Brozai Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Zojuist zei Paul.: Hoe krijg je Jong Feyenoord in de KKD? Dat zou ik ook wel graag willen. Is daar een aangepaste database voor beschikbaar oid? Ik zet in de Editor Jong FC Utrecht naar de Reserve Eredivisie en Jong Feyenoord naar de KKD. Is erg makkelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul. Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Ik neem aan dat je daarvoor editor moet kopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 20 uur geleden zei La Pulga: En wat betekend dit achter Tadic zijn naam? Ben je er al achter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADG-Vincent Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 3 minuten geleden zei Paul.: Ik neem aan dat je daarvoor editor moet kopen? Nee, de Pre game editor is gratis te downloaden van Steam (aannemende dat je vanaf daar speelt). Bij bibliotheek -> Tools, is die te vinden en te downloaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 38 minuten geleden zei Jotew: Ben je er al achter? Nog niet, er zal vast iets mis zijn met hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 59 minuten geleden zei Jotew: Ben je er al achter? Toe aan rust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Ik zit nu al te overwegen om stoppen met 22 en terug te gaan naar 21.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4vje Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik zit nu al te overwegen om stoppen met 22 en terug te gaan naar 21.... Als ik hem koop is het pas in januari 2022, tegen die tijd zijn de meeste bugs er wel uit en zijn de meest interessante databases ook wel gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Is luchtharig een positieve eigenschap? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerke10 Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk. Weet de tegenstander wel uit te zoeken met Haaland, Mané en Salah voorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 1 uur geleden zei Arezo: Is luchtharig een positieve eigenschap? Nee maar het is een mythe dat talenten een positief karakter MOETEN hebben, het maakt alleen de begeleiding gemakkelijker, that's all. Ik heb spelers met weinig vastberaden sterren zien worden, staar je niet blind op iemands karakter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Met nog 5 wedstrijden te gaan, hebben we de titel alvast binnen. Ons doelsaldo momenteel mag ook wel imposant genoemd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 5 minuten geleden zei Daniell: Nee maar het is een mythe dat talenten een positief karakter MOETEN hebben, het maakt alleen de begeleiding gemakkelijker, that's all. Ik heb spelers met weinig vastberaden sterren zien worden, staar je niet blind op iemands karakter Thanks. Ik ben er in FM 21 meer op gaan letten en toen had ik succesvollere saves. Is denk ik beetje bijgeloof dan. Laatste zin zal ik een keer tegen mijn vriendin vertellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 (edited) Leuk, als je aan het begin alleen de Aziatische landen selecteert. Op dit moment sta ik voor de aftrap van de kwartfinale in de Aziatische Champions League met absolute underdog Badak Lampung uit Indonesië tegen Jeonbuk uit Z-Korea. En wie neemt de aftrap? Mattias Arezo. Iets zegt mij dat ik dit niet ga winnen. EDIT: Nog voor rust het probleem Arezo opgelost: Spoiler Ah, de halve finale is gelijk vijf dagen later. Edited November 19, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 4 uur geleden zei Arezo: Is luchtharig een positieve eigenschap? Dan heb je een afro. Veel lucht in je haar. Een paar voorbeelden van luchtharige spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 19, 2021 Author Share Gepost November 19, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 3 uur geleden zei Daniell: Nee maar het is een mythe dat talenten een positief karakter MOETEN hebben, het maakt alleen de begeleiding gemakkelijker, that's all. Ik heb spelers met weinig vastberaden sterren zien worden, staar je niet blind op iemands karakter Dat klopt inderdaad. Sommige spelers hebben als karakter dat men geen ambitie heeft, maar dat kan ook komen doordat men op een te laag niveau speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 27 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dan heb je een afro. Veel lucht in je haar. Een paar voorbeelden van luchtharige spelers. Als de FM professor het zegt zal het wel zo zijn haha, doe maar Felliani dan. Het ging namelijk om een centrale middenvelder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zorsky Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 (edited) Het is de week van de invallers. Eerst scoren alle invallers in de thuiswedstrijd tegen Willem II. Vervolgens de vijfde groepswedstrijd van de Europa Conference League. Na 4 wedstrijden aan kop in een poule met Arsenal, Astana en FH. Wederom zijn het de invallers Arboleda en Kratky die scoren. In vier minuten de hele wedstrijd op zijn kop. Mooiste overwinning tot nog toe! Edited November 19, 2021 by Zorsky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Declan Rice kopen voor 96 miljoen? Begin seizoen 2, ik ben newcastle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markuss Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 10 uur geleden zei MarcFR: Gebruik jij alleen zijn bestand of in combinatie met bijvoorbeeld een andere database? Ik moet nog een nieuwe game starten, wacht even af tot een werkbare Duitsland tot de Landesliga's. En natuurlijk die naam-veranderingen etc. Eventueel nog met de FMI update, echter zal het zo zijn: des te meer je er door elkaar gooit, des te meer problemen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Terug van weggeweest: Emma Hayes die manager wordt bij een team in FM. Bijzonder omdat het een vrouwtje is. Was volgens mij in fm 19 of 20 ook weleens het geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capelle1212 Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 Mensen hier ook problemen om in een netwerkgame te komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost November 19, 2021 Share Gepost November 19, 2021 9 uur geleden zei Kyrill: Ik zit nu al te overwegen om stoppen met 22 en terug te gaan naar 21.... Waarom als ik vragen mag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts