Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Eerste seizoen in de Liga zit erop. Moet zo nog de bekerfinale tegen Sporting spelen, maar ging natuurlijk hierom. Geen kampioen in ons debuut seizoen helaas. Sporting wint de laatste match in blessuretijd. Sowieso mezelf en blessuretijd dit seizoen. ;c

image.png.bc63e907b1c2b8f4ffdceb745b2443b0.png

image.png.bea581d9a5000c30c7bb47b8834b6e43.png

Tegen Benfica uit.

image.png.6203d557f0d24120db29f99e87235e6a.png

Porto thuis.

image.png.57ad808ec21f823fb620363263419c4f.png

Sporting uit.

image.png.c4c61c674b7c91180dab09ab5044c5da.png

Seizoen waarin ik het laat liggen in blessuretijd in ieder geval. ;c

Na zes en een half seizoenen bij Sheffield Wednesday heb ik het contractvoorstel van Arsenal geaccepteerd. Arsenal is de laatste jaren gezakt naar de lage middenmoot, ze staan op dit moment 14de. Aan mij de uitdaging om deze mooie club terug naar de (sub)top te brengen de komende jaren! :classic_smile:

@Dansmeister dit ga je tof vinden...

68e8b7ce6afc97c7edd8c6a6f11493eb.png

Geen backs, maar de WCB's nemen die rol in aanvallend opzicht over. De IW's knijpen naar binnen, waardoor de volantes blijven staan en de oprukkende libero samen met de volantes een driemansblok vormt. Voorin heb je één statische speler en een hoop beweging met die IW's en SS. 

5b9cc76854bf01943b4e2dab7cc94554.png

Het werkt ook best lekker :D 

15 minuten geleden zei glennix:

Na zes en een half seizoenen bij Sheffield Wednesday heb ik het contractvoorstel van Arsenal geaccepteerd. Arsenal is de laatste jaren gezakt naar de lage middenmoot, ze staan op dit moment 14de. Aan mij de uitdaging om deze mooie club terug naar de (sub)top te brengen de komende jaren! :classic_smile:

Eerste aankoop Joe Hugill?

9 minuten geleden zei Urbeto:

Eerste aankoop Joe Hugill?

Hij staat op de shortlist. :classic_biggrin: Maar in principe heb ik bij Arsenal al 2 spitsen die nog beter zijn. Ik ga voorlopig niemand kopen, er is maar 19 miljoen euro beschikbaar en de jeugd zit ook nog vol met talent. Volgend seizoen ga ik door selecteren.

Ik heb jullie hulp nodig. Als ik klaar ben met United denk ik er over na om of met mijn amateurcluppie te spelen of met FC Emmen of toch een hele andere club en dan vooral met een club die in een land zit dat niet veel gespeeld wordt. Wat zouden jullie doen? Mijn amateurcluppie zit trouwens in de derde klasse en FC Emmen zit in de Jupiler League.

Edited by delichris

Zojuist zei delichris:

Ik laat deze jongen in de laatste PL wedstrijd debuteren en ik zit er aan te denken om hem volgend seizoen bij het eerste te halen. Wat zouden jullie doen?

61a3a32153674-pesonen.png

Ik zou hem ook bij 1e halen ja!

Ik ben test save met Chelsea begonnen zojuist. Als ik hier geen CL mee haal of mee S1 weet ik dat vervloekt ben met FM22 :(

Ik kon Martinez van Ajax krijgen voor 34M maar hij wou alleen als Star Player komen! Dikke doei! Ben bezig met Pavard voor 25M en die vindt Regular Starter prima :)_O_

Op 27-11-2021 om 14:29 zei Zorsky:

Wat een zenuwslopende zaterdagmiddag. Een ontknoping die veel weg heeft van het eredivisieseizoen 2006/2007. Deze keer geen hoofdrollen voor Ajax, AZ en PSV.  De hoofdrollen in het eredivisieseizoen 2024/2025 zijn voor Ajax, Feyenoord en Top Oss.

De stand voor aanvang van de laatste speelronde is als volgt:

1. Top Oss. 33-81 (+45)

2. Ajax 33-80 (+53)

3. Feyenoord 33-78 (+49).

Het programma voor de laatste speelronde:

FC Utrecht (5e) - Top Oss

VVV Venlo (7de) - Ajax

Feyenoord - Sparta (10de).

