CocaPepsi Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 FC Utrecht Seizoen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 De opstelling is binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 3 minuten geleden zei Stefan.: De opstelling is binnen. 2-0 AZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 23 minuten geleden zei delichris: 2-0 AZ 0-2 PSG Kut spel, ik speel nooit meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 @La Pulga zonde. Kijk eens een masterclass op een lager niveau mensen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 45 minuten geleden zei La Pulga: 0-2 PSG Kut spel, ik speel nooit meer. Zonde. Het is maar een spelletje 😇. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 1 uur geleden zei Stefan.: De opstelling is binnen. Doe jij nog wel mee met de nettie? In zijn post op de vorige pagina zag ik geen blauw vinkje meer over Fc Utrecht heen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 @Brozai Lorenzo Lucca wil weg bij mijn Chelsea... Maar ik ga het lekker hard spelen. Inter bood 24 mijoen op hem (heeft ons 9 gekost) maar hij doet erg lang om contract tekenen bij Inter... Inmiddels boden van 28 miljoen van Hoffenheim en 31.5 van Sociedad gehad. Ik heb hem geprobeerd over te praten om naar Sociedad te gaan. Wil van niks weten. Nu heb ik lekker alle boden op hem stekker eruitgetrokken ook die van Inter vraagprijs op 100 miljoen gezet en zo niet blijft ie lekker gewoon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 38 minuten geleden zei Kyrill: Doe jij nog wel mee met de nettie? In zijn post op de vorige pagina zag ik geen blauw vinkje meer over Fc Utrecht heen? Hij was gestopt omdat hij het te makkelijk vond tegen mij, wat een stoute jongen is die Stacey ook he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Hij was gestopt omdat hij het te makkelijk vond tegen mij, wat een stoute jongen is die Stacey ook he. Wat jammer zeg. Maar hoevaak had hij de CL al gewonnen dan met Fc Utrecht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 21 minuten geleden zei Kyrill: Wat jammer zeg. Maar hoevaak had hij de CL al gewonnen dan met Fc Utrecht? Ja helemaal niet, kwam niet eens in de knock out fase terwijl ik makkelijk finale haal. Grote mond van hem ook altijd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 Een Argentijnse regen.. Na 10 miljoen voor Devin Haen is dit weer erg lekker.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 22 minuten geleden zei La Pulga: Ja helemaal niet, kwam niet eens in de knock out fase terwijl ik makkelijk finale haal. Grote mond van hem ook altijd! Speelde hij ook met een internettactiek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost December 31, 2021 Share Gepost December 31, 2021 52 minuten geleden zei La Pulga: Ja helemaal niet, kwam niet eens in de knock out fase terwijl ik makkelijk finale haal. Grote mond van hem ook altijd! Gab was te ongeduldig en ging kutte. Maar ik heb nog save waar mijn Utrecht compleet is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 1 Share Gepost January 1 De competitie van San Marino is echt peanuts maar toch is dit wel een lekkere statistiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost January 1 Share Gepost January 1 (edited) Leuk Thomas! Dit was toentertijd mijn record: hmm.. redelijke start met Portland : Edited January 1 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 1 Share Gepost January 1 Daar ging mijn beste speler, maar ik gun het Arsenal wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daz Gepost January 1 Share Gepost January 1 Iemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien. En dan nog iets, Hoe kan ik een speler individueel toespreken na de wedstrijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlo Gepost January 1 Share Gepost January 1 35 minuten geleden zei Daz: Iemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien. Op "Tactiek >>" klikken. Dit doet FM helaas soms tijdens wedstrijden, kun je niks aan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 1 Share Gepost January 1 Opvallende carrière heeft ie tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 1 Share Gepost January 1 2 uur geleden zei Daz: Iemand enig idee hoe ik het formatie schermpje linksonderin wat groter kan krijgen? Scherm is wel heel breed nu en ik zou gewoon die tactiek view willen zien. En dan nog iets, Hoe kan ik een speler individueel toespreken na de wedstrijd? Naast attackers hoort er knop ''invididual'' te staan. Heb je die? Zo niet, welke versie van FM speel je :)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 1 Share Gepost January 1 Oke we waren geen titelkandidaat vooraf, maar dit doet toch wel pijn. Na 13 wedstrijden 5 punten voorsprong, maar toch in de laatste wedstrijd voorbijgestreefd. Dit was de laatste wedstrijd, die we moeten winnen, met 2 punten voorsprong op de ranglijst: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Die haaland is ook echt een monster hè. 30 wedstrijden onderweg in la liga, 61 doelpunten. Nog niet eerder mee gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdt Gepost January 1 Share Gepost January 1 In mijn Journeyman save2027/2028 gesolliciteerd bij Ajax die tweede was geworden in de competitie ( Vitesse waar ik manager was 1ste geworden ). De selectie is behoorlijk uit balans en veel oude spelers. Dus voor mij de taak om dit ajax weer een beetje op de rails te krijgen. Begin van de Champions league verloren wij nog uit met 0-1 bij Aris. Kansloos tegen arsenal twee keer maar wel gelijkspelen. Dus met heel veel mazzel doorgegaan in deze groepsronde door twee hele goede wedstrijden op het eind. Nu kijken wat dit ons verder kan brengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 1 Share Gepost January 1 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Die haaland is ook echt een monster hè. 30 wedstrijden onderweg in la liga, 61 doelpunten. Nog niet eerder mee gemaakt. 72 duels vooor mijn Chelsea en 73 goals . PSG zit op de tribune dus maar effe contractje verlengd naar 525K per week Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts