Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

20 minuten geleden zei neva:

Geen slechte start van de journeyman/pentagon challenge. Eerste seizoen gepromoveerd, tweede seizoen de dubbel.

image.png.32ef325ee119e41fb9c95fb94ba86ac3.png

Gefeliciteerd knapperd!!!:classic_love:_O_

Ben ik de enige overigens die op classic 2D speelt? Ik trek 3D nu al niet meer ik word gek van dat heel de tijd naar binnen draaien als een tractor van alle spelers....

1 minuut geleden zei La Pulga:

Die namen heb ik gefixt gekregen, dus Van Gaal is gewoon bondscoach.

Maar hoe krijg ik het bij Ajax ook normaal?

Bij Ajax heb je een editor file nodig, er staat er één in de Steam Workshop. Anders even wachten tot morgen, als het goed is komt dan de MU/FMI update. 

Ik twijfel om weer te vertrekken bij dat Indonesische gerechtenteam. Plaatste me voor de allereerste voorronde CL, die won ik nog wel, maar in de 2e voorronde waren we kansloos. Hier ga ik nooit de CL winnen. 

Reputatie is echter slechts 1 ster, is dus niet echt gestegen. Daarom vind ik het eng om de stap te zetten. Daar tegenover staat echter weer dat de club mij geen cursussen laat doen, zelfs niet als ik anders met ontslag dreig. Dit deed ik voor de bekerfinale en in een cruciaal moment in de titelstrijd. 

Ook naderhand mocht ik nog geen cursus doen en nu ik nog voor de start van het nieuwe seizoen al uit de CL lig, ben ik geneigd m'n contract in te leveren. Vraag me alleen af waar ik goed aan doe. Best kans dat ik ergens in de tweede Chinese divisie terecht kom. Korea lijkt me nog te hoog gegrepen, Maleisië is geen stap vooruit. Verder heb ik nog geen competities ingeladen, wil ook niet helemaal naar een ander continent.

Als ik blijf word ik wel weer kampioen. De spelersgroep is aangevuld met vijf echte versterkingen, dus dat kan niet mis gaan zou je zeggen. Het is wel een prijs, maar meer dan 24 hall of fame punten levert het niet op als ik de dubbel pak. 

Twijfels, twijfels.. even een middagje over slapen.

1581714228_EastAsianCupQualifying_Profile.png.3a377666132f6024b3e87bdc47d224dd.png

Helaas, verzaakte Japan verder niet, maar ze moesten wel erg veel moeite doen om boven ons te blijven. We hebben het gewoon zeer goed gedaan en misschien hebben wij nu al onze hoogtepunt bereikt. 

Eens zien wat de spelers kunnen opbrengen in de  kwalificatiereeks voor het WK. 

13 minuten geleden zei FMNOOB:

1581714228_EastAsianCupQualifying_Profile.png.3a377666132f6024b3e87bdc47d224dd.png

Helaas, verzaakte Japan verder niet, maar ze moesten wel erg veel moeite doen om boven ons te blijven. We hebben het gewoon zeer goed gedaan en misschien hebben wij nu al onze hoogtepunt bereikt. 

Eens zien wat de spelers kunnen opbrengen in de  kwalificatiereeks voor het WK. 

Zijn er geen terug duels wat vreemd? Heeft 1 land wel thuisvoordeel anderd niet? Of is het een eind ronde? 

11 minuten geleden zei Kyrill:

Zijn er geen terug duels wat vreemd? Heeft 1 land wel thuisvoordeel anderd niet? Of is het een eind ronde? 

Dit is een kwalificatieronde voor het Oost-Aziatisch Kampioenschap. Het vindt plaats in een gastland en dat is meestal de winnaar van de vorige editie van het kwalificatiecyclus.  Je speelt inderdaad 1 keer tegen elke tegenstander. 

Edited by FMNOOB

39 minuten geleden zei FMNOOB:

Dit is een kwalificatieronde voor het Oost-Aziatisch Kampioenschap. Het vindt plaats in een gastland en dat is meestal de winnaar van de vorige editie van het kwalificatiecyclus.  Je speelt inderdaad 1 keer tegen elke tegenstander. 

Jammer dat ze dat in Europa niet doen...

Hebben we gelijk 40% minder wedstrijden voor PL, La Liga, ED, Serie A , Bundesliga teams en spelers etc  :classic_ninja:

Is er tenminste minder overbelasting in overvolle kalender...;c

22 uur geleden zei Kyrill:

Gefeliciteerd knapperd!!!:classic_love:_O_

Ben ik de enige overigens die op classic 2D speelt? Ik trek 3D nu al niet meer ik word gek van dat heel de tijd naar binnen draaien als een tractor van alle spelers....

FM=2D!

Er gaat niets boven het aanschouwen van dansende gekleurde rondjes op een groen laken.

Dames en heren,

Ik had in de early acces alle fake zooi verwijderd zodat het nl elftal erin zat. Nu de volledige versie, en ook gelijk verwijderd. Alleen heb ik nog geen NL elftal. Nu zag ik dat de oude versies de fakes nog in stonden. Ook verwijderd, maar het lijkt wel alsof het er niet meer in komt. 

Moet ik nu net als bij de early echt helemaal opnieuw beginnen om nl erin te krijgen of weet iemand een andere manier??

1 uur geleden zei Thecottagers:

Dames en heren,

Ik had in de early acces alle fake zooi verwijderd zodat het nl elftal erin zat. Nu de volledige versie, en ook gelijk verwijderd. Alleen heb ik nog geen NL elftal. Nu zag ik dat de oude versies de fakes nog in stonden. Ook verwijderd, maar het lijkt wel alsof het er niet meer in komt. 

Moet ik nu net als bij de early echt helemaal opnieuw beginnen om nl erin te krijgen of weet iemand een andere manier??

Werkt enkel met nieuwe save.