Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

19 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mannen, hulp gevraagd 

FM20, ik speel met Atalanta. Ik heb Gomez (Argentijn) verkocht en dacht daarom dat ik een niet EU speler mocht inschrijven. Ik heb nu een niet EU speler gekocht en die kan ik niet inschrijven tot een niet EU plek vrijkomt. Dat is dan toch al gebeurd? 

Ik weet niet hoe het in FM20 was verwerkt, maar Gomez heeft een Italiaans paspoort en werd daardoor niet meer als een 'niet EU speler' gezien. Grote kans dat je dus nog een speler zal moeten verkopen/verhuren

Thanks @Nom de Guerre en co. Door jullie podcast is het toch weer gaan kriebelen en werd ik na een veel te lange FM dip, toch weer overtuigd om FM22 te kopen. Het is hier en daar nog steeds lastig om er tijd voor vrij te maken, maar na al jullie verhalen en tips is het spelplezier echt weer toegenomen. Het ouderwetse boekje vol met tactieken en interessante spelers is ook weer uit de kast getrokken.
Ga zo door!

2 uur geleden zei agolaide:

Thanks @Nom de Guerre en co. Door jullie podcast is het toch weer gaan kriebelen en werd ik na een veel te lange FM dip, toch weer overtuigd om FM22 te kopen. Het is hier en daar nog steeds lastig om er tijd voor vrij te maken, maar na al jullie verhalen en tips is het spelplezier echt weer toegenomen. Het ouderwetse boekje vol met tactieken en interessante spelers is ook weer uit de kast getrokken.
Ga zo door!

Dat horen we graag!

6 uur geleden zei Urbeto:

9GWTNqw.png

Hoe zien jullie zijn potentie voor je? Is dit een speler waar je echt 10+ miljoen al voor neer zou leggen? Nog los van dat hij momenteel geen interesse in mijn Feyenoord heeft.. 

Nah. Ik zie hem niet als spits of flank. Daarvoor heeft die te weinig snelheid. Op de 10 misschien. Maar niet blindstaren op die 17 dribbelen. Miljoentje of 2-3 miss

In mijn Feyenoord save had de door het bestuur gehaalde Yusuf Demir een ontsnappingsclausule van 31,5 miljoen. Wilde hem na het verlies van Malacia (51mln door bestuur) absoluut niet kwijt. Toen er op deadlineday Man Utd een bod deed van 31,5 miljoen kwam besloot ik hem voor 20 miljoen aan te bieden op de markt. Hij wilde naar Liverpool. Eindstand; Yusuf Demir is helemaal nergens heen gegaan :classic_love::classic_cool:

3 uur geleden zei Brozai:

In mijn Feyenoord save had de door het bestuur gehaalde Yusuf Demir een ontsnappingsclausule van 31,5 miljoen. Wilde hem na het verlies van Malacia (51mln door bestuur) absoluut niet kwijt. Toen er op deadlineday Man Utd een bod deed van 31,5 miljoen kwam besloot ik hem voor 20 miljoen aan te bieden op de markt. Hij wilde naar Liverpool. Eindstand; Yusuf Demir is helemaal nergens heen gegaan :classic_love::classic_cool:

Precies, want een lager bod kun je wel weigeren :D