CocaPepsi Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 Prima voorbereiding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 46 minutes ago, W8er said: Werkt enkel met nieuwe save. pfff wat een gedoe zeg. Maar het schijnt bij een nieuwe update dat hij er ook weer in staat. Dan heb je toch ook weer het probleem? Dan zou j na elke update weer een nieuw spel moeten beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdt Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 Als jij je oude save blijft spelen dan blijft het zo. Wanneer er een update is geweest en je begint een nieuwe save, moet je inderdaad alles weer even verwijderen etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W8er Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 31 minuten geleden zei Thecottagers: pfff wat een gedoe zeg. Maar het schijnt bij een nieuwe update dat hij er ook weer in staat. Dan heb je toch ook weer het probleem? Dan zou j na elke update weer een nieuw spel moeten beginnen Nee, omdat je spel altijd vanuit gaat van update waar je game mee bent gestart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 (edited) Normaal is zo'n fix gewoon savegame compatible hoor.. als je dit niet bij aanvang van je save gefixt hebt, is na het toepassen van de fix bij de eerstvolgende selectie het Nederlands elftal gewoon normaal Ga ook maar eens aan mijn queeste om alle goede graphics voor FM22 te installeren beginnen, anders kan ik echt niet van FM genieten. Is er al ergens een deftige skin beschikbaar die clubkleuren hanteert ipv dat afgrijselijke paars overal? Liefst ook eentje die gewoon deftig functioneert.. EDIT: Heb vorig jaar gewoon de base skin gehanteerd met enkele aanpassingen dacht ik, maar daar is dit jaar nog niet zoveel van verschenen blijkbaar. Edited November 12, 2021 by Steels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingbangboem Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 Heb de game wel erg vroeg gekraakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 3 hours ago, Steels said: Normaal is zo'n fix gewoon savegame compatible hoor.. als je dit niet bij aanvang van je save gefixt hebt, is na het toepassen van de fix bij de eerstvolgende selectie het Nederlands elftal gewoon normaal Ga ook maar eens aan mijn queeste om alle goede graphics voor FM22 te installeren beginnen, anders kan ik echt niet van FM genieten. Is er al ergens een deftige skin beschikbaar die clubkleuren hanteert ipv dat afgrijselijke paars overal? Liefst ook eentje die gewoon deftig functioneert.. EDIT: Heb vorig jaar gewoon de base skin gehanteerd met enkele aanpassingen dacht ik, maar daar is dit jaar nog niet zoveel van verschenen blijkbaar. Dat heb ik vaker gelezen ja, maar tot nu toe gebeurd dat echt niet. Heb nog steeds fake spelers bij NL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 3 minuten geleden zei Thecottagers: Dat heb ik vaker gelezen ja, maar tot nu toe gebeurd dat echt niet. Heb nog steeds fake spelers bij NL En je hebt de juiste bestanden verwijderd of vervangen in de verschillende mappen '2200', '2201' of '2210' aanvankelijk van wanneer jij jouw game gestart bent? (bij twijfel gewoon in alledrie die mappen vervangen/verwijderen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC14 Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 8 uur geleden zei RoWe: FM=2D! Er gaat niets boven het aanschouwen van dansende gekleurde rondjes op een groen laken. Absoluut! Komt ook doordat mijn laptop iet zo heel nieuw meer is😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 1 hour ago, Steels said: En je hebt de juiste bestanden verwijderd of vervangen in de verschillende mappen '2200', '2201' of '2210' aanvankelijk van wanneer jij jouw game gestart bent? (bij twijfel gewoon in alledrie die mappen vervangen/verwijderen) Ja klopt, in alle mappen heb ik ze verwijderd. Ten minste, alleen in 2210 in het begin omdat 2200 en 2201 had ik ze al verwijderd voor de full release. Toen die full versie geinstallerd en bij 2210 verwijderd. Game gestart en toen ik even bezig was dacht ik ga even bij NL kijken. Maar alleen fake spelers. Toen zag ik dat fake er weer tussen stond bij 2200 en 2201. Maar dat zou niet uit moeten maken toch? Maargoed die nu ook al weer verwijderd, maar NL komt niet in mijn game die ik al had gestart. Helaas, maar om weer opnieuw te beginnen is ook kut. Maargoed ik moet denk ik wel helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 (edited) 25 minuten geleden zei Thecottagers: Ja klopt, in alle mappen heb ik ze verwijderd. Ten minste, alleen in 2210 in het begin omdat 2200 en 2201 had ik ze al verwijderd voor de full release. Toen die full versie geinstallerd en bij 2210 verwijderd. Game gestart en toen ik even bezig was dacht ik ga even bij NL kijken. Maar alleen fake spelers. Toen zag ik dat fake er weer tussen stond bij 2200 en 2201. Maar dat zou niet uit moeten maken toch? Maargoed die nu ook al weer verwijderd, maar NL komt niet in mijn game die ik al had gestart. Helaas, maar om weer opnieuw te beginnen is ook kut. Maargoed ik moet denk ik wel helaas Zou gewoon moeten werken binnenkort hoor Gewoon even wachten tot er een nieuwe selectie wordt gemaakt voor Nederland Edited November 12, 2021 by Steels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W8er Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 48 minuten geleden zei Thecottagers: Ja klopt, in alle mappen heb ik ze verwijderd. Ten minste, alleen in 2210 in het begin omdat 2200 en 2201 had ik ze al verwijderd voor de full release. Toen die full versie geinstallerd en bij 2210 verwijderd. Game gestart en toen ik even bezig was dacht ik ga even bij NL kijken. Maar alleen fake spelers. Toen zag ik dat fake er weer tussen stond bij 2200 en 2201. Maar dat zou niet uit moeten maken toch? Maargoed die nu ook al weer verwijderd, maar NL komt niet in mijn game die ik al had gestart. Helaas, maar om weer opnieuw te beginnen is ook kut. Maargoed ik moet denk ik wel helaas De real name fix bestanden ook ingeladen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 10 minuten geleden zei W8er: De real name fix bestanden ook ingeladen? Welke zijn dat of waar vind ik die? Ik dacht dat het verwijderen van die bestanden voldoende was om dit te fixen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 17 minuten geleden zei RubenS2: Welke zijn dat of waar vind ik die? Ik dacht dat het verwijderen van die bestanden voldoende was om dit te fixen? Klopt, maar als je gebruik maakt van de Real Names fix van SortItOutSI dan plaats je andere bestanden in die mappen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 13 minuten geleden zei Steels: Klopt, maar als je gebruik maakt van de Real Names fix van SortItOutSI dan plaats je andere bestanden in die mappen Aah geen idee, die info is nieuw voor mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 4 minuten geleden zei RubenS2: Aah geen idee, die info is nieuw voor mij Is onder andere voor de juiste stadionnamen, competitie's, awards, ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RubenS2 Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 10 minuten geleden zei Steels: Is onder andere voor de juiste stadionnamen, competitie's, awards, ... En die klopt 100%? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 2 minuten geleden zei RubenS2: En die klopt 100%? Voor zover ik weet wel, wordt ook wel regelmatig bijgewerkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoMessiFM Gepost November 12, 2021 Share Gepost November 12, 2021 (edited) Welke hebben jullie gedownload om Nederland er in te krijgen? Edit: heb het vgm al Edited November 12, 2021 by LeoMessiFM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brozai Gepost November 13, 2021 Share Gepost November 13, 2021 Wat is de beste leeftijd boor mentoring? Slim om een speler op z’n 16e erbij te halen en dan wedstrijden in O18 te laten spelen? Of wachten tot ze echt meer gereed en richting de 18 zijn? Als voorbeeld: Wil Milambo en Kleijn mentoren. Milambo kan ik erbij hebben, maar Kleijn is echt nog niet goed genoeg. Hoe haal ik het maximale uit Kleijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 13, 2021 Share Gepost November 13, 2021 1 uur geleden zei Brozai: Wat is de beste leeftijd boor mentoring? Alles onder de 24 wil redelijk snel wat overnemen van iemand die veel invloed heeft. Let wel dat een 21 of 22-jarige ook een hoge invloed kan hebben en dat de mentor ook eigenschappen van hen kan overnemen. 1 uur geleden zei Brozai: Slim om een speler op z’n 16e erbij te halen en dan wedstrijden in O18 te laten spelen? Zeker, hoe jonger hoe beter. Doe dit niet met teveel spelers maar kies elk seizoen 2/3 spelers bij wie je dit doet! Meestal je grootste talenten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 13, 2021 Author Share Gepost November 13, 2021 15 uur geleden zei Steels: Klopt, maar als je gebruik maakt van de Real Names fix van SortItOutSI dan plaats je andere bestanden in die mappen Wauw ik zie nu pas dat je het zo zou moeten zeggen. Ik had altijd gewoon ‘sortietoetsie’ in m’n hoofd qua uitspraak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost November 13, 2021 Share Gepost November 13, 2021 Goede eerste seizoenshelft. Gepoogd Slotball na te bootsen, met dieptepasses, pressing, underlaps etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdt Gepost November 13, 2021 Share Gepost November 13, 2021 Heeft iemand het idee waar je in je eigen profiel jouw eigen coaching badges kan zien. Heb net de eerste aangevraagd maar kan niet zien hoelang ik nog moet wachten tot die afgerond is of waar ik het kan zien als ik het behaald heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost November 13, 2021 Share Gepost November 13, 2021 Haaland is gearriveerd in de Premier League hoor (en C. Ronaldo loopt er nog altijd rond) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts