Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Op 23-12-2021 om 16:38 zei Jotew:

Zijn er nog mensen die in de lagere regionen in Engeland spelen? Waarom spelen ze in de Vanarama League de eerste competitiewedstrijd pas op 02-10, terwijl ze in het echt eind augustus al gestart zijn? Iemand enig idee? 

Had even een test save aangemaakt met enkel Engeland geladen, spelers zijn ook nog eens op vakantie tot eind augustus ;e

Speel je nog fm 21? Ik heb namelijk net een nieuwe save gestart met hampton and richmond in de vanarama south en hier beginnen de wedstrijden eind augustus.

Ik weet nog van vorig jaar dat het seizoen later begon vanwege de covid.

Zojuist zei rink_hsv:

Speel je nog fm 21? Ik heb namelijk net een nieuwe save gestart met hampton and richmond in de vanarama south en hier beginnen de wedstrijden eind augustus.

Ik weet nog van vorig jaar dat het seizoen later begon vanwege de covid.

Nope FM22, schijnt in de England Lower Leagues file te zitten. Ben nu zelf inmiddels gestart in North met Boston United :P 

https://www.fmscout.com/a-fm22-database-england-lower-leagues.html

2 minuten geleden zei FMMSTR:

wie kan me helpen ? kmerk dat men doelman vaak zegt dat men tacktiek vanachter helemaal open komt te ligge hoe los ik dit op ?

Als het daadwerkelijk zo is, je verdediging minder diep laten spelen of de tactiek iets aanpassen. Als je denkt ‘joh, je lult uit je nek’; dan lekker negeren ;c 

35 minuten geleden zei Jotew:

Nope FM22, schijnt in de England Lower Leagues file te zitten. Ben nu zelf inmiddels gestart in North met Boston United :P 

https://www.fmscout.com/a-fm22-database-england-lower-leagues.html

Aha dat verklaart het. Ik speel dit jaar de xbox versie op de laptop vanwege tijdgebrek en zo kom ik nog een beetje vlot door de seizoenen heen, maar dan kun je geen databases toevoegen helaas;e

10 minuten geleden zei xanderoo:

Hoe scouten jullie eigenlijk? Laat je je scouts doen of zoeken jullie zelf ook talenten op?

Beide.

Stuur mijn scouts naar verschillende landen of gebieden om spelers te bekijken, newgens zoek ik voornamelijk zelf begin van het jaar zodra ze uit de opleiding rollen. Dan zijn ze vaak nog goedkoper op te halen ook door hun opleidingsvergoeding. 

2083197660_Testimonial_FixturesResults.png.8c3e2760d88997d6855103fdc7080d4b.png

Door mijn eerste club benaderd om een Testimonial te spelen. Pijnlijk, om te zien dat het niveau verschil wel erg enorm is. Om het nog leuker te maken speelt de verliezer gewoon in de groepsfase van de CL en ik zit bij een club die jarenlang strijdt tegen degradatie. 

Journeyman Save

In mijn 3rde competitie jaar kampioen geworden terwijl het team na de winterstop erg instabiel was. Vanwege de clause de werd geactiveerd door RB Leipzig op mijn top spits. Echter geen fatsoenlijke spits terug kunnen halen dus de buitenspelers en AM hebben het allemaal beetje op moeten vangen.

Vitesse Seizoen 1: 7de ( halverwege instromen )
Vitesse Seizoen 2: 7de tacktiek echt niet aan de praat gekregen
Vitesse Seizoen 3: Kampioen geworden. (2027)

Ik blijf misschien nog een seizoen om in de CL te spelen maar overweeg echter wel tot vertrek. Last minute mocht ik nog een extra coaching course gaan volgen maar het hele seizoen doet het bestuur een beetje vervelend en lastig met heel veel beslissingen. Echter is Vincent Kompany bij Ajax ontslagen en staat een heel vreemd elftal. Misschien dat ik volgend seizoen met Ajax de CL gaan spelen.  We gaan het zien!

VUS0Rwi.png

clXAaoz.png

Edited by mdt

Vorig seizoen wist Rennes geen potten te breken:

image.thumb.png.bd73471eea61ca2bbd1b37b43034f4d7.png

Dit jaar stuurde ik Bruno Gabriel, de transfervrij opgepikte Braziliaanse regen, hun kant op:

image.thumb.png.e85c80f7d4b7507132f02271e5531aed.png

Hij deed het ontzettend goed, hielp Rennes aan het kampioenschap, is de beste speler van de Ligue 1 en werd topscoorder.

image.thumb.png.a6e7c8cbd1b28a29f6014d64214ef655.png

image.thumb.png.974635dcee0a6faa0f12779b9dc462a0.png

Na uitleenbeurten aan achtereenvolgens RKC, Metz, FC Groningen en Rennes is Bruno klaar voor De Kuip!

Eens zien wat ik kan vangen voor Moukoko, Esposito en Sesko deze zomer :P 

image.png.b481abae8bebd6176bc61145fda4a31c.png

@Tim'; Pena heeft 2 jaar op rij de NxGn50 gewonnen. Heb ik toen gekocht en terugverhuurd, gaat nu aansluiten. Is een spits, ik ga hem CAM maken (klein en lage afwerking). 

Zanata heb ik ook gratis opgepikt samen met Bruno Gabriel. 

Carli is de nieuwe Baggio

Alessandro Festa en Denis Oduor gaan dit jaar ook aansluiten bij de selectie :) 

16 minuten geleden zei Brozai:

Pena heeft 2 jaar op rij de NxGn50 gewonnen. Heb ik toen gekocht en terugverhuurd, gaat nu aansluiten. Is een spits, ik ga hem CAM maken (klein en lage afwerking). 

Zanata heb ik ook gratis opgepikt samen met Bruno Gabriel. 

Carli is de nieuwe Baggio

Alessandro Festa en Denis Oduor gaan dit jaar ook aansluiten bij de selectie :) 

Klinkt goed man en zo te zien heb je ze ook aan prima clubs weten te verhuren. Altijd mooi als je dat zo voor elkaar krijgt :) 

4 minuten geleden zei Brozai:

Speel nogsteeds met het Feyenoord van de magische Lorenzo Lucca, Karel.

_O_:checkit:Ik heb hem ook aangetrokken met Arsenal voor komend seizoen al. 0 euro direct 10 over termijnen en 5 miljoen na aantal goals of duels. Wederom geen work permit gekregen maar gewoon elke 4 maanden proberen;c

Prima, 2 op een rij zo. Werden ook weer kampioen met 103 punten:

20211225221209_1.thumb.jpg.280f2600f2f473252db079adb1e3659a.jpg

Geinig wel dat het precies Griezmann is die de ommekeer begint in deze finale. Ik probeer hem al tijden te lozen met dat achterlijke salaris van hem.

Afijn, in de zomer Frenkie verkocht voor 180 mil. O.a. Gravenberch en Almada voor teruggekocht. In de winterstop kwam daar Haaland bij voor 138 miljoen. Die man is echt cheats.