Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Merci, maar dat zijn niet de cijfers die bedoelde. Excuses, ik was vermoedelijk niet duidelijk genoeg. Ik wil eigenlijk dit zien... xG Match Story.

b3a3bafba5b904ec8dd6302a1a112bbd.png 

Moet per losse wedstrijden maar prima. Verder dan dit kan ik niet terug gaan maar heb nu dit:

20211120213759_1.jpg

20211120213832_1.jpg

20211120213842_1.jpg

20211120213857_1.jpg

1478951505_EastAsianCupQualifying_Profile-3.png.3562ec5fc6f772aa0e07dc6f4fbbc8d6.png

We hebben het geflikt!  Doordat China in deze groep zat, had ik vooraf weinig hoop op een eerste plek.

Kratje bier gaat naar Hong Kong die China ook op een gelijkspel hield. 

In FM21 wilde het maar niet lukken, maar in deze editie gaan wij wel naar de eindfase van het Oost-Aziatisch kampioenschap. 

Nou... @Kyrill

20211120213759_1.jpg

Lijkt me dat je misschien wat kunt zeggen over geflatteerd, maar niet onverdiend. Ik tel drie grote kansen voor Benfica, waar ze ook uit scoren. De enorme sprong is waarschijnlijk een penalty geweest. 

20211120213832_1.jpg

De cijfers zijn lichtelijk vertekend, aangezien je eigen xG hoog uitvalt door, vermoedelijk, een penalty. Naast die penalty heb je één serieuze kans gehad. Ook hier, Standard heeft gewoon meer en betere kansen gecreëerd. Daarnaast hebben zij vlak voor de 4-1 ook nog een stevige kans gemist.

20211120213842_1.jpg

De penalty voor Beerschot zorgt voor een ietwat vertekend beeld qua totale cijfers. Echter, als je kijkt naar de grootte van de kansen... Beerschot mist ook twee dikke kansen, jij maar eentje. Je geeft misschien niet heel veel weg, maar wat je weggeeft is gelijk bloedjelink.

20211120213857_1.jpg

Same story as before. Je schiet vaker op doel, maar schijnbaar levert het niet altijd serieuze kansen op. Zij schieten wat minder vaak op doel, maar krijgen wel betere kansen. Als ik zo redeneer, zie ik twee grote(re) kansen voor jou, maar drie voor Gent.

Zojuist zei FMNOOB:

1478951505_EastAsianCupQualifying_Profile-3.png.3562ec5fc6f772aa0e07dc6f4fbbc8d6.png

We hebben het geflikt!  Doordat China in deze groep zat, had ik vooraf weinig hoop op een eerste plek.

Kratje bier gaat naar Hong Kong die China ook op een gelijkspel hield. 

In FM21 wilde het maar niet lukken, maar in deze editie gaan wij wel naar de eindfase van het Oost-Aziatisch kampioenschap. 

BIEM :D Strikerless for the win!

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Nou... @Kyrill

20211120213759_1.jpg

Lijkt me dat je misschien wat kunt zeggen over geflatteerd, maar niet onverdiend. Ik tel drie grote kansen voor Benfica, waar ze ook uit scoren. De enorme sprong is waarschijnlijk een penalty geweest. 

20211120213832_1.jpg

De cijfers zijn lichtelijk vertekend, aangezien je eigen xG hoog uitvalt door, vermoedelijk, een penalty. Naast die penalty heb je één serieuze kans gehad. Ook hier, Standard heeft gewoon meer en betere kansen gecreëerd. Daarnaast hebben zij vlak voor de 4-1 ook nog een stevige kans gemist.

20211120213842_1.jpg

De penalty voor Beerschot zorgt voor een ietwat vertekend beeld qua totale cijfers. Echter, als je kijkt naar de grootte van de kansen... Beerschot mist ook twee dikke kansen, jij maar eentje. Je geeft misschien niet heel veel weg, maar wat je weggeeft is gelijk bloedjelink.

20211120213857_1.jpg

Same story as before. Je schiet vaker op doel, maar schijnbaar levert het niet altijd serieuze kansen op. Zij schieten wat minder vaak op doel, maar krijgen wel betere kansen. Als ik zo redeneer, zie ik twee grote(re) kansen voor jou, maar drie voor Gent.

Thnx maat thnx. Geweldig! Ha er meer aan de slag. 

Zojuist zei Dansmeister:

Doe al vanaf dag één deze editie met je mee hoor. ;) Derde seizoen en ook hier verwacht ik eigenlijk het kampioenschap, gezien mijn programma nog. Alleen mijn financiële plaatje is echt heel erg om te huilen haha.

image.png.fb2fe3f84398f2185778839657f1cf45.png

Very nice, very nice! Als je wil, zie ik dat podcastoptreden van je met alle liefde tegemoet :D 

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

I'll do you one better. Een kijkje in de keuken ;)  Ik speel nu vooral met Heart en Retro.

Heart.fmf 42 kB · 0 downloads Retro.fmf 42 kB · 0 downloads Vage Beta Shizzle.fmf 43 kB · 0 downloads

Cool! Ga even checken wat je instelt. Wil volgend jaar in de Liga naar een 5 mans verdediging. Zal het daar nodig hebben ook haha.

Zal mijn tactiek straks even laten zien in je topic.

Zojuist zei Dansmeister:

1-4-1-3-0 en 1-4-1-3-2-0. Van Gaal zal anders boos op je worden. ;)

Die kans zit er sowieso wel in. Iets zegt me dat LvG niet heel erg gecharmeerd is van opstellingen zonder traditionele aanvallers. Al zou je kunnen zeggen dat LvG zelf wel een semi-strikerless gespeeld heeft met Ronald de Boer op 9 bij Ajax...

7 minuten geleden zei Nom de Guerre:

De beta tactiek was een vijfmansdefensie, de andere twee zijn 4-1-2-3-0 en 4-1-3-2-0.

die voorste 3 en 2 zijn eigenlijk toch gewoon strikers? Vooral omdat in FM de linksbuiten en de rechtsbuiten als aanvallende middenvelders door het leven gaan? Je speelt eigenlijk gewoon zonder spits. Of worden de buitenspelers in het buitenland geen strikers genoemd? (tis maar even een gedachtegang hoor, ik heb een halve fles witte wijn op).