Op zondag 11 mei om 14:30 worden de wedstrijden op gang gefloten.

0' Het is begonnen. De laatste speelronde van de eredivisie. Kroont Top Oss zich voor het eerste in de geschiedenis tot kampioen van Nederland? Gaat Ajax met titel 38 aan de haal? Of is Feyenoord de lachende derde?

7' De eerste goal is een feit. Joshua Zirkzee benut een penalty voor Feyenoord. Feyenoord heeft zijn gewenste start en staat virtueel gelijk met Ajax en 1 punt achter FC Oss.

27' Goaall in de Galgenwaard. Tommy St. Jago kopt FC Utrecht op voorsprong. Met deze standen is Ajax kampioen, gaat Feyenoord de voorronde van Champions League in en eindigt Top Oss 3de.

30' Gejuich in Venlo. Het zijn de Amsterdammers die op voorsprong komen dankzij Wamangituka. Ajax heeft 1 hand op de schaal.

34' Wederom een goal in Venlo. VVV komt langszij met dank aan Thijme Verheijen.

45' Rust. Ajax gaat de rust in als kampioen, Feyenoord als tweede en Top Oss als derde.

50' Goal in de Galgenwaard. Americo Duarte Silva pegelt Top Oss naast Utrecht. Top Oss wipt over Ajax en Feyenoord heen in de stand.

66' Luis Sinisterra schiet Feyenoord naar een veilige marge in de Kuip. Vanuit de Kuip zal er nu voornamelijk naar Utrecht en Venlo gekeken worden.

74' Goal Ajax. Divock Origi maakt zijn achttiende van het seizoen. Een hele belangrijke, want met nog 15 minuten te spelen schiet hij Ajax virtueel naar de titel.

80' Goal in de Kuip. Feyenoord zet de marge op 3 via Haksabanovic.

82' In Venlo wordt er weer gescoord. Weer is het Thijme Verheijen die de bordjes in evenwicht schiet. Top Oss met deze stand weer kampioen.

87' Goal in Venlo én in Utrecht. Thijme Verheijen wordt de held van Venlo én van Oss. Hij complementeert zijn hattrick en zet Ajax op achterstand. Tegelijkertijd breekt het uitvak de Galgenwaard af. Nelso Coelho schiet Top Oss met een droge schuiver naar de titel. Dit kan toch niet meer misgaan?!

90+4' De wedstrijden worden afgefloten. Top Oss is voor het eerst kampioen van Nederland!

Wat een ontknoping. Ben in staat om in de woonkamer champagne te gaan spuiten.

image.thumb.png.47e7f44bc6fa336a3095427a5a461cae.png

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.1a87191cf33d2b92eba6c4906dbb40a8.png

Hahahah wow. Super knap en wat een ontknoping

Op 28-11-2021 om 09:45 zei delichris:

Ik heb jullie hulp nodig. Als ik klaar ben met United denk ik er over na om of met mijn amateurcluppie te spelen of met FC Emmen of toch een hele andere club en dan vooral met een club die in een land zit dat niet veel gespeeld wordt. Wat zouden jullie doen? Mijn amateurcluppie zit trouwens in de derde klasse en FC Emmen zit in de Jupiler League.

De vraag is hoe snel je klaar bent (naar mijn idee al vrij snel namelijk) met je Man Utd game. Je amateurclub is altijd leuk natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat je vrij snel promoveert, zeker in NL, maar toch is dat een mooie uitdaging. Daar zou ik eerder voor gaan dan voor een club als FC Emmen. Ik zou het in ieder geval volgen!

21 uur geleden zei delichris:

Ik laat deze jongen in de laatste PL wedstrijd debuteren en ik zit er aan te denken om hem volgend seizoen bij het eerste te halen. Wat zouden jullie doen?

Ik ben altijd voorstander van jonge gasten een kans geven.

22 uur geleden zei delichris:

Uiteraard kan je hem erbij halen maar laat hem op die leeftijd nog niet te veel wedstrijden spelen. Af en toe een half uur of 20 minuten laten invallen is prima voor zijn ontwikkeling. 

Op 28-11-2021 om 09:45 zei delichris:

Uit ervaring: FC Emmen zit niet super veel uitdaging in qua 1e seizoen. De selectie is sterk genoeg om vrij gemakkelijk kampioen te worden.