Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

11 uur geleden zei delichris:

Kijk even bij FM Solvakia of Sortitoutsi. En als je ze niet kan vinden laat hem me even weten. Misschien heb ik er wel 1.

Helaas vind ik er daar geen (Spaanse vierde klasse). Zou leuk zijn mocht je even tijd vinden om te kijken of jij er hebt :)

Ben een LLM gestart in de Duits Landesliga, echter heb ik nu soms spelers op proef voor 4 weken. De dag dat ze bij mij vertrekken verlies ik direct alles opgedane kennis van die speler. Dit irriteert mij mateloos, in FM'21 kostte het mij nog wel eens 2 of 3 weken extra om te beslissen welke speler ik zou kiezen.

Nu is dat hele vergelijkingssysteem weg voor mij. Is dit een bug of chronisch?

50 minuten geleden zei RubenS2:

Helaas vind ik er daar geen (Spaanse vierde klasse). Zou leuk zijn mocht je even tijd vinden om te kijken of jij er hebt :)

Izsco heeft anderhalf jaar terug een prachtige set kits voor mijn Melilla save ontworpen, wellicht kan je daar wat mee ;) 

7 minuten geleden zei Urbeto:

Izsco heeft anderhalf jaar terug een prachtige set kits voor mijn Melilla save ontworpen, wellicht kan je daar wat mee ;) 

Die zijn heel mooi ja :< Wanneer ik nog eens aan de pc raak ga ik ze meteen downloaden, thanks!

Valt jouw save met Melilla ergens na te lezen trouwens? :) 

13 minuten geleden zei RubenS2:

Die zijn heel mooi ja :< Wanneer ik nog eens aan de pc raak ga ik ze meteen downloaden, thanks!

Valt jouw save met Melilla ergens na te lezen trouwens? :) 

Niet aan de hand van een novelle, maar heb er wel vaak over gepost op het forum. Helaas zijn alle screens uit die tijd door het stoppen van Mupload niet meer zichtbaar, maar heb er hier nog een paar. Weet nog dat ik van het derde niveau af in drie jaar in de La Liga speelde, in seizoen 5 werden we al kampioen van Spanje. Ook in de CL waren we meermaals succesvol, mede door Sergio Morente. 

Spoiler

qxsiLha.png

Sergio Morente zelf is nog steeds één van mijn meest favoriete spelers ooit op FM.. Wat een doelpuntenmoyenne, 165 goals in 140 La Liga wedstrijden. Kwam nota bene uit de eigen jeugd, vertrok naar Granada en kwam later voor 30 miljoen terug. Wat een fenomeen.

Spoiler

Iikdwvw.png

2 minuten geleden zei Urbeto:

Niet aan de hand van een novelle, maar heb er wel vaak over gepost op het forum. Helaas zijn alle screens uit die tijd door het stoppen van Mupload niet meer zichtbaar, maar heb er hier nog een paar. Weet nog dat ik van het derde niveau af in drie jaar in de La Liga speelde, in seizoen 5 werden we al kampioen van Spanje. Ook in de CL waren we meermaals succesvol, mede door Sergio Morente. 

Toon verborgen inhoud

qxsiLha.png

Sergio Morente zelf is nog steeds één van mijn meest favoriete spelers ooit op FM.. Wat een doelpuntenmoyenne, 165 goals in 140 La Liga wedstrijden. Kwam nota bene uit de eigen jeugd, vertrok naar Granada en kwam later voor 30 miljoen terug. Wat een fenomeen.

Inhoud verbergen

Iikdwvw.png

Prachtige prestatie en wat een monster van een speler :< Ik ben net gestart (vierde niveau) en er is qua transfers niks mogelijks en ook de spelers zien er niet al te capabel uit. Ik ben benieuwd :classic_ninja:

12 minuten geleden zei RubenS2:

Prachtige prestatie en wat een monster van een speler :< Ik ben net gestart (vierde niveau) en er is qua transfers niks mogelijks en ook de spelers zien er niet al te capabel uit. Ik ben benieuwd :classic_ninja:

Absoluut! Was wel echt een leuke game. Duurt ook echt wel even voor je Real en Barca structureel voorbij bent. Ik weet nog dat ik met jeugdinstromen wel wat geluk had, hopelijk valt dat jou ook ten deel. 

In ieder geval een gave uitdaging! Het gegeven dat je op het Afrikaanse continent speelt als Europese ploeg vond ik wel aantrekkelijk altijd. 

Jullie dachten natuurlijk; na zo'n knotsgekke save in Noord-Ierland gaat PJ het vast even rustig aan doen met FM of even een gimma met een of andere grootmacht starten. 

Niks ervan, ik heb maar één versnelling. Meet my new project; 

Ateneo Football Center uit de 2e divisie van de Filippijnen. Dat is sowieso al tof, maar hier zit het addertje onder het gras; Ateneo mag alleen spelers kopen die 19 jaar of jonger zijn. En we zijn op dit moment amateurs, dus iedereen die ook maar een bal naar dezelfde kleur schopt wordt gelijk weggehaald. 

Eerste doelstelling; promoveren naar de Premier League en daar kampioen worden. 

9 uur geleden zei Urbeto:

Absoluut! Was wel echt een leuke game. Duurt ook echt wel even voor je Real en Barca structureel voorbij bent. Ik weet nog dat ik met jeugdinstromen wel wat geluk had, hopelijk valt dat jou ook ten deel. 

In ieder geval een gave uitdaging! Het gegeven dat je op het Afrikaanse continent speelt als Europese ploeg vond ik wel aantrekkelijk altijd. 

Ik kijk uit naar die uitdagingen, maar hoop vooral snel weg te zijn uit de krochten van het Spaanse voetbal. Daarna zal er wel budget komen en is er wat mogelijk met de ploeg vermoed ik.

Klopt, dat is ook wat het voor mij aantrekkelijk maakt en de doorslag gaf om met deze club te starten :)

1 uur geleden zei delichris:

Sorry heb helaas ook niets. Ik heb wel een SD Melila.

Citaat

Sociedad Deportiva Melilla was a Spanish football team based in the autonomous city of Melilla. Founded in 1970 and dissolved in 1976, it played for two consecutive seasons in Tercera División.

Oude save heb je dan ;) 

Wat een zenuwslopende zaterdagmiddag. Een ontknoping die veel weg heeft van het eredivisieseizoen 2006/2007. Deze keer geen hoofdrollen voor Ajax, AZ en PSV.  De hoofdrollen in het eredivisieseizoen 2024/2025 zijn voor Ajax, Feyenoord en Top Oss.

De stand voor aanvang van de laatste speelronde is als volgt:

1. Top Oss. 33-81 (+45)

2. Ajax 33-80 (+53)

3. Feyenoord 33-78 (+49).

Het programma voor de laatste speelronde:

FC Utrecht (5e) - Top Oss

VVV Venlo (7de) - Ajax

Feyenoord - Sparta (10de).

Op zondag 11 mei om 14:30 worden de wedstrijden op gang gefloten.

0' Het is begonnen. De laatste speelronde van de eredivisie. Kroont Top Oss zich voor het eerste in de geschiedenis tot kampioen van Nederland? Gaat Ajax met titel 38 aan de haal? Of is Feyenoord de lachende derde?

7' De eerste goal is een feit. Joshua Zirkzee benut een penalty voor Feyenoord. Feyenoord heeft zijn gewenste start en staat virtueel gelijk met Ajax en 1 punt achter FC Oss.

27' Goaall in de Galgenwaard. Tommy St. Jago kopt FC Utrecht op voorsprong. Met deze standen is Ajax kampioen, gaat Feyenoord de voorronde van Champions League in en eindigt Top Oss 3de.

30' Gejuich in Venlo. Het zijn de Amsterdammers die op voorsprong komen dankzij Wamangituka. Ajax heeft 1 hand op de schaal.

34' Wederom een goal in Venlo. VVV komt langszij met dank aan Thijme Verheijen.

45' Rust. Ajax gaat de rust in als kampioen, Feyenoord als tweede en Top Oss als derde.

50' Goal in de Galgenwaard. Americo Duarte Silva pegelt Top Oss naast Utrecht. Top Oss wipt over Ajax en Feyenoord heen in de stand.

66' Luis Sinisterra schiet Feyenoord naar een veilige marge in de Kuip. Vanuit de Kuip zal er nu voornamelijk naar Utrecht en Venlo gekeken worden.

74' Goal Ajax. Divock Origi maakt zijn achttiende van het seizoen. Een hele belangrijke, want met nog 15 minuten te spelen schiet hij Ajax virtueel naar de titel.

80' Goal in de Kuip. Feyenoord zet de marge op 3 via Haksabanovic.

82' In Venlo wordt er weer gescoord. Weer is het Thijme Verheijen die de bordjes in evenwicht schiet. Top Oss met deze stand weer kampioen.

87' Goal in Venlo én in Utrecht. Thijme Verheijen wordt de held van Venlo én van Oss. Hij complementeert zijn hattrick en zet Ajax op achterstand. Tegelijkertijd breekt het uitvak de Galgenwaard af. Nelso Coelho schiet Top Oss met een droge schuiver naar de titel. Dit kan toch niet meer misgaan?!

90+4' De wedstrijden worden afgefloten. Top Oss is voor het eerst kampioen van Nederland!

Wat een ontknoping. Ben in staat om in de woonkamer champagne te gaan spuiten.

image.thumb.png.47e7f44bc6fa336a3095427a5a461cae.png

Spoiler

image.thumb.png.1a87191cf33d2b92eba6c4906dbb40a8.png