Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Stacked qualifiers.

In de eerste ronde spelen de kleintjes een knockout. In de tweede ronde spelen we in een groep van vijf. Jordanië, Noord-Korea, Oost-Timor en de Verenigde Arabische Emiraten. Alleen de groepswinnaar kwalificeert zich voor de volgende ronde. Dat is inderdaad te doen.

Al die groepswinnaars plaatsen zich vervolgens voor een grote poule, waarin de eerste drie of vier zich plaatsen. Dat is waar shit gets real. Dan treed je aan tegen ploegen als Japan, Zuid-Korea, China, Australië, Qatar, Saoedi-Arabië, Iran... Die hebben verdomme prima spelers, dan is het nog geen ABC'tje dat je bij de eerste vier komt.

Fair enough amigo. True! Ik bedoelde alleen aan te geven jij minimaal geen ''doorsnee'' FM manager bent :) Maar zkr dat laatst klinkt pittig. Want je bent bondscoach van Indonesie toch?

26 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Stacked qualifiers.

In de eerste ronde spelen de kleintjes een knockout. In de tweede ronde spelen we in een groep van vijf. Jordanië, Noord-Korea, Oost-Timor en de Verenigde Arabische Emiraten. Alleen de groepswinnaar kwalificeert zich voor de volgende ronde. Dat is inderdaad te doen.

Al die groepswinnaars plaatsen zich vervolgens voor een grote poule, waarin de eerste drie of vier zich plaatsen. Dat is waar shit gets real. Dan treed je aan tegen ploegen als Japan, Zuid-Korea, China, Australië, Qatar, Saoedi-Arabië, Iran... Die hebben verdomme prima spelers, dan is het nog geen ABC'tje dat je bij de eerste vier komt.

Je zult ook echt een dosis geluk moeten hebben met die top landen. 

8 uur geleden zei Urbeto:

Wat is Moukoko een geweldenaar zeg. Toegegeven, hij is erg duur, maar als je er in 10 Eredivisiewedstrijden al 16 inwerkt.. :classic_love:

Z'n ontwikkeling loopt ook lang niet onaardig. 

8sTK2MZ.png

Realisme is wel ver te zoeken als ie  na Schalke 04 bij GAE EAGLES nu ook zelfs bij jou bij Feyenoord speelt ;)

Maar geniet ervan :)

5 uur geleden zei Kyrill:

Realisme is wel ver te zoeken als ie  na Schalke 04 bij GAE EAGLES nu ook zelfs bij jou bij Feyenoord speelt ;)

Maar geniet ervan :)

FM is hoe dan ook een ontsnapping aan de realiteit, in vrijwel elke game. Dat is juist de charme imo ;) 

image.png.944779f4d1571344ac22368110514574.png

Bij uitstek het lastigste seizoen dat ik gehad heb in FM, begon met 7 nederlagen op rij, maar daarna door punten te pakken tegen directe concurrenten me wel wat omhoog weten te klimmen. Ga er vanuit dat we om degradatie blijven vechten dit seizoen, maar dit geeft ons toch al wel wat ademruimte. 

53 minuten geleden zei van der Water:

image.png.944779f4d1571344ac22368110514574.png

Bij uitstek het lastigste seizoen dat ik gehad heb in FM, begon met 7 nederlagen op rij, maar daarna door punten te pakken tegen directe concurrenten me wel wat omhoog weten te klimmen. Ga er vanuit dat we om degradatie blijven vechten dit seizoen, maar dit geeft ons toch al wel wat ademruimte. 

Laatste zul je niet worden lijkt me :) Wel knap dat je hebt kunnen omdraaien na 7 nederlagen op rij. Dat is niet makkelijk met een slechtere moraal.

9 minuten geleden zei FlyD:

Laatste zul je niet worden lijkt me :) Wel knap dat je hebt kunnen omdraaien na 7 nederlagen op rij. Dat is niet makkelijk met een slechtere moraal.

Precies, al zal plek 11 helaas de zelfde gevolgen hebben als laatste eindigen haha. 

Terugkeer in de BPL liep alleraardigst, rustig seizoentje met ups en downs dat resulteerde in de 13de plek. Prima.

image.png.00f5ac849465ee253ab918d2a31f3d23.png

Het bestuur kijkt overigens rooskleurig naar de toekomst, gezien de stadionplannen:

image.thumb.png.0a5c7eeea7b910b3d28be856298ecb19.png

En in plaats van 10 miljoen krijgen we dit seizoen 50 miljoen om te investeren in spelers, nice!

b043547d023fb224fb5f6614f578f433.png

Hoopte stiekem ergens op een hele gunstige loting en met het idee dat er hopelijk komend seizoen wat spelers gaan naturaliseren dat we een gooi konden doen naar een tweede plek en dan alsnog het WK te bereiken. Helaas, Engeland en Kroatië gaan we echt niet pakken. IJsland en Slovenië weet ik niet, maar het zal knap lastig worden om niet laatste te eindigen in deze groep.