Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

@Brozai Lorenzo Lucca wil weg bij mijn Chelsea...

Maar ik ga het lekker hard spelen. Inter bood 24 mijoen op hem (heeft ons 9 gekost) maar hij doet erg lang om contract tekenen bij Inter... Inmiddels boden van 28 miljoen van Hoffenheim en 31.5 van Sociedad gehad. Ik heb hem geprobeerd over te praten om naar Sociedad te gaan. Wil van niks weten. Nu heb ik lekker alle boden op hem stekker eruitgetrokken ook die van Inter vraagprijs op 100 miljoen gezet en zo niet blijft ie lekker gewoon :)

image.thumb.png.4acd980efc00d7c4496effb1d34b009b.pngIemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien.

En dan nog iets,

image.thumb.png.9fab71703152fd9b6890f7a2f32448e8.png

Hoe kan ik een speler individueel toespreken na de wedstrijd?

35 minuten geleden zei Daz:

Iemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien.

Op "Tactiek >>" klikken.

Dit doet FM helaas soms tijdens wedstrijden, kun je niks aan doen.

2 uur geleden zei Daz:

image.thumb.png.4acd980efc00d7c4496effb1d34b009b.pngIemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien.

En dan nog iets,

image.thumb.png.9fab71703152fd9b6890f7a2f32448e8.png

Hoe kan ik een speler individueel toespreken na de wedstrijd?

Naast attackers hoort er knop ''invididual'' te staan. Heb je die? Zo niet, welke versie van FM speel je :)?

20220101171432_1.jpg

Oke we waren geen titelkandidaat vooraf, maar dit doet toch wel pijn. Na 13 wedstrijden 5 punten voorsprong, maar toch in de laatste wedstrijd voorbijgestreefd. 

eerste-seizoen-Argentinos.png

Dit was de laatste wedstrijd, die we moeten winnen, met 2 punten voorsprong op de ranglijst:
laatste-pot.png

8FjhzxN.png

In mijn Journeyman save2027/2028 gesolliciteerd bij Ajax die tweede was geworden in de competitie ( Vitesse waar ik manager was 1ste geworden ). De selectie is behoorlijk uit balans en veel oude spelers. Dus voor mij de taak om dit ajax weer een beetje op de rails te krijgen.

Begin van de Champions league verloren wij nog uit met 0-1 bij Aris. Kansloos tegen arsenal twee keer maar wel gelijkspelen.
Dus met heel veel mazzel doorgegaan in deze groepsronde door twee hele goede wedstrijden op het eind.
Nu kijken wat dit ons verder kan brengen. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Die haaland is ook echt een monster hè. 30 wedstrijden onderweg in la liga, 61 doelpunten. Nog niet eerder mee gemaakt.

72 duels vooor mijn Chelsea en 73 goals . PSG zit op de tribune dus maar effe contractje verlengd naar 525K per week :D

20220101233710_1.jpg

20220101233723_1.jpg