Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

18 uur geleden zei FCGPeter:

Het is natuurlijk ongelooflijk. Zojuist thuis met 0-2 verloren van Ull-Kisa..... 3 spelers waren weg i.v.m. interland. Keeper geblesseerd, spits geblesseerd, echt typisch FM dit.

Nog twee wedstrijden te gaan: uit naar Start en uit naar Aalesund.

Sta nog wel in de halve finale van de beker

Bijna einde competitie.png

Nou dit werd natuurlijk niks. Verloren van Aalesund, gelijk tegen start. Toen de Play-offs in. Gewonnen van Sogndal, maar daarna verloren van Blink:cab:, dus geen promotie maar wel Europees voetbal:-D.

Bekerroute.png

In totaal 4 clubs vanuit de Eliteserien uitgeschakeld, waarbij in de halve finale een miraculeuze ontsnapping in 90 en 90+2. En in de finale absoluut een omgekeerde FM-wedstrijd:classic_ninja:. Gewonnen na een penalty-serie, waarvan we zelf de eerste twee misten

Halve finale.png

Bekerfinale.png

Edited by FCGPeter
Volgorde foto's verkeerd

Op 31-12-2021 om 11:42 zei La Pulga:

image.thumb.png.e5c6d725410ca5133f6fda5f2a067df8.png

Hoe fix ik een beetje dat dit wat beter gaat?

Ik wil eigen toptalenten en niet steeds van andere clubs stelen.

Kun je niks aan doen. Heb al jaren alles op zijn hoogst en nog flut talenten.

Op 31-12-2021 om 13:14 zei W8er:

Hoofd jeugdopleiding zelfde opstelling en speelstijl als waar je mee speelt is altijd een plus.

Werken met jeugd en karakter hebben ook een enorme invloed.

En bij hoofd jeugdopleiding natuurlijk potentieel.

Bij trainers gewoon zo hoog mogelijke trainingseigenschappen.

Dit heeft invloed op het niveau van nieuwe jeugdspelers?

58 minuten geleden zei MNie:

Met mn Milan save nu 1,5 seizoen voor op de novelle. Met mn Norwich save het 1e seizoen af, dus daar gaan we weer mee verder. Kan bijna een derde novelle starten met dit tempo :classic_ninja:

Waar haal je de tijd vandaan joh :mrgy: Ik ben toevallig gisteren een game met Arsenal begonnen voor naast m'n verhaal met Afturelding waar ik +/- een jaar op voorloop ingame, maar met Arsenal nog niet verder gekomen dan één oefenpotje :-D 

4 minuten geleden zei Fantasy:

Waar haal je de tijd vandaan joh :mrgy: Ik ben toevallig gisteren een game met Arsenal begonnen voor naast m'n verhaal met Afturelding waar ik +/- een jaar op voorloop ingame, maar met Arsenal nog niet verder gekomen dan één oefenpotje :-D 

Haha iets met thuiswerken :classic_blush: ben deze week wel wat drukker maar met beide games loop ik best ver voor. En dan doe ik soms als tussendoor een game met een andere ploeg haha

Absoluut, het karakter van de nieuwe jeugdspelers die instromen kunnen beïnvloed worden door het karakter van jouw (jeugd)trainers of andere stafleden die met jouw jeugd werken. Om die reden heb ik vele Model Citizens, Model Profs, Resolute, Determined, Iron Willed, Perfectionist met hoge rating voor Working with Youngsters. 

Weet iemand toevallig hoe ik mijn jong elftal weer delegeer? Ik wilde dat ze promoveerden, dus nam de leiding op me. Alleen kan ik nu niet meer terugdelegeren lijkt het, want ik blijf de wedstrijden moeten spelen..

Gelukt, mijn manager was blijkbaar verdwenen waardoor ik chronisch alles over moest nemen. haha

Edited by Sundgot

Jonks, hulp nodig. 

Barca begin seizoen 5. Financien zijn nog steeds een struggle. Ik heb een met Mbappe, Fati, Demir en Pedri in mindere mate 4 absolute toppers op de vleugels. Nu heb ik een regen uit eigen jeugd, die minstens net zo goed kan worden. Hij ziet er op dit moment zo uit:

20220103212053_1.thumb.jpg.bedaa2c8f0cacb50ea95f59774e2cbe4.jpg

Ik wil hem volgend jaar een kans gaan geven en twijfel nu tussen 2 opties: Een 26-jarige Mbappe verkopen, of de 21-jarige Demir. Mbappe is natuurlijk qua stats iets beter, al heeft Demir zich wel vreselijk goed ontwikkeld. Het verschil in salaris is echter zon 2 miljoen per maand. En dat is wel heavy natuurlijk. 

Edit:

Moet ik ook nog aan toevoegen dat bernardo Silva als 30-jarige nog even gratis over komt. 

