Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Mordurette:

Altinordu heet in ieder geval de Turkse club, maar dat is geen antwoord op je vraag. In Mexico heb je Chivas die ook enkel Mexicaanse spelers mag/kan kopen en ook in Ecuador heb je zo'n club, namelijk Club Deportivo El Nacional. 

In Europa heb je, zover ik weet, geen andere club dat hard coded is met de restricties. 

Bedankt voor je reactie, ik zal daar eens rondkijken.

2 uur geleden zei Daniell:

Zoals @Mordurette al aangaf is Club Deportivo Guadalajara (Chivas) in Mexico een optie en ik kan je die zeker aanraden! De club mag alleen spelers contracteren met de Mexicaanse nationaliteit. In de intakes krijg je ook echt alleen Mexicanen door en je zult hier dus niet in de verleiding komen om van het beleid af te stappen, je krijgt niet eens de mogelijkheid om te bieden op buitelanders. Ik heb er een novelle mee lopen waarin ik in de eerste updates uitgebreid verteld heb over de competitie opzet en dergelijke, wellicht interessant voor je. Competitie is ook echt leuk en zeer competitief. Clubs als América, Pumas, Tigres, Club León, Santos Laguna, Monterrey en Chivas kunnen in potentie allemaal meedoen om de titel. 

Verder heb je inderdaad alleen Altinordu en Athletic Club in Europa die dergelijke regels hanteren volgens mij. 

Bedankt voor jouw uitgebreide reactie. Ik heb je novelle gelezen, ben een stille lezer :classic_blush:. Ga toch maar eens een kijkje nemen in Mexico

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.771de04aeeba141352bb1f9e4371896c.png

Spannende laatste speelronde. Zelf krijgen we FC Twente in eigen huis op bezoek, Ajax gaat op bezoek in Arnhem tegen Vitesse. Helaas spelen de geel zwarten nergens meer om maar we gaan het zien. Laatste twee competitie wedstrijden zijn 0-0 gelijkspeeld door de Amsterdammers dus wie weet. :D 

image.png.ca3f0a13ff73bbb4f5ec413761c01993.pngIk ga een bloemetje naar Arnhem versturen en Openda maar kopen denk ik. :D :D :D 

5 uur geleden zei Daniell:

Zoals @Mordurette al aangaf is Club Deportivo Guadalajara (Chivas) in Mexico een optie en ik kan je die zeker aanraden! De club mag alleen spelers contracteren met de Mexicaanse nationaliteit. In de intakes krijg je ook echt alleen Mexicanen door en je zult hier dus niet in de verleiding komen om van het beleid af te stappen, je krijgt niet eens de mogelijkheid om te bieden op buitelanders. Ik heb er een novelle mee lopen waarin ik in de eerste updates uitgebreid verteld heb over de competitie opzet en dergelijke, wellicht interessant voor je. Competitie is ook echt leuk en zeer competitief. Clubs als América, Pumas, Tigres, Club León, Santos Laguna, Monterrey en Chivas kunnen in potentie allemaal meedoen om de titel. 

Verder heb je inderdaad alleen Altinordu en Athletic Club in Europa die dergelijke regels hanteren volgens mij. 

In Azië heb je ook een paar van die clubs. Ook eentje die speelt in ik meen Singapore, maar die mag alleen Japanners vastleggen.

Dan heb je ook nog Chertanovo, aantal edities terug een paar seizoenen mee gespeeld. Mag je geen aankopen doen dus echt afhankelijk van je jeugd. Als dit nog zo is trouwens...

@T10

Edited by Rossi

2 uur geleden zei Rossi:

In Azië heb je ook een paar van die clubs. Ook eentje die speelt in ik meen Singapore, maar die mag alleen Japanners vastleggen.

Die club heet Albirex Niigata Singapore FC, in FM heten ze  Niigata Unicorns. Je mag dan alleen met Japanners spelen, maar het nadeel is wel dat je niet kan deelnemen aan continentale wedstrijden.  

