Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

45 minuten geleden zei delichris:

@Elsjorro1990 Waarom heb je geen logo's?

Omdat ik zon kakluie lul ben die dat pas aan het eind van FM eindelijk eens fatsoenlijk in zijn database zet. Elk jaar hetzelfde gezeik.

@rich ruzzian Opzich wel, volgens mij eindigde ik het seizoen 70 mil in het rood met 1,4 miljard schuld aan leningen. Na het winnen van de CL en de competitie had ik iets van 150 mil op de balans. Had nog ruimte in het salarisbudget om hem aan te trekken.

Wel met pijn in het hart, voor 190 miljoen, afscheid genomen van Frenkie. Hij werd heeeeeel boos dat ik hij niet van mij naar City mocht, dus uiteindelijk maar akkoord gegaan. Met Gavi/Nico wel wat spelers die op zijn positie kunnen en daarbij Gravenberch even opgehaald voor 46 mil. Prima deal lijkt me. 

15 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Omdat ik zon kakluie lul ben die dat pas aan het eind van FM eindelijk eens fatsoenlijk in zijn database zet. Elk jaar hetzelfde gezeik.

@rich ruzzian Opzich wel, volgens mij eindigde ik het seizoen 70 mil in het rood met 1,4 miljard schuld aan leningen. Na het winnen van de CL en de competitie had ik iets van 150 mil op de balans. Had nog ruimte in het salarisbudget om hem aan te trekken.

Wel met pijn in het hart, voor 190 miljoen, afscheid genomen van Frenkie. Hij werd heeeeeel boos dat ik hij niet van mij naar City mocht, dus uiteindelijk maar akkoord gegaan. Met Gavi/Nico wel wat spelers die op zijn positie kunnen en daarbij Gravenberch even opgehaald voor 46 mil. Prima deal lijkt me. 

Zo moeilijk is dat niet. Gewoon de mappen kopieren en klaar is Elsjorro

De titel lonkt voor mij, Roman en onze spelers @rich ruzzian @Karlo @Arezo @Mordurette @MNie @RubenS2 @glennix Liverpool moet ALLES winnen en zelfs als ze dat doen en wij winnen uit bij Leeds zijn we kampioen. Ik ga op de tribune zitten bij Liverpool-City als dat gelijkspel eindigd of winst voor City worden we kampioen zonder zelf te spelen.

20211222213706_1.jpg

20211222213713_1.jpg

20211222213727_1.jpg

We dit it!! Ik ging liedje zingen bij Liverpool-City oh oh Manchester City Mancheesttter City en ze kwamen zelfs nog 1-2 voor na 1-0 achter maar Liverpool won van ze in de blessure tijd met 3-2. Kwam aan op laatste speeldag uit bij nummer 8 Leeds. En het is gewoon dik verdiende titel zie de laatste screen vanaf speeldag 12 tot en met 38 bovenaan gestaan. Maar 2 nederlagen en Haaland in PL, CL en bekers samen 60! 60 goals gemaakt!

@Karlo @Arezo @MNie @rich ruzzian @glennix @Nom de Guerre @RubenS2 @Nummerke10 @neva @ReneLeBlanc @Markuss @delichris @Mordurette @Urbeto ea vergeet bedankt voor al jullie hulp en advies. Nu even lekker kerst genieten en dan ga ik vanaf begin volgende week nieuwe save starten met Arsenal en uiteindelijk weer novelle :) 

Maar met 3 seizoenen Chelsea, elk seizoen meer punten in de PL dan seizoen ervoor, een CL titel en een EL titel kan ik zeggen de test geslaagd is en ik kan door met FM22. Bedankt allemaal!

20211222220645_1.jpg

20211222220925_1.jpg

20211222220943_1.jpg

20211222221002_1.jpg

20211222221323_1.jpg

Edited by Kyrill

1 uur geleden zei MNie:

Lekker bezig @Kyrill! Zeer goed gedaan. Haaland wel een beetje matig seizoen he.

Thnx vriend thnx. Ja heel matig seizoen had Haaland. Kan niet eens tippen aan Wout Weghorst, misschien maar te koop zetten. 

1 uur geleden zei RubenS2:

Proficiat @Kyrill, goed gedaan! :)

Thnx maat thnx :)!! 

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Roman kan blij zijn met Karel!

Thnx maat thnx idd ja! Dit seizoen weigerde ie veel verzoeken van me zelfs beter jeugd /trainings complex. Effe laten inzinken en dan nieuwe save met Arsenal beginnen, als nu niet klaar voor ben, dan nooit niet. 

10 uur geleden zei Kyrill:

We dit it!! Ik ging liedje zingen bij Liverpool-City oh oh Manchester City Mancheesttter City en ze kwamen zelfs nog 1-2 voor na 1-0 achter maar Liverpool won van ze in de blessure tijd met 3-2. Kwam aan op laatste speeldag uit bij nummer 8 Leeds. En het is gewoon dik verdiende titel zie de laatste screen vanaf speeldag 12 tot en met 38 bovenaan gestaan. Maar 2 nederlagen en Haaland in PL, CL en bekers samen 60! 60 goals gemaakt!

@Karlo @Arezo @MNie @rich ruzzian @glennix @Nom de Guerre @RubenS2 @Nummerke10 @neva @ReneLeBlanc @Markuss @delichris @Mordurette @Urbeto ea vergeet bedankt voor al jullie hulp en advies. Nu even lekker kerst genieten en dan ga ik vanaf begin volgende week nieuwe save starten met Arsenal en uiteindelijk weer novelle :) 

Maar met 3 seizoenen Chelsea, elk seizoen meer punten in de PL dan seizoen ervoor, een CL titel en een EL titel kan ik zeggen de test geslaagd is en ik kan door met FM22. Bedankt allemaal!

20211222220645_1.jpg

20211222220925_1.jpg

20211222220943_1.jpg

20211222221002_1.jpg

20211222221323_1.jpg

Zo, dat is nog eens een lekker seizoen. :) Lekker bezig, fijne feestdagen alvast en veel plezier met Arsenal.

Pfff net de finale van de Coppa Italia Lega Pro, de beker voor Italiaanse serie C clubs, verloren. Gaat over twee wedstrijden. Uit gewonnen met 0-2, thuis met 1-4 eraf.;e

Je hebt er ook niet veel aan als je 'm wint. Levert financieel weinig op, je mag voor de play-offs om promotie één ronde later instromen. Maar toch voelt het echt niet lekker :moop:

In de competitie ook volledig uit vorm. Hopen op een wonder in de play-offs en anders volgend seizoen opnieuw proberen

EDIT: Eerste ronde uitgeschakeld in de play-offs

Edited by FCGPeter