Kyrill Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Mijn data hub met Chelsea is nog niet beschikbaar.... Maar we hebben al 3 duels gespeeld??? Dus komt ie nu pas na 6 duels beschikbaar dan? Dat is toch vreemd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Uit ervaring: FC Emmen zit niet super veel uitdaging in qua 1e seizoen. De selectie is sterk genoeg om vrij gemakkelijk kampioen te worden. Top dan ben ik daarna met zo'n vier seizoenen kampioen van Nederland ben ik bang voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 (edited) Sinds dit weekend eindelijk eigenaar van FM22. Jarenlang heb ik de traditie om te beginnen met een PSV-save, daarna een FC Eindhoven-save en vervolgens zie ik wel hoe het loopt. Dit jaar begin ik direct met FC Twente. Ze hebben een fantastische, veelzijdige selectie die in mijn ogen mee moet doen om Europees voetbal. Het is nu nog een semi vreemdelingenlegioen, met teveel korte contracten. Mijn doel? In het eerste jaar Europees voetbal halen en vanaf seizoen twee het vizier meer op de toekomst gaan richten. Alleen de deze zomer overgenomen Lars Unnerstall en Robin Pröpper hebben langdurige contracten (2025), daarnaast hebben jeugdspelers Jeffrey de Lange en Jayden Oostenwolde (2024) langere contracten. Daarmee lijkt FC Twente in het echt al een stevige basis te leggen voor de toekomst en die trend ga ik dus doorzetten. De eerste transferwindow heb ik uitstaan, maar in de winter moet er direct gezocht worden naar een rechtsback. Giovanni Troupee is de enige speler die in mijn ogen goed genoeg is daar direct te staan en daarachter is het gat te groot. Hiervoor heb ik Shurandy Sambo (PSV), Tobias Pachonik (VVV-Venlo) of Radu Boboc (Farul Constanta) op het oog. Iemand nog andere suggesties over leuke, maar toch realistische spelers voor de plaatselijke FC van Twente? Edited November 29, 2021 by SawtoothGleek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Maar we hebben al 3 duels gespeeld??? Dus komt ie nu pas na 6 duels beschikbaar dan? Dat is toch vreemd? Omdat het veelal gaat om gemiddeldes, moet de sample size wel voldoende zijn. Oftewel, je moet voldoende wedstrijden gespeeld hebben om fatsoenlijke gemiddeldes te kunnen berekenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Wat is er fijner dan een 27/27 om de competitie te beëindigen? Klaar voor de play-offs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Dit is duidelijk NIET mijn Fm vriend........ Godsamme zeg, man man. Ik ga maar lekker fifa divisie 4 online met fifa 21 en career mode met Arsenal op wereldklasse waar ik voor nu nog wel 1e sta na 23/24 duels... Kijk dan wat een armoe @MNie @Nom de Guerre @Nummerke10 @ElMarcos @delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Hier wordt een mens niet blij van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Karig. Het loopt nog niet helemaal, n'est pas, ouwe reus? Brute pech? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Letsgo! The R's terug in de BPL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 (edited) Kom maar niet los van ze Droomloting zeg hé, tegen m'n vorige club Edited November 29, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Waarom krijgt bornauw 4,5 sterren en heeft hij als omschrijving verdediger van topniveau en krijgt Demerial maar 2.5 sterren? Terwijl ze ongeveer evengoed zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Goede start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 29, 2021 Share Gepost November 29, 2021 Zojuist zei Stefan.: Waarom ben jij zo onaardig geworden? Sinds je Stacey heet ben je echt veranderd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Dit is duidelijk NIET mijn Fm vriend........ Godsamme zeg, man man. Ik ga maar lekker fifa divisie 4 online met fifa 21 en career mode met Arsenal op wereldklasse waar ik voor nu nog wel 1e sta na 23/24 duels... Kijk dan wat een armoe @MNie @Nom de Guerre @Nummerke10 @ElMarcos @delichris Zonde man hopelijk heb je later meer succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Op 25-11-2021 om 23:39 zei MNie: @T10 @Nummerke10 Die Kane mogen ze wel schorsen voor deze vorm, pfff Hoe staat jouw tactiek? Ben wel benieuwd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 De Asian Games zijn gespeeld. Leuk toernooitje, dus ik heb de U23 van Indonesië onder mijn hoede genomen. Ik heb de gelegenheid aangegrepen om een hele bende Nederlanders op te roepen, waardoor ik de kans kreeg om ze in actie te zien en in te schatten of ze klaar waren voor de sprong naar de A-kern. Roeffen, Cahyo, Tanjung, Hoffman, Sulendra, Raharing en Ferguson zijn in Europa actief, dus dat gaf me een solide kader om mee te werken. Het voordeel van al die Europese krachten is dat ze vaak een stuk beter zijn dan de U23-spelers van de andere Aziatische landen. Ik denk dat in het toernooi ook duidelijk werd dat we een pak beter waren dan de meeste tegenstanders. Alleen in de halve finale en finale kreeg ik serieuze tegenstand, maar ook daar gingen we eigenlijk redelijk probleemloos met de zege lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 Vrijwel alles boven de 1.80 meter kan al een aanwinst zijn in Indonesië, heb ik gemerkt. Speelde wel eens tegen verdedigers van formaatje Van Velzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 minuut geleden zei neva: Vrijwel alles boven de 1.80 meter kan al een aanwinst zijn in Indonesië, heb ik gemerkt. Speelde wel eens tegen verdedigers van formaatje Van Velzen. Echt he Ik hoop op een paar lange newgens of Nederlandse Indonesiërs die als DC kunnen spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 (edited) Lekker debuutje en een leuke naam van de tegenstander.. Toepasselijk ook 24 minuten geleden zei Nom de Guerre: Echt he Ik hoop op een paar lange newgens of Nederlandse Indonesiërs die als DC kunnen spelen. In de competitie speelde ik met een Braziliaan van 1.83. Wereld van verschil. Edited November 30, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 (edited) 49 minuten geleden zei TomFsoccer: Hoe staat jouw tactiek? Ben wel benieuwd! Dan deel ik die met je! Ik speel altijd lekker aanvallend. In het begin levert dit vaak spectaculaire wedstrijden op, tot de spelers gewend zijn. Veel tegendoelpunten ook in het begin, maar met een sterke verdediging is dat natuurlijk minder. Citaat Formatie In balbezit In de omschakeling Zonder balbezit Edited November 30, 2021 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 46 minuten geleden zei neva: Lekker debuutje en een leuke naam van de tegenstander.. Toepasselijk ook In de competitie speelde ik met een Braziliaan van 1.83. Wereld van verschil. Of zo'n retesnelle Afrikaanse speler, altijd humor om te zien hoe die vaak een complete achterhoede oprollen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: De Asian Games zijn gespeeld. Leuk toernooitje, dus ik heb de U23 van Indonesië onder mijn hoede genomen. Ik heb de gelegenheid aangegrepen om een hele bende Nederlanders op te roepen, waardoor ik de kans kreeg om ze in actie te zien en in te schatten of ze klaar waren voor de sprong naar de A-kern. Roeffen, Cahyo, Tanjung, Hoffman, Sulendra, Raharing en Ferguson zijn in Europa actief, dus dat gaf me een solide kader om mee te werken. Het voordeel van al die Europese krachten is dat ze vaak een stuk beter zijn dan de U23-spelers van de andere Aziatische landen. Ik denk dat in het toernooi ook duidelijk werd dat we een pak beter waren dan de meeste tegenstanders. Alleen in de halve finale en finale kreeg ik serieuze tegenstand, maar ook daar gingen we eigenlijk redelijk probleemloos met de zege lopen. Vergeet Jay Idzes niet op te roepen dan. Speller van Go Ahead Eagles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 13 minuten geleden zei SawtoothGleek: Vergeet Jay Idzes niet op te roepen dan. Speller van Go Ahead Eagles. Graag, maar in deze database heeft hij geen Indonesische nationaliteit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 30, 2021 Share Gepost November 30, 2021 14 uur geleden zei putdus: Waarom krijgt bornauw 4,5 sterren en heeft hij als omschrijving verdediger van topniveau en krijgt Demerial maar 2.5 sterren? Terwijl ze ongeveer evengoed zijn. Iemand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts