Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei Paul.:

Hoe krijg je Jong Feyenoord in de KKD? Dat zou ik ook wel graag willen. Is daar een aangepaste database voor beschikbaar oid? 

Ik zet in de Editor Jong FC Utrecht naar de Reserve Eredivisie en Jong Feyenoord naar de KKD. Is erg makkelijk. 

1 uur geleden zei Arezo:

Is luchtharig een positieve eigenschap?

Nee maar het is een mythe dat talenten een positief karakter MOETEN hebben, het maakt alleen de begeleiding gemakkelijker, that's all. 

Ik heb spelers met weinig vastberaden sterren zien worden, staar je niet blind op iemands karakter ;)

5 minuten geleden zei Daniell:

Nee maar het is een mythe dat talenten een positief karakter MOETEN hebben, het maakt alleen de begeleiding gemakkelijker, that's all. 

Ik heb spelers met weinig vastberaden sterren zien worden, staar je niet blind op iemands karakter ;)

Thanks. Ik ben er in FM 21 meer op gaan letten en toen had ik succesvollere saves. Is denk ik beetje bijgeloof dan. Laatste zin zal ik een keer tegen mijn vriendin vertellen.

Leuk, als je aan het begin alleen de Aziatische landen selecteert. Op dit moment sta ik voor de aftrap van de kwartfinale in de Aziatische Champions League met absolute underdog Badak Lampung uit Indonesië tegen Jeonbuk uit Z-Korea. 

En wie neemt de aftrap?

Mattias Arezo.

Iets zegt mij dat ik dit niet ga winnen. ;e

EDIT: Nog voor rust het probleem Arezo opgelost:

Spoiler

image.png.94b0eaa3fbd5c4051584cf046ba022ba.png

Ah, de halve finale is gelijk vijf dagen later.  

Edited by neva

3 uur geleden zei Daniell:

Dat klopt inderdaad. Sommige spelers hebben als karakter dat men geen ambitie heeft, maar dat kan ook komen doordat men op een te laag niveau speelt. 

27 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dan heb je een afro. Veel lucht in je haar.

David_Luiz_at_Baku_before_2019_UEFA_Euro

294645bdf2955f627d224129c9f5a3.jpg?16195

330190.jpg

Een paar voorbeelden van luchtharige spelers.

:-D Als de FM professor het zegt zal het wel zo zijn haha, doe maar Felliani dan. Het ging namelijk om een centrale middenvelder.

Het is de week van de invallers. Eerst scoren alle invallers in de thuiswedstrijd tegen Willem II.

image.png.d0c091bd9487ed0a15530364146fdcb3.png

Vervolgens de vijfde groepswedstrijd van de Europa Conference League. Na 4 wedstrijden aan kop in een poule met Arsenal, Astana en FH. Wederom zijn het de invallers Arboleda en Kratky die scoren. In vier minuten de hele wedstrijd op zijn kop. Mooiste overwinning tot nog toe!

image.png.77d8d07716703de84a51b80f5e68515f.png

Edited by Zorsky

10 uur geleden zei MarcFR:

Gebruik jij alleen zijn bestand of in combinatie met bijvoorbeeld een andere database?

Ik moet nog een nieuwe game starten, wacht even af tot een werkbare Duitsland tot de Landesliga's. En natuurlijk die naam-veranderingen etc. Eventueel nog met de FMI update, echter zal het zo zijn: des te meer je er door elkaar gooit, des te meer problemen..