Ik heb na de laatste update de realname fix van FM Scout toegepast, alles lijkt te kloppen alleen heb ik nog steeds grijze spelers bij het NL efltal. Ter vergelijking, Duitsland is heeft wel de correcte spelers in het team staan. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? De save is aangemaakt in de BETA en normaliter moet het dan na de namefix werken toch?

Ik zag hier laatste iemand praten over 'realism packs', bijvoorbeeld het verbeteren van de transfervoorkeuren zodat de Eredivisie in 2 jaar tijd niet vol zit met 30+'ers, maar dus ook het updaten van de youth ratings per land.

Ik kan er toch slecht tegen dat Nigeria op de 12de plek staat en bijvoorbeeld Egypte (125 rating) op de 10de plek staat en Kroatië op plek 31 (98). Zie lijst:

https://www.reddit.com/r/footballmanagergames/comments/qpzn2q/all_nations_youth_ratings_in_the_fm_editor_for/

Mocht er zoiets komen, dan verneem ik het erg graag. Vind het toch vreemd dat FM dat blijkbaar niet goed kan instellen.

12 uur geleden zei MNie:

Lekker die wedstrijden met -2 spelen.

@Marius Jij had dit ook in Noorwegen toch? Wat was de invloed? Heb het idee dat er stuk minder gepresteerd wordt.

afbeelding.png.60c945cc49685a90d8335fd5f272bd42.png

Naar mijn gevoel kwam het de kwaliteit van het spel ook niet meteen ten goede. Ik had ook altijd het gevoel dat wedstrijden op zo'n veld een pak minder hoogtepunten hadden. Bij mij bleef het wel beperkt tot een wedstrijdje of 2/3 per seizoen, en de voorbereiding werkte ik hoofdzakelijk op verplaatsing af.

2 uur geleden zei Markuss:

Ik zag hier laatste iemand praten over 'realism packs', bijvoorbeeld het verbeteren van de transfervoorkeuren zodat de Eredivisie in 2 jaar tijd niet vol zit met 30+'ers, maar dus ook het updaten van de youth ratings per land.

Ik kan er toch slecht tegen dat Nigeria op de 12de plek staat en bijvoorbeeld Egypte (125 rating) op de 10de plek staat en Kroatië op plek 31 (98). Zie lijst:

https://www.reddit.com/r/footballmanagergames/comments/qpzn2q/all_nations_youth_ratings_in_the_fm_editor_for/

Mocht er zoiets komen, dan verneem ik het erg graag. Vind het toch vreemd dat FM dat blijkbaar niet goed kan instellen.

https://community.sigames.com/forums/topic/545609-fm21-increase-realism-megapack-october-update-by-daveincid-01102021/page/11/#comment-13309324

Halverwege december pas te downloaden. Tenzij je nu een klein bedrag betaald, dan kun je 'm al downloaden.

12 uur geleden zei Stefan.:

image.png.92b425906b2d81bf33e613e7ac56dfc9.png

Dit zijn de wedstrijden.

Man man man, wat had jij een geluk dat Witry gelijk geel pakte en hij niet meer goed in de wedstrijd zat.

Overigens was de penalty ook geen penalty maar neem aan dat je een bepaalde cheatcode heb gebruikt.

Jouw spelers begonnen trouwens wel erg fit, staat de ingame editor aan ofzo?

grapje, gefeliciteerd. leuk dat wij hetzelfde aantal punten nu hebben samen met Ajax.

38 minuten geleden zei La Pulga:

Man man man, wat had jij een geluk dat Witry gelijk geel pakte en hij niet meer goed in de wedstrijd zat.

Overigens was de penalty ook geen penalty maar neem aan dat je een bepaalde cheatcode heb gebruikt.

Jouw spelers begonnen trouwens wel erg fit, staat de ingame editor aan ofzo?

grapje, gefeliciteerd. leuk dat wij hetzelfde aantal punten nu hebben samen met Ajax.

Is er inmiddels al wat meer tempo in de nettie's? In mijn ervaring van vroeger was je 5-8 uur in het echt verder en in de game amper 2 speeldagen? Is de ratio nog steeds zo erg?