Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

31 minuten geleden zei Thecottagers:

pfff wat een gedoe zeg.
Maar het schijnt bij een nieuwe update dat hij er ook weer in staat. Dan heb je toch ook weer het probleem? Dan zou j na elke update weer een nieuw spel moeten beginnen :S

Nee, omdat je spel altijd vanuit gaat van update waar je game mee bent gestart.

Normaal is zo'n fix gewoon savegame compatible hoor.. als je dit niet bij aanvang van je save gefixt hebt, is na het toepassen van de fix bij de eerstvolgende selectie het Nederlands elftal gewoon normaal :classic_wink:

Ga ook maar eens aan mijn queeste om alle goede graphics voor FM22 te installeren beginnen, anders kan ik echt niet van FM genieten. Is er al ergens een deftige skin beschikbaar die clubkleuren hanteert ipv dat afgrijselijke paars overal? Liefst ook eentje die gewoon deftig functioneert.. 

EDIT: Heb vorig jaar gewoon de base skin gehanteerd met enkele aanpassingen dacht ik, maar daar is dit jaar nog niet zoveel van verschenen blijkbaar.

Edited by Steels

3 hours ago, Steels said:

Normaal is zo'n fix gewoon savegame compatible hoor.. als je dit niet bij aanvang van je save gefixt hebt, is na het toepassen van de fix bij de eerstvolgende selectie het Nederlands elftal gewoon normaal :classic_wink:

Ga ook maar eens aan mijn queeste om alle goede graphics voor FM22 te installeren beginnen, anders kan ik echt niet van FM genieten. Is er al ergens een deftige skin beschikbaar die clubkleuren hanteert ipv dat afgrijselijke paars overal? Liefst ook eentje die gewoon deftig functioneert.. 

EDIT: Heb vorig jaar gewoon de base skin gehanteerd met enkele aanpassingen dacht ik, maar daar is dit jaar nog niet zoveel van verschenen blijkbaar.

Dat heb ik vaker gelezen ja, maar tot nu toe gebeurd dat echt niet. Heb nog steeds fake spelers bij NL

3 minuten geleden zei Thecottagers:

Dat heb ik vaker gelezen ja, maar tot nu toe gebeurd dat echt niet. Heb nog steeds fake spelers bij NL

En je hebt de juiste bestanden verwijderd of vervangen in de verschillende mappen '2200', '2201' of '2210' aanvankelijk van wanneer jij jouw game gestart bent? (bij twijfel gewoon in alledrie die mappen vervangen/verwijderen)

1 hour ago, Steels said:

En je hebt de juiste bestanden verwijderd of vervangen in de verschillende mappen '2200', '2201' of '2210' aanvankelijk van wanneer jij jouw game gestart bent? (bij twijfel gewoon in alledrie die mappen vervangen/verwijderen)

Ja klopt, in alle mappen heb ik ze verwijderd.

Ten minste, alleen in 2210 in het begin omdat 2200 en 2201 had ik ze al verwijderd voor de full release. Toen die full versie geinstallerd en bij 2210 verwijderd. Game gestart en toen ik even bezig was dacht ik ga even bij NL kijken. Maar alleen fake spelers. Toen zag ik dat fake er weer tussen stond bij 2200 en 2201. Maar dat zou niet uit moeten maken toch? Maargoed die nu ook al weer verwijderd, maar NL komt niet in mijn game die ik al had gestart. Helaas, maar om weer opnieuw te beginnen is ook kut. Maargoed ik moet denk ik wel helaas

25 minuten geleden zei Thecottagers:

Ten minste, alleen in 2210 in het begin omdat 2200 en 2201 had ik ze al verwijderd voor de full release. Toen die full versie geinstallerd en bij 2210 verwijderd. Game gestart en toen ik even bezig was dacht ik ga even bij NL kijken. Maar alleen fake spelers. Toen zag ik dat fake er weer tussen stond bij 2200 en 2201. Maar dat zou niet uit moeten maken toch? Maargoed die nu ook al weer verwijderd, maar NL komt niet in mijn game die ik al had gestart. Helaas, maar om weer opnieuw te beginnen is ook kut. Maargoed ik moet denk ik wel helaas

Zou gewoon moeten werken binnenkort hoor ;) Gewoon even wachten tot er een nieuwe selectie wordt gemaakt voor Nederland

Edited by Steels

48 minuten geleden zei Thecottagers:

De real name fix bestanden ook ingeladen?

17 minuten geleden zei RubenS2:

Welke zijn dat of waar vind ik die? Ik dacht dat het verwijderen van die bestanden voldoende was om

dit te fixen?

Klopt, maar als je gebruik maakt van de Real Names fix van SortItOutSI dan plaats je andere bestanden in die mappen ;) 

Wat is de beste leeftijd boor mentoring? Slim om een speler op z’n 16e erbij te halen en dan wedstrijden in O18 te laten spelen? Of wachten tot ze echt meer gereed en richting de 18 zijn? 

Als voorbeeld: Wil Milambo en Kleijn mentoren. Milambo kan ik erbij hebben, maar Kleijn is echt nog niet goed genoeg. Hoe haal ik het maximale uit Kleijn? 

1 uur geleden zei Brozai:

Wat is de beste leeftijd boor mentoring?

Alles onder de 24 wil redelijk snel wat overnemen van iemand die veel invloed heeft. Let wel dat een 21 of 22-jarige ook een hoge invloed kan hebben en dat de mentor ook eigenschappen van hen kan overnemen.

1 uur geleden zei Brozai:

Slim om een speler op z’n 16e erbij te halen en dan wedstrijden in O18 te laten spelen?

Zeker, hoe jonger hoe beter. Doe dit niet met teveel spelers maar kies elk seizoen 2/3 spelers bij wie je dit doet! Meestal je grootste talenten.

15 uur geleden zei Steels:

Klopt, maar als je gebruik maakt van de Real Names fix van SortItOutSI dan plaats je andere bestanden in die mappen ;) 

Wauw ik zie nu pas dat je het zo zou moeten zeggen. Ik had altijd gewoon ‘sortietoetsie’ in m’n hoofd qua uitspraak :mrgy: