Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Sinds dit weekend eindelijk eigenaar van FM22. Jarenlang heb ik de traditie om te beginnen met een PSV-save, daarna een FC Eindhoven-save en vervolgens zie ik wel hoe het loopt.

Dit jaar begin ik direct met FC Twente. Ze hebben een fantastische, veelzijdige selectie die in mijn ogen mee moet doen om Europees voetbal. Het is nu nog een semi vreemdelingenlegioen, met teveel korte contracten.

Mijn doel? In het eerste jaar Europees voetbal halen en vanaf seizoen twee het vizier meer op de toekomst gaan richten. Alleen de deze zomer overgenomen Lars Unnerstall en Robin Pröpper hebben langdurige contracten (2025), daarnaast hebben jeugdspelers Jeffrey de Lange en Jayden Oostenwolde (2024) langere contracten.

Daarmee lijkt FC Twente in het echt al een stevige basis te leggen voor de toekomst en die trend ga ik dus doorzetten. De eerste transferwindow heb ik uitstaan, maar in de winter moet er direct gezocht worden naar een rechtsback. Giovanni Troupee is de enige speler die in mijn ogen goed genoeg is daar direct te staan en daarachter is het gat te groot. Hiervoor heb ik Shurandy Sambo (PSV), Tobias Pachonik (VVV-Venlo) of Radu Boboc (Farul Constanta) op het oog.

Iemand nog andere suggesties over leuke, maar toch realistische spelers voor de plaatselijke FC van Twente?

Edited by SawtoothGleek

10 uur geleden zei Kyrill:

Dit is duidelijk NIET mijn Fm vriend........

Godsamme zeg, man man. Ik ga maar lekker fifa divisie 4 online met fifa 21 en career mode met Arsenal op wereldklasse waar ik voor nu nog wel 1e sta na 23/24 duels...

Kijk dan wat een armoe @MNie @Nom de Guerre @Nummerke10 @ElMarcos @delichris

20211129201444_1.jpg

20211129201459_1.jpg

Zonde man hopelijk heb je later meer succes.

De Asian Games zijn gespeeld. Leuk toernooitje, dus ik heb de U23 van Indonesië onder mijn hoede genomen. Ik heb de gelegenheid aangegrepen om een hele bende Nederlanders op te roepen, waardoor ik de kans kreeg om ze in actie te zien en in te schatten of ze klaar waren voor de sprong naar de A-kern.

12fc9f378cd82498e283e9e19f1a9c00.png

Roeffen, Cahyo, Tanjung, Hoffman, Sulendra, Raharing en Ferguson zijn in Europa actief, dus dat gaf me een solide kader om mee te werken. Het voordeel van al die Europese krachten is dat ze vaak een stuk beter zijn dan de U23-spelers van de andere Aziatische landen. 

d706b8cd6092315aa925017fc4d5efd0.png

Ik denk dat in het toernooi ook duidelijk werd dat we een pak beter waren dan de meeste tegenstanders. Alleen in de halve finale en finale kreeg ik serieuze tegenstand, maar ook daar gingen we eigenlijk redelijk probleemloos met de zege lopen.

image.thumb.png.15a7a169dea1ab905c3049b4c6842b3a.png

Lekker debuutje en een leuke naam van de tegenstander.. Toepasselijk ook :mrgy:

24 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Echt he :D Ik hoop op een paar lange newgens of Nederlandse Indonesiërs die als DC kunnen spelen.

In de competitie speelde ik met een Braziliaan van 1.83. Wereld van verschil.

Edited by neva

49 minuten geleden zei TomFsoccer:

Hoe staat jouw tactiek? Ben wel benieuwd!

Dan deel ik die met je! Ik speel altijd lekker aanvallend.

In het begin levert dit vaak spectaculaire wedstrijden op, tot de spelers gewend zijn.

Veel tegendoelpunten ook in het begin, maar met een sterke verdediging is dat natuurlijk minder.

Citaat

Formatie

afbeelding.png

In balbezit

afbeelding.png.bca001a1d45749cf8cc6038b0fed3ab8.png

In de omschakeling

afbeelding.png.306809b314522118cc7de83d283d459b.png

Zonder balbezit

afbeelding.png.6a90afed5b0a77e429b9e9f42d842333.png

Edited by MNie

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

De Asian Games zijn gespeeld. Leuk toernooitje, dus ik heb de U23 van Indonesië onder mijn hoede genomen. Ik heb de gelegenheid aangegrepen om een hele bende Nederlanders op te roepen, waardoor ik de kans kreeg om ze in actie te zien en in te schatten of ze klaar waren voor de sprong naar de A-kern.

12fc9f378cd82498e283e9e19f1a9c00.png

Roeffen, Cahyo, Tanjung, Hoffman, Sulendra, Raharing en Ferguson zijn in Europa actief, dus dat gaf me een solide kader om mee te werken. Het voordeel van al die Europese krachten is dat ze vaak een stuk beter zijn dan de U23-spelers van de andere Aziatische landen. 

d706b8cd6092315aa925017fc4d5efd0.png

Ik denk dat in het toernooi ook duidelijk werd dat we een pak beter waren dan de meeste tegenstanders. Alleen in de halve finale en finale kreeg ik serieuze tegenstand, maar ook daar gingen we eigenlijk redelijk probleemloos met de zege lopen.

Vergeet Jay Idzes niet op te roepen dan. Speller van Go Ahead Eagles.