Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

29 minuten geleden zei roeliho:

Tot nu toe bevalt deze versie zeer goed. Zelfs voor de eerste keer dat de VAR een doelpunt goedkeurde ipv altijd afkeuren zoals in fm21.

Heb al 4 doelpunten gehad in 6 wedstrijden die werden goedgekeurd door de VAR.

1 uur geleden zei La Pulga:

Wanneer gaat het records topic open?

54 minuten geleden zei Daniell:

@Mordurette regelt dat normaal gesproken, volgens mij telt de beta nooit mee en komt dat topic rond full release...

Klopt, bèta telt nooit mee. Enkel vanaf de full release gaan records pas tellen.

Ik pas ervoor trouwens, nu een paar jaar gedaan maar tijd dat iemand anders het stokje overneemt 🙂

5 minuten geleden zei Arsène:

Heb jij nog spelers verkocht @Kyrill??? Ik heb bod gekregen van 20 millie op Chambers :uhoh: Ik wil ook graag Leno en Lacazette verkopen. Die laatste is natuurlijk in het echt wel een baas maar die guy verdient 933k of zo per maand :classic_blink:

Alleen Kolasinac voor 10 aan Lyon. 20M op Chambers kan je gerust doen, enige reden om niet te doen is homegrown registration rules... Je hebt Tomiyasu, Ben White en Cedric Soares ook op rechts kunnen en na jaar komt Bellerin terug? Oh ja heb Cedric aan Wolves verhuurd met mandatory future fee van 9M. Ik geef eerlijk toe Chambers is zelfs in FM21 al beter op RB dan Bellerin maar 20M op hem afwijzen is gewoon zonde. Ik heb trouwens naast Almada, Papetetti en Kalamakoh voor 2023,nu ook Karim Adyemi 19 jaar voor 26 miljoen van Salzburg alvast gekocht maar die gaat nooit eeuwig blijven. 90% van bedrag is in termijnen. Leno en Lacazette verkopen is elke FM editie gewoon al gods onmogelijk. Probeer Alex Meret van Napoli te kopen achter Ramsdale en dan gewoon Leno niet in schrijven. Lacazette verkopen is ook niet makkelijk nee, succes ermee. 

3 minuten geleden zei MisterX:

Waarom willen spelers altijd hun zaakwaarnemer ontslaan als de zaakwaarnemer om een nieuw contract komt zeuren? Altijd als je het kunt vragen, doen ze het ook en ze hoeven meteen geen nieuw contract meer.

Dat werkt wel altijd maar één keer. Als ze een binnen een jaar nog een keer komen, dan willen ze toch liever een nieuw contract dan nogmaals hun zaakwaarnemer ontslaan.

4 minuten geleden zei Fantasy:

Dat werkt wel altijd maar één keer. Als ze een binnen een jaar nog een keer komen, dan willen ze toch liever een nieuw contract dan nogmaals hun zaakwaarnemer ontslaan.

Nou, het ligt een beetje aan de situatie. Eigenlijk zijn er twee opties.

1. Je krijgt de optie zaakwaarnemer ontslaan te zien, en dan is het de zaakwaarnemer die je kunt laten ontslaan. In mijn ervaring is de speler het er dan altijd mee eens.
  2. De speler zelf komt en dan kun je vaak eerst een speler (meestal aanvoerder) sturen om het probleem op te lossen en anders moet je zelf met de speler het gesprek aan gaan. In dit geval eisen ze soms wel echt een nieuw contract.

Bij optie 2 heb ik ook spelers die dus iedere keer hun verzoek intrekken als je met ze gaat praten. Dan krijg je wel maandelijks de vraag, maar trekken ze het zo goed als meteen weer in als je met ze in gesprek gaat. En anders kun je ze eigenlijk nooit overtuigen en eisen ze dus echt een ander contract en kun je ze niet op andere gedachten brengen. 

Dat is mijn ervaring (op basis van FM20). 

Ik zit voor dit seizoen te denken aan een OF een save met Bradford City OF met Notts County.

Wil dan proberen om een tweede Chelsea of Man City te worden: dus met 636374646373 jeugdspelers en die te verhuren om geld te verdienen 🤙🏼

1ste seizoen met roma zit erop lekker kampioen en europacup 2 gewonnen. De bekerfinale verloren tegen inter 4-3 na een 0-2 voorsprong bij de rust... TYPISCH haha. Nu vol versterken en hopelijk volgend seizoen met de nodige versterking kunnen we dit ( minstens ) herhalen image.thumb.png.d9649306ea15481bcb7a4ef796c1df4b.png

1 uur geleden zei Lazy:

dus met 636374646373 jeugdspelers en die te verhuren om geld te verdienen 🤙🏼

Dat doe ik in FM20 met Sparta op dit moment. Mijn B-team is daardoor eigenlijk niet bestaand, want zit toch niet in een competitie... 

Het geld stroomt goed binnen. Afgelopen seizoen voor meer dan 500 mln. verkocht. En daar bovenop ook nog tientallen miljoenen ontvangen als gevolg van doorverkoopclausules. En dat zonder sterkhouders te verkopen.

Al wordt een van de verkochte spitsen nu wel gezien als kanshebber voor de titel van beste speler van het jaar, terwijl mijn spelers daarvoor niet in aanmerking komen. Ik heb alleen geen idee wat hij dit seizoen nu gedaan heeft, waardoor hij zou moeten winnen... Bij AZ speelde hij op huurbasis nu niet geweldig en bij zijn nieuwe club scoort ie er ook niet op los... 

Ik hoop aan het einde van het seizoen het WK voor clubs te winnen en dan ga ik denk ik een punt achter deze game zetten. Alles gaat te makkelijk. Eredivisie is geen bedreiging meer en ook de CL is al meerdere keren achter elkaar gewonnen. WK voor clubs echter nog niet mogen spelen, dus die ik wil nog wel een keer winnen. 

9 uur geleden zei Fantasy:

Zet ‘s logo’s in je FM Karel, ziet er niet uit dit :D Wel lekker om zo’n negatieve reeks te doorbreken; tijd voor de ommekeer!

Thx heb jij een link daarvoor? IK heb daar net naar gezorgd maar alleen 1 gevonden die betaald is....