Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

23 minuten geleden zei Chiemel:

Ik dacht dat er altijd een topic "waar ga je FM kopen", maar hier maar ff. Wie weet ga ik hem kopen, ook al vermaak ik me ook nog wel met FM20, maar vraagje over kopen:

Ik heb alleen een werklaptop die Steam blokkeert. FM20 had ik toen (gratis) via Epic Games, maar daar zat dan niet de pre-editor bij. Wat zij nu een beetje de mogelijkheden als ik geen steam wil gebruiken en wel de pre-editor? 

Ik koop normaal gesproken nooit games voor m'n laptop (speel anders PS), dus vrijwel geen ervaring hiermee.

Volgens ik goed heb begrepen komt de pre-editor op Epic Games er ook. Maar deze zou op de een of andere redenen niet online zijn gekomen samen met de game.

Dus vermoed dat deze ieder moment kan online komen op Epic games, als hij er al niet is.

3 minuten geleden zei Rossini':

Fijne opkuiszomer achter de rug :classic_cool:

image.thumb.png.52d3bd65bd224ea2ff32141d17846ef3.png

Enkel zonde van Zapata en Gosens. Zapata moeten verkopen omdat ie laatste contractjaar in ging (vroeg 140K/week, gekkenwerk) en Gosens kon voor een crazy bedrag weg. Wordt intern opgevangen door teruggekeerde Ruggeri.

Hoe goed is CDK inmiddels in jouw game? Of is het de eerste zomer nog?

7 minuten geleden zei RubenS2:

Hoe goed is CDK inmiddels in jouw game? Of is het de eerste zomer nog?

Best wel prima geëvolueerd. Zit begin seizoen 2 (september 2022).

image.thumb.png.f8427c6cdca1c4966b06ae5c2d277f4e.png

Ik merk trouwens dat mijn faces niet meer werken sinds vandaag (eerste keer dat ik speel na échte release, altijd beta tot nog toe). Iemand ideetje om te verhelpen?

1 uur geleden zei W8er:

Volgens ik goed heb begrepen komt de pre-editor op Epic Games er ook. Maar deze zou op de een of andere redenen niet online zijn gekomen samen met de game.

Dus vermoed dat deze ieder moment kan online komen op Epic games, als hij er al niet is.

En als ik het via bv deze site zou kopen? Dan is het zonder pre-editor? Vind de pre-editor trouwens niet heel belangrijk, maar wel zonde als ik die misloop zonder dat dat nodig is. 

1 minuut geleden zei Chiemel:

En als ik het via bv deze site zou kopen? Dan is het zonder pre-editor? Vind de pre-editor trouwens niet heel belangrijk, maar wel zonde als ik die misloop zonder dat dat nodig is. 

Die zou er nog komen, maar is er momenteel nog niet.

Voorheen kon je in de scoutingsupdate direct klikken op 'stage aanbieden'. Vooral voor hele kleine clubjes is dit ideaal want zo kan je de speler uitvoerig bekijken. Echter moet je dit nu met 2 klikken doen (gewoon irritant), is er een optie om de button gewoon terug te krijgen?

5 uur geleden zei Richarð.:

Mijn excuses, was ik niet van op de hoogte. Zoals Daniell al aangaf: bedankt voor al je werk de afgelopen jaren! 

4 uur geleden zei neva:

En in navolging daarvan

Ik vraag me af wat er aan de eerste versie goed is als er nog niks volledig werkt ;c Binnenkort maar eens gaan testen met de standaard database dan maar, in afwachting van de update.

Is er ergens al een namefix te downloaden die goed werkt (en alle namen covert)?

41 minuten geleden zei Daniell:

https://manutd.nl/nederland-duitsland-japan-speelbaar-maken-in-football-manager/

Oh, en @MNie heeft in het download gedeelte een bestandje geplaatst met correcte clubnamen etc.

Die fix heb ik al gedaan! Meen me te herinneren dat in FM20 dat voldoende was voor de juiste clubnamen ook trouwens, maar nu dus niet meer?

En @MNie is dat bestandje compleet of heb je daar geen zicht op? :)

1 uur geleden zei RubenS2:

Die fix heb ik al gedaan! Meen me te herinneren dat in FM20 dat voldoende was voor de juiste clubnamen ook trouwens, maar nu dus niet meer?

En @MNie is dat bestandje compleet of heb je daar geen zicht op? :)

De reguliere namenfix vond ik niet helemaal oke, dus dit is daar een aanvulling op. Check het even en anders zijn dingen makkelijk aan te passen nog.

8 uur geleden zei neva:

Wat doet Onana daar?

Jij bent gewoon verdrietig dat je hebt verloren

Ach van iemand verliezen die FM maakt vind ik nog niet zo een schande. Hoe Karlsson bij de 0-1 de bal inlevert wil ik het wel nog even graag over hebben. Die gaf gewoon een voorzet op Dalmau..