TomFsoccer Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 3 uur geleden zei MNie: Dan deel ik die met je! Ik speel altijd lekker aanvallend. In het begin levert dit vaak spectaculaire wedstrijden op, tot de spelers gewend zijn. Veel tegendoelpunten ook in het begin, maar met een sterke verdediging is dat natuurlijk minder. Interesting! Wie zet je als basispionnen neer als centraal verdedigend duo en op de AM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 4 minuten geleden zei TomFsoccer: Interesting! Wie zet je als basispionnen neer als centraal verdedigend duo en op de AM? Dit is nu mijn opstelling, op de plaats van Mengi speelde Romero vorig seizoen. Cook heb ik halverwege seizoen 1 gehaald, die wisselt met Ndombele. Alli speelde ook een goed seizoen trouwens, terwijl ik geen grote fan ben van hem. Maar heb de eerste transferperiode altijd uit staan, dus moest wel qua speelwijze voor hem kiezen. Citaat Opstelling seizoen 2 Statistieken seizoen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jevedeve Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Winterstop in het winter WK seizoen, na een ongelofelijke start beginnen we steeds meer punten te verliezen. Maar wat wil je, als de doelstelling niet rechtsreeks degraderen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Netjes @jevedeve.. Nog wat pareltjes binnen kunnen hengelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 21 uur geleden zei ElMarcos: Hier wordt een mens niet blij van! 21 uur geleden zei Nom de Guerre: Karig. Het loopt nog niet helemaal, n'est pas, ouwe reus? Brute pech? Geen formatie wisselingen meer gedaan!! Lange weg nog te gaan maar door de brute doelpunten productie van Lukaku gaat het weer de goede kant op! Is alleen geen strikerless meer maar hier met 433 met defensieve middenvelder hebben we meeste familiarty mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jevedeve Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei Superboeren: Netjes @jevedeve.. Nog wat pareltjes binnen kunnen hengelen? Van Overeem, Assaidi, Pflücke en De Leeuw, alle 4 transfervrij. Serrano, Van Aken en Scalvini, alle 3 op huurbasis met optie tot koop. Vooral Serrano en Scalvini zijn spelers die ik er straks graag bij wil houden, moet in totaal 1,6 miljoen voor vrijgemaakt worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Die artikelen over wonderkinderen fm 2022. Worden ook spelers genoemd die al ouder zijn dan twintig. Dat zijn geen wonderkinderen meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 31 minuten geleden zei putdus: Die artikelen over wonderkinderen fm 2022. Worden ook spelers genoemd die al ouder zijn dan twintig. Dat zijn geen wonderkinderen meer. Ik gebruik deze: https://www.fmscout.com/a-football-manager-2022-wonderkids.html Veel plezier ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 (edited) Drukke en uitstekende septembermaand, alleen jammer dat we zo moeilijk de nul kunnen houden terwijl tegenstanders meestal maar max een XG hebben van 1-2. Baart me wel zorgen voor als het eens minder gaat lopen offensief- Ik ben KRC Genk btw. Vooral schrik van de Novembermaand. Dan moeten we naar club en gent en een dubbele confrontatie tegen Lazio en dan nog eens thuis tegen Standard in de 1ste ronde van de beker. Edited November 30, 2021 by Jaspeeer123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Mijn game waar ik overgestapt was van Sheffield Wednesday naar Arsenal begon wat te vervelen en het was ook nog een game uit de Bèta waar nog wat foutjes in zaten dus heb ik een nieuwe game opgestart met FC Dender, uitkomend in 1ste nationale in België. Proberen om Dender op termijn terug naar 1ste klasse te brengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei glennix: Mijn game waar ik overgestapt was van Sheffield Wednesday naar Arsenal begon wat te vervelen en het was ook nog een game uit de Bèta waar nog wat foutjes in zaten dus heb ik een nieuwe game opgestart met FC Dender, uitkomend in 1ste nationale in België. Proberen om Dender op termijn terug naar 1ste klasse te brengen. Dender, een club van bij mij uit de streek. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Welkom in de CL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 (edited) Welkom CL Niet gek hè, met een Courtois tussen de palen. Edited December 1, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 De nieuwe verise van de MU data update komt vandaag toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Gaat lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Fijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 13 minuten geleden zei neva: Fijn! Thnx schat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 25% balbezit haha, balbezit is overrated Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoWe Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 3 uur geleden zei MarcFR: De nieuwe verise van de MU data update komt vandaag toch? Ja, om 20u als het goed is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Waar is dat tabelletje gebleven bij verslagen waarin staat hoe een speler zich verhoudt tot de rest van de posities binnen de selectie? (dat ranglijstje weetjewel). De eerste die antwoord is een held! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 Zo mijn eerste FM22-save gestart, uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Andrea Pirlo als manager van AC Milan. Geinspireerd door de Gloryhunter-reeks van DoctorBenjyFM! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 43 minuten geleden zei Steels: Zo mijn eerste FM22-save gestart, uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Andrea Pirlo als manager van AC Milan. Geinspireerd door de Gloryhunter-reeks van DoctorBenjyFM! Succes, maak er een lange game van he! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 2 uur geleden zei Arezo: Waar is dat tabelletje gebleven bij verslagen waarin staat hoe een speler zich verhoudt tot de rest van de posities binnen de selectie? (dat ranglijstje weetjewel). De eerste die antwoord is een held! Echt hé, wil ik ook. Net zoals je van een gescoute speler dat tabelletje kan zien van slechts één positie, denk ik? In FM 2021 kon je dat met verschillende posities vergelijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 10 minuten geleden zei Michiel RAFC: Echt hé, wil ik ook. Net zoals je van een gescoute speler dat tabelletje kan zien van slechts één positie, denk ik? In FM 2021 kon je dat met verschillende posities vergelijken. @Nom de Guerre zie je laatst toen ik zei niet de enige ben dus die dit mist ;)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost December 1, 2021 Share Gepost December 1, 2021 3 uur geleden zei Arezo: Waar is dat tabelletje gebleven bij verslagen waarin staat hoe een speler zich verhoudt tot de rest van de posities binnen de selectie? (dat ranglijstje weetjewel). De eerste die antwoord is een held! 1 uur geleden zei Michiel RAFC: Echt hé, wil ik ook. Net zoals je van een gescoute speler dat tabelletje kan zien van slechts één positie, denk ik? In FM 2021 kon je dat met verschillende posities vergelijken. 1 uur geleden zei Kyrill: @Nom de Guerre zie je laatst toen ik zei niet de enige ben dus die dit mist ;)? Bedoelen jullie dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts