Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 24-11-2021 om 16:53 zei Urbeto:

9GWTNqw.png

Hoe zien jullie zijn potentie voor je? Is dit een speler waar je echt 10+ miljoen al voor neer zou leggen? Nog los van dat hij momenteel geen interesse in mijn Feyenoord heeft.. 

10-12 miljoen had ik wel betaald ja. Vastberadenheid erg hoog. 

Ben mijn mentoringprogramma nog aan het opzetten voor een long term save bij Feyenoord. Nou had ik een 'voorbeeldige burger' van 19 gekocht, uiteraard geen goede mentor voor hem in m'n selectie op dat moment. Nu is hij ineens 'redelijk professioneel'. Hoe krijg ik van hem weer een voorbeeldige burger en voorkom ik dit in de toekomst?

Edited by Brozai

8 minuten geleden zei Nummerke10:

@MNie Bij mij doet hij het toch een stuk minder. Eerste 2 seizoenen nog wel redelijk wat goals maar aangezien ik hem nu als advanced playmaker gebruik valt het een beetje tegen ;c Ik geef hem niet het respect dat hij verdient.

Zonde, want hij prikt ze er erg lekker in. Hoe doet Son het bij jou? Die scoort bij mij vrij weinig, maar levert wel de ene assist na de andere.

3 minuten geleden zei MNie:

Zonde, want hij prikt ze er erg lekker in. Hoe doet Son het bij jou? Die scoort bij mij vrij weinig, maar levert wel de ene assist na de andere.

Son heeft in 3 seizoenen 33 goals en 31 assists in de PL. Heb hem afgelopen seizoen verkocht aan Barcelona voor 71 miljoen aangezien hij toch alweer 32 was. Mijn beste 11 ziet er zo uit: Theo Hernandez heeft in 19 duels 4 goals en 5 assists dus die is dit seizoen wel lekker binnengekomen. Met Madueke, Scarlett, Skipp, Williams, Ampadu, Sesko, Fabian, Emerson Royal en Sule (en klein legertje aan regens) heb ik ook een sterke bank waardoor ik flink kan rouleren.

image.png.ff5733cdccd7de692cc0a5983b9518e0.png

37 minuten geleden zei Nummerke10:

Son heeft in 3 seizoenen 33 goals en 31 assists in de PL. Heb hem afgelopen seizoen verkocht aan Barcelona voor 71 miljoen aangezien hij toch alweer 32 was. Mijn beste 11 ziet er zo uit: Theo Hernandez heeft in 19 duels 4 goals en 5 assists dus die is dit seizoen wel lekker binnengekomen. Met Madueke, Scarlett, Skipp, Williams, Ampadu, Sesko, Fabian, Emerson Royal en Sule (en klein legertje aan regens) heb ik ook een sterke bank waardoor ik flink kan rouleren.

Wat een team, cool strikerless ook. 

Broccardi? Is dat bacardi met broccoli smaak?

50 minuten geleden zei Nummerke10:

Is het niet beetje zonde van de voetballende kwaliteiten van Bellingham om hem als BWM te laten spelen? 

@rich ruzzian Om eerlijk te zijn wissel ik deze rol best vaak. Probeer aan de linkerkant zoveel mogelijk uit Fati en Theo te krijgen dus wat dat betreft was dit in mijn ogen wel een mooie optie. Daarnaast is hij voor mijn gevoel niet zo doorontwikkeld als dat hij zou kunnen (speelt pas een half jaar bij mij).

image.thumb.png.025ed4c6d7321a0a5c0d88837e73bc4a.png

Hoe zou jij hem dan gebruiken als de rest van de formatie hetzelfde blijft?

@MNie Broccardi is de broer van Cardi B.

image.thumb.png.f555df332381eeb1efced1b8d4067ec4.png

9 minuten geleden zei jelmerrr:

Wel oprecht jammer dat je geen fictief landje kan maken in football manager...

Leuk idee, hoe zie je dat voor je? 

Fictieve spelers?

Fictieve clubs?

Fictieve geboorteplaatsen waar jouw fictieve spelers dan vandaan komen?

Keuzes tussen welk continent jouw land hoort? 

Nogmaals leuk idee, ben benieuwd hoe je dat voor ogen had. Wellicht kan er iets met de database editor worden gemaakt.

3 minuten geleden zei La Pulga:

Leuk idee, hoe zie je dat voor je? 

Fictieve spelers?

Fictieve clubs?

Fictieve geboorteplaatsen waar jouw fictieve spelers dan vandaan komen?

Keuzes tussen welk continent jouw land hoort? 

Nogmaals leuk idee, ben benieuwd hoe je dat voor ogen had. Wellicht kan er iets met de database editor worden gemaakt.

Mijn idee was eigenlijk om Overijssel als apart land gemaakt. In FM2020 was het me wel gelukt maar dan deden ze niet mee aan Nations League maar wel aan kwalificatie. In FM2021 doen ze zelfs daar niet meer aan mee... (competitie en CL/EL deden het wel goed)