Stefan. Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 30 minuten geleden zei La Pulga: ben wel benieuwd hoe de finale verliep. Neem mij aub mee. Je assistent won van mij. Na 9 penalties. Na een 90+5' gelijkmaker. Tsja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Mannen, hulp gevraagd FM20, ik speel met Atalanta. Ik heb Gomez (Argentijn) verkocht en dacht daarom dat ik een niet EU speler mocht inschrijven. Ik heb nu een niet EU speler gekocht en die kan ik niet inschrijven tot een niet EU plek vrijkomt. Dat is dan toch al gebeurd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agolaide Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 19 minuten geleden zei ElPrincipito: Mannen, hulp gevraagd FM20, ik speel met Atalanta. Ik heb Gomez (Argentijn) verkocht en dacht daarom dat ik een niet EU speler mocht inschrijven. Ik heb nu een niet EU speler gekocht en die kan ik niet inschrijven tot een niet EU plek vrijkomt. Dat is dan toch al gebeurd? Ik weet niet hoe het in FM20 was verwerkt, maar Gomez heeft een Italiaans paspoort en werd daardoor niet meer als een 'niet EU speler' gezien. Grote kans dat je dus nog een speler zal moeten verkopen/verhuren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agolaide Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Thanks @Nom de Guerre en co. Door jullie podcast is het toch weer gaan kriebelen en werd ik na een veel te lange FM dip, toch weer overtuigd om FM22 te kopen. Het is hier en daar nog steeds lastig om er tijd voor vrij te maken, maar na al jullie verhalen en tips is het spelplezier echt weer toegenomen. Het ouderwetse boekje vol met tactieken en interessante spelers is ook weer uit de kast getrokken. Ga zo door! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 8 uur geleden zei Stefan.: Je assistent won van mij. Na 9 penalties. Na een 90+5' gelijkmaker. Tsja. Goed dat je het zegt, even zijn contract verlengen. Eerste Europese prijs is voor mij dus, of staat die nu op naam van de assistent. Was dat niet onze Hennie Spijkerman? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 2 uur geleden zei agolaide: Thanks @Nom de Guerre en co. Door jullie podcast is het toch weer gaan kriebelen en werd ik na een veel te lange FM dip, toch weer overtuigd om FM22 te kopen. Het is hier en daar nog steeds lastig om er tijd voor vrij te maken, maar na al jullie verhalen en tips is het spelplezier echt weer toegenomen. Het ouderwetse boekje vol met tactieken en interessante spelers is ook weer uit de kast getrokken. Ga zo door! Dat horen we graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Je kan slechter aan een save starten, wat een lastig schema leek met Tottenham komen we behoorlijk goed door! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T10 Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 2 uur geleden zei MNie: Je kan slechter aan een save starten, wat een lastig schema leek met Tottenham komen we behoorlijk goed door! Kane on fire of niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 7 minuten geleden zei T10: Kane on fire of niet? 7 goals in 5 wedstrijden is wel lekker ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T10 Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 2 minuten geleden zei MNie: 7 goals in 5 wedstrijden is wel lekker ja Het zijn er zelfs 8 als ik mij niet vergis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 7 minuten geleden zei T10: Het zijn er zelfs 8 als ik mij niet vergis Inmiddels zijn dit de statistieken Gemiddeld spitsje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Hoe zien jullie zijn potentie voor je? Is dit een speler waar je echt 10+ miljoen al voor neer zou leggen? Nog los van dat hij momenteel geen interesse in mijn Feyenoord heeft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Heel tevreden over ons 1e seizoen op het 2e niveau, hopelijk kunnen we volgend seizoen een gooi doen naar de promotie. @Urbeto als ik die tegen zou komen in mijn scoutingscentrum zou ik op verwijderen klikken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 Tegen die jonge jongens durven ze wel he, die Italianen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 1B overheerst in onze netwerksave, ondanks we beide niet het doel hadden om door te gaan toch een mooie overwinning voor beide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 @Nom de Guerre wil jij screens maken van je backs en ook de cijfertjes erbij van het seizoen? Heb je achterkant meegenomen in mijn tactiek. Holy man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 7 minuten geleden zei Dansmeister: @Nom de Guerre wil jij screens maken van je backs en ook de cijfertjes erbij van het seizoen? Heb je achterkant meegenomen in mijn tactiek. Holy man. Die backs gaan hard, he 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost November 24, 2021 Share Gepost November 24, 2021 6 uur geleden zei Urbeto: Hoe zien jullie zijn potentie voor je? Is dit een speler waar je echt 10+ miljoen al voor neer zou leggen? Nog los van dat hij momenteel geen interesse in mijn Feyenoord heeft.. Nah. Ik zie hem niet als spits of flank. Daarvoor heeft die te weinig snelheid. Op de 10 misschien. Maar niet blindstaren op die 17 dribbelen. Miljoentje of 2-3 miss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Weet iemand waar ik shirts van UD Melilla (Spaanse vierde klasse) kan vinden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 2 uur geleden zei RubenS2: Weet iemand waar ik shirts van UD Melilla (Spaanse vierde klasse) kan vinden? https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/u/ud-melilla/old-ud-melilla-football-shirt-s63438.html Deze bedoel je zeker niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 In mijn Feyenoord save had de door het bestuur gehaalde Yusuf Demir een ontsnappingsclausule van 31,5 miljoen. Wilde hem na het verlies van Malacia (51mln door bestuur) absoluut niet kwijt. Toen er op deadlineday Man Utd een bod deed van 31,5 miljoen kwam besloot ik hem voor 20 miljoen aan te bieden op de markt. Hij wilde naar Liverpool. Eindstand; Yusuf Demir is helemaal nergens heen gegaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 40 minuten geleden zei MNie: https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/u/ud-melilla/old-ud-melilla-football-shirt-s63438.html Deze bedoel je zeker niet? Hehe ik bedoelde voor in FM, maar dat had je vermoedelijk wel al door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 Als je club is overgenomen en zij doen een aankoop gaat dit toch niet van je transferbudget af? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 25, 2021 Author Share Gepost November 25, 2021 18 minuten geleden zei JesseNL: Als je club is overgenomen en zij doen een aankoop gaat dit toch niet van je transferbudget af? Klopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 25, 2021 Share Gepost November 25, 2021 3 uur geleden zei Brozai: In mijn Feyenoord save had de door het bestuur gehaalde Yusuf Demir een ontsnappingsclausule van 31,5 miljoen. Wilde hem na het verlies van Malacia (51mln door bestuur) absoluut niet kwijt. Toen er op deadlineday Man Utd een bod deed van 31,5 miljoen kwam besloot ik hem voor 20 miljoen aan te bieden op de markt. Hij wilde naar Liverpool. Eindstand; Yusuf Demir is helemaal nergens heen gegaan Precies, want een lager bod kun je wel weigeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts