Brozai Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Met mijn domme hoofd de Kuip gekocht op het moment dat ik (compleet onverwacht) de CL won (zie speel nu tegen topic). Wie kan mij vertellen welke voordelen ik met de aankoop kan behalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 4, 2021 Author Share Gepost December 4, 2021 Geen huur meer betalen aan de vorige eigenaar (gok de gemeente?), alle recettes volledig naar jezelf, geen gezeik met aanvragen voor uitbreiding van het stadion en ongetwijfeld nog één of twee dingen @Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Hoppa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Ajax speelt 4-1-2-1-2, wat een onzin. Alle buitenspeler op de bank terwijl Ten Hag zijn voorkeur 4-2-3-1 is. Kan ik hier iets aan doen? Niet echt realistisch zo namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 4 uur geleden zei Karlo: was eerst ook geneigd om gewoon een 4-2-3-1 met een DLP en BBM te doen, maar ik vind de VOL ook wel heel fijn om te gebruiken (eigenlijk gewoon een BBM maar dan vanuit de de DM-positie) en Kanté is zo'n beetje het stereotype daarvoor. En wat zo fijn is, een VOLsu heeft geen hard-coded instructies, dus die speelt heel 'puur' op basis van zijn attributen en traits. Ik ben dus even doorgegaan met Chelsea en ben nu bijna bij de winterstop en ook ik verlies wel eens een potje hoor @Kyrill. Uit bij Leicester bijvoorbeeld, hallo drie keer Patson Daka. Voor de rest ga ik wel aan kop in de Premier League samen met Arsenal en ben ik door in de CL. Ik gebruik trouwens voor de wedstrijden de opposition instuctions die mijn assistent voorstelt en de tips omtrent zwakkere been neem ik klakkeloos over. Druk zetten op bepaalde spelers doe ik eigenlijk altijd pas in de wedstrijd zelf als en het niet lekker loopt en hij het alsnog voorstelt, omdat ik eerst wil zien of het zonder lukt. En ik gebruik van tijd tot tijd pass into space, higher LOE en work ball in box uit als ik iets wil forceren. Wil ik een voorsprong verdedigen dan het tempo omlaag, be more disciplined, counter-press uit, tijdrekken aan en minder druk zetten. Qua tweaks heb ik van Chilwell een FBat gemaakt en Mendy op SKde. En in wedstrijden merkte ik soms dat het een beetje te tam was als we de bal hadden, dus gebruik ik nu wel counter. Toon verborgen inhoud En als ik het B-team opstel en dus Azpilicueta speelt, dan gebruik ik hem als WBsu, Alonso weer als WBsu, Saúl als VOLat en Barkley als AMsu; Toon verborgen inhoud Net als in veel andere games heb ik gemerkt dat rouleren en het rust geven na wedstrijden enorm belangrijk is, want voor je het weet krijg je meldingen dat de helft van je team jaded is. Over het algemeen dus wel tevreden, alleen Havertz en Pulisic voegen voor mij nog te weinig toe. Ik ben geneigd om Havertz van dieper te laten komen, zodat Pulisic ook wat meer ruimte heeft om naar binnen te komen en dan wellicht dus te switchen naar een 4-3-3 wide met een DLPde (Jorginho), BBM (Kanté) en APat (Havertz). Maar dat is eventueel voor later. Ik doe dat eigenlijk nooit omdat ik het gevoel heb dat er dan zoveel ruimte op het middenveld ontstaat (bij een 4231 dm dus) Maar dat is niet zo? Ik vind het esthetisch ook gewoon niet zo mooi, misschien moet ik dat eens aan de kant schuiven. Wedstrijden verliezen hoort erbij en zorgt voor uitdaging en realisme. Ik heb dat ook met de backs, ik geef ze vaak dezelfde rol omdat het dan esthetisch mooier staat. Ik ga die veranderingen tijdens de wedstrijd onthouden. Wil ik nog weleens vergeten, vaak forceer ik door te wisselen (Werner is bij mij een redelijke supersub). Zou Havertz geen Shadow Striker kunnen zijn? Of valt dan de balans weg? Speelt ie dichter op Lukaku. Kan Kanté in die ruimte komen of anders de wingers? Uiteindelijk zou Ziyech daar uit moeten komen, waardoor er ook weer ruimte ontstaat voor James. Nu weer even uurtje knallen. Resultaten volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Wat een vreselijk kutspel is het toch ook af en toe he. Vorig seizoen ongeslagen, dit seizoen alleen maar beter geworden. Elke wedstrijd +20 schoten. Starten we zo het seizoen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 (edited) Dit onderdeel van tiki-taka snappen ze al, nu nog wat vaker scoren Edited December 4, 2021 by RubenS2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Maar eens kijken waar die hype met dit spel over gaat Na een maandje eindelijk eens tijd om FM eens aan te slingeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Na de overname door een nieuwe eigenaar van mijn club Dender is mijn salarisbudget meer dan verdubbeld van 30k tot 67k per week. Was ook echt wel nodig want de salarislasten lagen met 42k per week ver over het maximum heen. Nu heb ik