Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei Jotew:

Waarom zie ik dit wel bij alle teamverslagen van tegenstanders die ik ontvang, maar zie ik bij mijn eigen tactiekscherm nog niks? Ondanks dat ik al een aantal weken met dezelfde basis start :P  En dan doel ik op de groene lijnen uiteraard.

Schermafbeelding 2021-12-30 om 19.24.58.png

Nog vaker spelen met dezelfde spelers op dezelfde plekken. Pas als ze echt zoveel duels naast elkaar op zelfde plekken hebben gestaan krijgen ze die strepen. Ik heb bijvoorbeeld dit momenteel:

20211230220922_1.jpg

11 uur geleden zei rich ruzzian:

Met een 4-3-3 met 3 spitsen? @Arezo

Hmm, niet aangedurfd. Wel samen met @Karlo een standaard 4-3-3 ontwikkeld waarbij de grote 4 (Lukaku, Musiela, Moukoko en Mbappé) alle 4 kunnen spelen). Toen het alleen slecht liep heb ik mijn FM 21 tactiek geïmporteerd en hem aangepast aan FM 22, en aan dit team. The rest is history. Ze kunnen nog steeds alle 4 spelen maar merk dat Moukoko het moeilijk heeft op rechtrs. Mbappé knalt daar. Op links Musiela en op 10 speelt nu Dani Olmo als een Mezzala. Die heeft het record voor assist gebroken in de PL en een paar heeeule belangrijke doelpunten gemaakt. Kortom: aanvallend is het absurd goed.
Centraal achterin ben ik nog steeds zoekende. Speel nu met Timber en Papetti maar heb nog steeds contact met de zaakwaarnemer van de Ligt. Heb als backup Romero en Ignacio.

2 uur geleden zei Tim':

Nu ben ik wel benieuwd, hoe doe je dat?

Als je iets koopt in Steam, krijg je steam-punten. Ook als je bepaalde activiteiten of prestaties haalt in de steam-community. Met die punten kan je dus die avatars,badges en achtergronden kopen voor Steam. 

Pittig eerste (!) weekje, allememachies, dat schema in de MLS is echt ruk af en toe:

image.thumb.png.1d409f11fd90332518714e82dfe1de26.png

Wel overleefd, dit moet ook wel nog wat extra winst worden ten opzichte van vorig jaar (hoewel ik toen op de slotdag wel nog 1e werd). Afgelopen seizoen leverde zulke weken steevast een forse nederlaag op in de 3e match. Team is gelukkig wat breder, al heb ik er wel m'n eerste doelman voor moeten laten gaan (lang leve de salary cap, International Player Slots en andere regels ;c)

1 minuut geleden zei La Pulga:

Moet ik dan nog specifiek op sommige eigenschappen letten?

Hoofd jeugdopleiding zelfde opstelling en speelstijl als waar je mee speelt is altijd een plus.

Werken met jeugd en karakter hebben ook een enorme invloed.

En bij hoofd jeugdopleiding natuurlijk potentieel.

Bij trainers gewoon zo hoog mogelijke trainingseigenschappen.

Lekker die Arabische transfermarkt die gewoon nog open is in maart :5

Centrale verdediger, jeugdproduct en aanvoerder wilde geen nieuw contract tekenen omdat hij wilde dat ik eerst boden op hem af zou wijzen. Licht Al-Ittihad de optie in zijn contract en wie vertrekt er halverwege de tweede seizoenshelft? Juist, diezelfde speler ;e

image.png.bfa38767e69a4d9439f89a46f2e1ec08.png

17 uur geleden zei Jotew:

Waarom zie ik dit wel bij alle teamverslagen van tegenstanders die ik ontvang, maar zie ik bij mijn eigen tactiekscherm nog niks? Ondanks dat ik al een aantal weken met dezelfde basis start :P  En dan doel ik op de groene lijnen uiteraard.

Schermafbeelding 2021-12-30 om 19.24.58.png

Dat duurt wel even.