Edited by Elsjorro1990

FM-makkers, ik heb een vraagie. Mijn topspeler wil zijn contract niet verlengen en was aan het begin van het seizoen pissig. Daardoor gaat 'ie blijkbaar aan het eind van het seizoen transfervrij de deur uit. Inmiddels is hij niet meer ontevreden, maar heeft hij alsnog wel deze transferstatus:

image.thumb.png.9f8ed6a3f5d5a98e5392141d066d0bd9.png

Kan ik dit nog veranderen? 

6 minuten geleden zei Karlo:

Helaas. Ik heb het nog nooit gezien in ieder geval.

Dank. Kan wel janken man. Goran Popovic. Ook gewoon een goeie FM-naam.

Ik heb nog de mogelijkheid om hem voor wat miljoentjes te verkopen in de winterstop, maargoed dan mis ik hem de rest van het seizoen. Dus dat doen we niet.

Dit is 'm. Dan kunnen jullie een beetje meetreuren. 

image.thumb.png.28969b8cb9778258d751f61e9d989b7b.png

@Bolderbast

Wat een heerlijke speler man. Zonde. Maar zoals Karlo al aangeeft: Ik heb nog niet meegemaakt dat spelers daar van terugkomen helaas.

Hier maar toch de keuze gemaakt om Mbappe te verkopen. 100 mil voor gevangen, wat eigenlijk veel te weinig is. Maar andere clubs boden niet meer. Toch maar gedaan, scheelt me toch 2 mil per maand en met Bernardo Silva, Fati, Demir en de eerder genoemde regen Albert meer dan genoeg opties voor die 2 posities. 

11 uur geleden zei Bolderbast:

Dank. Kan wel janken man. Goran Popovic. Ook gewoon een goeie FM-naam.

Ik heb nog de mogelijkheid om hem voor wat miljoentjes te verkopen in de winterstop, maargoed dan mis ik hem de rest van het seizoen. Dus dat doen we niet.

Dit is 'm. Dan kunnen jullie een beetje meetreuren. 

image.thumb.png.28969b8cb9778258d751f61e9d989b7b.png

Enorm zonde maar hij zal hoe dan ook vertrekken aan het eind van het seizoen. Ik zou hem dan in de winter sowieso wel verkopen en van dat geld een vervanger halen. Zou echt zuur zijn als zo'n speler vertrekt zonder een cent aan hem te verdienen.

2 minuten geleden zei Mordurette:

Enorm zonde maar hij zal hoe dan ook vertrekken aan het eind van het seizoen. Ik zou hem dan in de winter sowieso wel verkopen en van dat geld een vervanger halen. Zou echt zuur zijn als zo'n speler vertrekt zonder een cent aan hem te verdienen.

Ik haat jou. Nu twijfel ik. Ik hoor de fans nog steeds roepen "GO-RAN POPO-VIC GO-RAN POPO-VIC".

Ik heb ergens de hoop dat 'ie gewoon blijft, maar dat is tegen beter weten in. Het is nog geen winterstop dus ik heb nog eventjes. 

Salarissen van mijn Chelsea tov die van Liverpool, City, United en Arsenal. Average wage bij ons is 178.000 per week haha. Competitie gemiddelde is 90K. Weet iemand hoe ik kan zien wat average wage is bij Manchester United en City?

20220104112141_1.jpg

20220104112150_1.jpg

20220104112201_1.jpg

20220104112211_1.jpg

20220104112221_1.jpg

24 minuten geleden zei Kyrill:

Salarissen van mijn Chelsea tov die van Liverpool, City, United en Arsenal. Average wage bij ons is 178.000 per week haha. Competitie gemiddelde is 90K. Weet iemand hoe ik kan zien wat average wage is bij Manchester United en City?

20220104112141_1.jpg

20220104112150_1.jpg

20220104112201_1.jpg

20220104112211_1.jpg

20220104112221_1.jpg

naar je competitie gaan, bij clubstatististieken, en dan helemaal onderaan.

2 minuten geleden zei van der Water:

naar je competitie gaan, bij clubstatististieken, en dan helemaal onderaan.

Muchas gracias amigo!! Alleen United betaald meer hihi.

Abramovich was sinds 2003 eigenaar en nu december 2024 is hij opgestapt jeeej. Laatste 4 jaar kreeg ik bijna geen verzoeken bij hem goedgekeurd. En nu onder nieuwe eigenaar Fernando Rangel heb ik gelijk meer TB, meer SB en betere youth facilities gekregen _O_:classic_love:

20220104115227_1.jpg

1 minuut geleden zei Kyrill:

Muchas gracias amigo!! Alleen United betaald meer hihi.

Abramovich was sinds 2003 eigenaar en nu december 2024 is hij opgestapt jeeej. Laatste 4 jaar kreeg ik bijna geen verzoeken bij hem goedgekeurd. En nu onder nieuwe eigenaar Fernando Rangel heb ik gelijk meer TB, meer SB en betere youth facilities gekregen _O_:classic_love:

20220104115227_1.jpg

lekker hoor! die bedragen beginnen toch wel serieus de pan uit te rijzen, zeker als ik zie dat ik nog geen SB van van 500.000 per jaar heb :D