eindelijk de ruimte om een paar degelijke (gratis) aanwinsten vast te leggen en aan hun looneisen te voldoen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 4 minuten geleden zei glennix: Na de overname door een nieuwe eigenaar van mijn club Dender is mijn salarisbudget meer dan verdubbeld van 30k tot 67k per week. Was ook echt wel nodig want de salarislasten lagen met 42k per week ver over het maximum heen. Nu heb ik eindelijk de ruimte om een paar degelijke (gratis) aanwinsten vast te leggen en aan hun looneisen te voldoen . Als ik het me goed herinner was in FM20 of FM21 de clubcultuur bij Dender dat je spelers moest halen van een bepaalde exotische nationaliteit (naar analogie met de eigenaar in het echt). Was dit nog steeds zo en ben je daar nu vanaf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 7 minuten geleden zei RubenS2: Als ik het me goed herinner was in FM20 of FM21 de clubcultuur bij Dender dat je spelers moest halen van een bepaalde exotische nationaliteit (naar analogie met de eigenaar in het echt). Was dit nog steeds zo en ben je daar nu vanaf? Inderdaad, ik moest van de eigenaar spelers halen met de Indonesische nationaliteit. Dat heb ik niet gedaan dus daardoor blokkeerde de eigenaar ook alle huurtransfers en transfers met een transfersom. transfervrije spelers kon ik wel halen. Maar daar ben ik nu inderdaad vanaf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 (edited) Countervoetbal op zijn best Edited December 4, 2021 by Jaspeeer123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Blijkbaar kent de Spaanse competitie geen cent prijzengeld. Zonde, als je de club financieel gezond wil houden/krijgen. In Italië strooien ze met miljoenen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 (edited) Een zeer moeilijk seizoensbegin met QPR in de PL, maar de rug gerecht en een heerlijke reeks neergezet. Nu tijd voor de mid-seizoen break, en dus het WK 2022. De kern Citaat Edited December 4, 2021 by Rossini' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Erling Haaland is een beest. 67 competitieduels voor Liverpool nu, 97 goals. Vorig seizoen scoorde hij net wat meer in andere competities waardoor zijn teller op 72 eindigde, dit jaar was het 'maar' 67. Mooie ereplaats ook voor Milenkovic, die een echt gevaar vormde bij corners bij de eerste paal Daarnaast nog 9 spelers die 7 keer of meer scoorden in de PL, maakte daar het grote verschil met Liverpool en de rest van de competitie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Een bug gevonden bij de corners die je kan uitbuiten? @Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basjvw Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 Hoi, heb een vraagje, zit er een limiet op hoeveel spelers je op proef kan nemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 15 minuten geleden zei RubenS2: Een bug gevonden bij de corners die je kan uitbuiten? @Nummerke10 Nee totaal niet hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 18 minuten geleden zei Basjvw: Hoi, heb een vraagje, zit er een limiet op hoeveel spelers je op proef kan nemen? Bij mij blokkeerde het bestuur een keer een aantal proefperiodes omdat ze er niet meer dan 30 wilden, maar ik denk niet dat het bij elke club zo is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W8er Gepost December 4, 2021 Share Gepost December 4, 2021 4 minuten geleden zei FlyD: Bij mij blokkeerde het bestuur een keer een aantal proefperiodes omdat ze er niet meer dan 30 wilden, maar ik denk niet dat het bij elke club zo is. @BasjvwEr is inderdaad een max van 30 spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 Eerste baan in de pocket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 5, 2021 Author Share Gepost December 5, 2021 Wales, lekker Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rink_hsv Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 Ik ben vandaag begonnen bij Dorking Wanderers, nu wil ik 5-3-2 spelen alleen heb ik 2 goede afmakers. Zou het slim zijn om de 2 spitsen ook allebei in die rol te laten spelen of zou dat teveel zijn van het goede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 1 uur geleden zei rink_hsv: Ik ben vandaag begonnen bij Dorking Wanderers, nu wil ik 5-3-2 spelen alleen heb ik 2 goede afmakers. Zou het slim zijn om de 2 spitsen ook allebei in die rol te laten spelen of zou dat teveel zijn van het goede? Je kan het natuurlijk altijd proberen en werkt het niet kan je altijd nog andere rollen geven aan je spits(en). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost December 5, 2021 Share Gepost December 5, 2021 1 uur geleden zei Lazy: Eerste baan in de pocket Succes man, hopelijk weer een epische savegame! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts