Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Grote update in FM met o.a. de corner bij de eerste paal die aangepakt gaat worden :cry:

Match Engine 21.3.0.0:

- Near post corners made less effective
- Various fixes in different areas to defending teams keeping possession too well and inflating possession stats to unrealistic levels
- Fixed goalkeepers not being marked during attacking set pieces
- Tweaks to throw-ins
- Number of other improvements to overall engine balance

Ook nog paar andere interessante puntjes:

Gameplay:

- Tweaks to the rate of young player development
- Tweaks to the rate of older player decline
- Tweaks to newgen staff generation at game start

Link naar bericht

56 minuten geleden zei Pinolero:

Game gestart in Armenië. Sinds wij ooit twee kinderen vandaar in huis hebben gehad, altijd speciale band met dat land gehouden. Nu eens kijken wat we met NOAH kunnen bereiken. Spelen eerste jaar in de conference league. 

Armenië heeft leuke clubs. Twee jaar terug ofzo nog een carrière gehad met Pyunik vanwege de superieure jeugdopleiding. 

18 minuten geleden zei MNie:

Tot nu toe werkt de game naar behoren, maar zou leuker zijn als ik lager zou kunnen beginnen.

Iemand die een goed geteste lower league bestand heeft van Nederland?

afbeelding.png.435809c834a84bbd2da46ca39f4af2ea.png

Je hebt een date base op steam toch? 

Edited by Utrecht030

2 minuten geleden zei Utrecht030:

Je hebt een date be

Je hebt een date base op steam toch? Ik had Ameland naar de eredivisie 

Ik heb die van PatStone gecombinerd met mijn eigen database, maar die combi werkt niet.

Heb hem niet zonder mijn database geprobeerd trouwens, dus dat kan ik nog wel doen.

Dan weet ik of het aan die database ligt of aan mijne, hoewel die nu in de KKD wel prima werkt.

5 uur geleden zei jevedeve:

Eindstand seizoen 2, WE GAAN EUROPA IN! 

Emmen en ADO promoveren terug naar de Eredivisie

2021-12-07.png

Netjes! Bij zowel Fortuna als VVV zitten vaak wel leuke talentjes, dus daar kun je misschien nog even gaan 'shoppen'.

Paar potjes gespeeld met de update, kan twee dingen concluderen:

- Corners zijn niet generfd, maar veranderd, in plaats van inkoppen is het nu doorkoppen en scoren. 

- Doelpunten komen meer van de vleugelaanvallers.

Ofwel, de spits (die bij mij 1e paal aanvalt) zal minder doelpunten gaan maken, maar je prestaties worden niet persé minder. 

Prima eerste seizoen gehad met Benfica. Vind Benfica altijd een leuke save door de goede jeugdopleiding, toch ruim 400 miljoen schuld en uiteraard de vloek van Guttmann. En ja hoor in seizoen 1 al een kans in de Europa league om deze te verbreken, helaas.. finale 9 wordt ook verloren. De competitie was enorm spannend, Sporting verloor 3 maanden geen enkele wedstrijd en dus werd pas in de laatste speelronde het seizoen beslist. 

image.png.5150b92a0cc50eb653b30ced5d0a884a.png

image.thumb.png.5a6aefde086ebb973e09fd69452bc052.png

image.thumb.png.877faf8c5f10fa1cb9f2e97fbd8f8638.png

image.thumb.png.6ccee50a3ebd90497323cfedd905895f.png

7 minuten geleden zei Arezo:

Willen jullie allemaal even duimen/ bidden dat ik niet ontslagen ga worden? Voor het eerst sinds FM 09 maak ik serieuze kans om op straat te belanden.

Succes en sterkte. Heb je al een ''ultimatum'' gehad van 8 of 9 punten halen de komende 5 duels? Dat moet je altijd wel krijgen toch? Dat heb ik zelfs en ik ben kampioen ontslagen worden met FM haha..

Duimt nu voor je...