je in dit geval moet hopen dat hij de contracten weigert...

1 minuut geleden zei Mordurette:

Kon je de optie niet toevoegen om zijn contract automatisch te verlengen met één of twee jaar? Ik denk dat je in dit geval moet hopen dat hij de contracten weigert...

Niet naar gekeken healaas. Ik heb vooral best gedaan alles eruit te gooien qua clausules en puur en alleen salaris , fee en fee voor zijn agent...  Zal bij de volgende 30+ er doen, thnx. Die offers zijn btw Inter en Barcelona. Dat zelfde Inter dat hem 2 jaar geleden wou lenen met optie tot koop waar we 93 miljoen aan konden verdienen dat weigerde ie de lul helaas toen mooi zuur... En nu gratis weg