Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei MNie:

Dan deel ik die met je! Ik speel altijd lekker aanvallend.

In het begin levert dit vaak spectaculaire wedstrijden op, tot de spelers gewend zijn.

Veel tegendoelpunten ook in het begin, maar met een sterke verdediging is dat natuurlijk minder.

Interesting! Wie zet je als basispionnen neer als centraal verdedigend duo en op de AM?

4 minuten geleden zei TomFsoccer:

Interesting! Wie zet je als basispionnen neer als centraal verdedigend duo en op de AM?

Dit is nu mijn opstelling, op de plaats van Mengi speelde Romero vorig seizoen.

Cook heb ik halverwege seizoen 1 gehaald, die wisselt met Ndombele.

Alli speelde ook een goed seizoen trouwens, terwijl ik geen grote fan ben van hem.

Maar heb de eerste transferperiode altijd uit staan, dus moest wel qua speelwijze voor hem kiezen.

Citaat

Opstelling seizoen 2

afbeelding.png.a6d6666e3974798b88cff4f220b1f68f.png

Statistieken seizoen 1

afbeelding.png.ce61f2c5345730d08d959a1965cc59d1.png

21 uur geleden zei ElMarcos:

Hier wordt een mens niet blij van! 

21 uur geleden zei Nom de Guerre:

Karig. Het loopt nog niet helemaal, n'est pas, ouwe reus? Brute pech?

Geen formatie wisselingen meer gedaan!! Lange weg nog te gaan maar door de brute doelpunten productie van Lukaku gaat het weer de goede kant op! Is alleen geen strikerless meer maar hier met 433 met defensieve middenvelder hebben we meeste familiarty mee :)

20211130175542_1.jpg

20211130175604_1.jpg

1 uur geleden zei Superboeren:

Netjes @jevedeve.. Nog wat pareltjes binnen kunnen hengelen? 

Van Overeem, Assaidi, Pflücke en De Leeuw, alle 4 transfervrij.

Serrano, Van Aken en Scalvini, alle 3 op huurbasis met optie tot koop. 

Vooral Serrano en Scalvini zijn spelers die ik er straks graag bij wil houden, moet in totaal 1,6 miljoen voor vrijgemaakt worden.

Drukke en uitstekende septembermaand, alleen jammer dat we zo moeilijk de nul kunnen houden terwijl tegenstanders meestal maar max een XG hebben van 1-2. Baart me wel zorgen voor als het eens minder gaat lopen offensief- Ik ben KRC Genk btw.

Vooral schrik van de Novembermaand. Dan moeten we naar club en gent en een dubbele confrontatie tegen Lazio en dan nog eens thuis tegen Standard in de 1ste ronde van de beker.

Naamloos.png

Edited by Jaspeeer123

Mijn game waar ik overgestapt was van Sheffield Wednesday naar Arsenal begon wat te vervelen en het was ook nog een game uit de Bèta waar nog wat foutjes in zaten dus heb ik een nieuwe game opgestart met FC Dender, uitkomend in 1ste nationale in België. Proberen om Dender op termijn terug naar 1ste klasse te brengen.

1 uur geleden zei glennix:

Mijn game waar ik overgestapt was van Sheffield Wednesday naar Arsenal begon wat te vervelen en het was ook nog een game uit de Bèta waar nog wat foutjes in zaten dus heb ik een nieuwe game opgestart met FC Dender, uitkomend in 1ste nationale in België. Proberen om Dender op termijn terug naar 1ste klasse te brengen.

Dender, een club van bij mij uit de streek. Succes!

2 uur geleden zei Arezo:

Waar is dat tabelletje gebleven bij verslagen waarin staat hoe een speler zich verhoudt tot de rest van de posities binnen de selectie? (dat ranglijstje weetjewel). De eerste die antwoord is een held!

Echt hé, wil ik ook.

Net zoals je van een gescoute speler dat tabelletje kan zien van slechts één positie, denk ik? In FM 2021 kon je dat met verschillende posities vergelijken. 

3 uur geleden zei Arezo:

Waar is dat tabelletje gebleven bij verslagen waarin staat hoe een speler zich verhoudt tot de rest van de posities binnen de selectie? (dat ranglijstje weetjewel). De eerste die antwoord is een held!

1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Echt hé, wil ik ook.

Net zoals je van een gescoute speler dat tabelletje kan zien van slechts één positie, denk ik? In FM 2021 kon je dat met verschillende posities vergelijken. 

1 uur geleden zei Kyrill:

@Nom de Guerre zie je laatst toen ik zei niet de enige ben dus die dit mist ;)?

Bedoelen jullie dit?

Potentiele.png