rich ruzzian Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Hier in FM2018 ook aan de strikerless @Nom de GuerreNiet jouw Cerberus maar eigen variant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 22 uur geleden zei Nom de Guerre: Die backs gaan hard, he 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Mooie stats voor die backs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Je kan hem slechter beginnen @Kyrill. Sorry gap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Op 24-11-2021 om 16:53 zei Urbeto: Hoe zien jullie zijn potentie voor je? Is dit een speler waar je echt 10+ miljoen al voor neer zou leggen? Nog los van dat hij momenteel geen interesse in mijn Feyenoord heeft.. 10-12 miljoen had ik wel betaald ja. Vastberadenheid erg hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 begin derde seizoen fati voor 30 miljoen te koop, alleen hij wilt niet komen, helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 (edited) Ben mijn mentoringprogramma nog aan het opzetten voor een long term save bij Feyenoord. Nou had ik een 'voorbeeldige burger' van 19 gekocht, uiteraard geen goede mentor voor hem in m'n selectie op dat moment. Nu is hij ineens 'redelijk professioneel'. Hoe krijg ik van hem weer een voorbeeldige burger en voorkom ik dit in de toekomst? Edited November 25, 2021 by Brozai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 (edited) @T10 @Nummerke10 Die Kane mogen ze wel schorsen voor deze vorm, pfff Edited November 25, 2021 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 10 uur geleden zei MNie: Je kan hem slechter beginnen @Kyrill. Sorry gap! No problem gap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T10 Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 8 uur geleden zei MNie: @T10 @Nummerke10 Die Kane mogen ze wel schorsen voor deze vorm, pfff Hij is 'redelijk in vorm' . Wat een statistieken man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 17 minuten geleden zei T10: Hij is 'redelijk in vorm' . Wat een statistieken man Hij won direct de gouden bal, beetje onrealistisch, maar inderdaad wat een beest he. Moet er wel bij vermelden dat ik super aanvallend speel altijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 @MNie Bij mij doet hij het toch een stuk minder. Eerste 2 seizoenen nog wel redelijk wat goals maar aangezien ik hem nu als advanced playmaker gebruik valt het een beetje tegen Ik geef hem niet het respect dat hij verdient. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 19 uur geleden zei RubenS2: Weet iemand waar ik shirts van UD Melilla (Spaanse vierde klasse) kan vinden? Kijk even bij FM Solvakia of Sortitoutsi. En als je ze niet kan vinden laat hem me even weten. Misschien heb ik er wel 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 8 minuten geleden zei Nummerke10: @MNie Bij mij doet hij het toch een stuk minder. Eerste 2 seizoenen nog wel redelijk wat goals maar aangezien ik hem nu als advanced playmaker gebruik valt het een beetje tegen Ik geef hem niet het respect dat hij verdient. Zonde, want hij prikt ze er erg lekker in. Hoe doet Son het bij jou? Die scoort bij mij vrij weinig, maar levert wel de ene assist na de andere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 3 minuten geleden zei MNie: Zonde, want hij prikt ze er erg lekker in. Hoe doet Son het bij jou? Die scoort bij mij vrij weinig, maar levert wel de ene assist na de andere. Son heeft in 3 seizoenen 33 goals en 31 assists in de PL. Heb hem afgelopen seizoen verkocht aan Barcelona voor 71 miljoen aangezien hij toch alweer 32 was. Mijn beste 11 ziet er zo uit: Theo Hernandez heeft in 19 duels 4 goals en 5 assists dus die is dit seizoen wel lekker binnengekomen. Met Madueke, Scarlett, Skipp, Williams, Ampadu, Sesko, Fabian, Emerson Royal en Sule (en klein legertje aan regens) heb ik ook een sterke bank waardoor ik flink kan rouleren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 37 minuten geleden zei Nummerke10: Son heeft in 3 seizoenen 33 goals en 31 assists in de PL. Heb hem afgelopen seizoen verkocht aan Barcelona voor 71 miljoen aangezien hij toch alweer 32 was. Mijn beste 11 ziet er zo uit: Theo Hernandez heeft in 19 duels 4 goals en 5 assists dus die is dit seizoen wel lekker binnengekomen. Met Madueke, Scarlett, Skipp, Williams, Ampadu, Sesko, Fabian, Emerson Royal en Sule (en klein legertje aan regens) heb ik ook een sterke bank waardoor ik flink kan rouleren. Wat een team, cool strikerless ook. Broccardi? Is dat bacardi met broccoli smaak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 50 minuten geleden zei Nummerke10: Son heeft in 3 seizoenen 33 goals en 31 assists in de PL. Heb hem afgelopen seizoen verkocht aan Barcelona voor 71 miljoen aangezien hij toch alweer 32 was. Mijn beste 11 ziet er zo uit: Theo Hernandez heeft in 19 duels 4 goals en 5 assists dus die is dit seizoen wel lekker binnengekomen. Met Madueke, Scarlett, Skipp, Williams, Ampadu, Sesko, Fabian, Emerson Royal en Sule (en klein legertje aan regens) heb ik ook een sterke bank waardoor ik flink kan rouleren. Is het niet beetje zonde van de voetballende kwaliteiten van Bellingham om hem als BWM te laten spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 @rich ruzzian Om eerlijk te zijn wissel ik deze rol best vaak. Probeer aan de linkerkant zoveel mogelijk uit Fati en Theo te krijgen dus wat dat betreft was dit in mijn ogen wel een mooie optie. Daarnaast is hij voor mijn gevoel niet zo doorontwikkeld als dat hij zou kunnen (speelt pas een half jaar bij mij). Hoe zou jij hem dan gebruiken als de rest van de formatie hetzelfde blijft? @MNie Broccardi is de broer van Cardi B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 9 minuten geleden zei Nummerke10: Hoe zou jij hem dan gebruiken als de rest van de formatie hetzelfde blijft? Heb je hem al als CM (S) geprobeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 Happy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 Harvey Elliott kopen voor 30 miljoen? Ik ben new castle begin seizoen 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelmerrr Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 Wel oprecht jammer dat je geen fictief landje kan maken in football manager... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 9 minuten geleden zei jelmerrr: Wel oprecht jammer dat je geen fictief landje kan maken in football manager... Leuk idee, hoe zie je dat voor je? Fictieve spelers? Fictieve clubs? Fictieve geboorteplaatsen waar jouw fictieve spelers dan vandaan komen? Keuzes tussen welk continent jouw land hoort? Nogmaals leuk idee, ben benieuwd hoe je dat voor ogen had. Wellicht kan er iets met de database editor worden gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelmerrr Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Leuk idee, hoe zie je dat voor je? Fictieve spelers? Fictieve clubs? Fictieve geboorteplaatsen waar jouw fictieve spelers dan vandaan komen? Keuzes tussen welk continent jouw land hoort? Nogmaals leuk idee, ben benieuwd hoe je dat voor ogen had. Wellicht kan er iets met de database editor worden gemaakt. Mijn idee was eigenlijk om Overijssel als apart land gemaakt. In FM2020 was het me wel gelukt maar dan deden ze niet mee aan Nations League maar wel aan kwalificatie. In FM2021 doen ze zelfs daar niet meer aan mee... (competitie en CL/EL deden het wel goed) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost November 26, 2021 Share Gepost November 26, 2021 1 uur geleden zei putdus: Harvey Elliott kopen voor 30 miljoen? Ik ben new castle begin seizoen 3. Doen! Toptalent en Engels en je hebt bij Newcastle geld genoeg vermoed ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts