Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 29-12-2021 om 18:19 zei FCGPeter:

Begonnen met de "Uitdaging van de week", de eerste ster. Om met Fredrikstad het 10e landskampioenschap te behalen. Nu ongeveer halverwege de eerste seizoenshelft van seizoen 1. Lekker spannend in ieder geval:<. De eerste twee promoveren rechtsstreeks

1028237379_HalverwegestandFredrikstad.thumb.jpg.47a019250b4949f495c8192b15eecea7.jpg

Het wordt ondertussen niet minder spannend

Spannende stand.jpg

3 uur geleden zei FCGPeter:

Het wordt ondertussen niet minder spannend

Spannende stand.jpg

Het is natuurlijk ongelooflijk. Zojuist thuis met 0-2 verloren van Ull-Kisa..... 3 spelers waren weg i.v.m. interland. Keeper geblesseerd, spits geblesseerd, echt typisch FM dit.

Nog twee wedstrijden te gaan: uit naar Start en uit naar Aalesund.

Sta nog wel in de halve finale van de beker

Bijna einde competitie.png

Op 31-12-2021 om 14:41 zei Karlo:

Dat duurt wel even. 

@Jotew

Spoiler

image.png.88c53dcc9a8068bfb67ddac57455ccfe.png

Het maakt ook nog uit of je tussendoor rollen verandert, ben ik achter.

De lijnen tussen het middenveld-trio kwamen als eerst, daarna die tussen Cancelo en Sterling. Maar de lijn tussen Théo en Grealish pas op speeldag 38, ook omdat ik Théo eerst als WBsu, toen CWBsu en nu als WBat heb ingesteld.

Het kan niet aan het aantal wedstrijden liggen dat ze samengespeeld hebben, want dat was evenveel als de rest.

3 minuten geleden zei Karlo:

@Jotew

Toon verborgen inhoud

image.png.88c53dcc9a8068bfb67ddac57455ccfe.png

Het maakt ook nog uit of je tussendoor rollen verandert, ben ik achter.

De lijnen tussen het middenveld-trio kwamen als eerst, daarna die tussen Cancelo en Sterling. Maar de lijn tussen Théo en Grealish pas op speeldag 38, ook omdat ik Théo eerst als WBsu, toen CWBsu en nu als WBat heb ingesteld.

Het kan niet aan het aantal wedstrijden liggen dat ze samengespeeld hebben, want dat was evenveel als de rest.

Hmm oke. Ja ik heb er nu slechts één, tussen mijn rechtsback Tootle en rechtsmidden/voor Lalkovic. Voor de rest nog weinig lijntjes te bekennen. We hebben inmiddels 12 competitiewedstrijden gespeeld en een aantal bekerwedstrijden. Ook voornamelijk in dezelfde opstelling.

Het feit dat ik op het zesde niveau speel met Boston United zal ook niet helemaal meewerken neem ik aan? Wel vreemd dat ik van elke tegenstander een overzicht krijg dat wel vol staat met die groene lijnen. Waarom zij wel en ik als enige team niet ;e 

Edit: welke skin gebruik jij trouwens? :P 

Edited by Jotew

1 minuut geleden zei Jotew:

Wel vreemd dat ik van elke tegenstander een overzicht krijg dat wel vol staat met die groene lijnen. Waarom zij wel en ik als enige team niet ;e 

Ik denk dat een fout in FM is, wat niet goed wordt weergegeven in zo'n scoutingverslag.