Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Ik dacht: laat ik eens proberen om het beter doen dan Ole (niet zo heel moeilijk geloof ik). Blijkt Greenwood ineens KDB en R7 in één persoon te zijn. Toch leuk meegenomen. 

Eerste vier wedstrijden van het seizoen:

87617326_Schermopname(469).thumb.png.362d97f5a7121e91b5143ea3814cc44a.png

Edited by aron24

11 uur geleden zei Mordurette:

Volgens mij moet je bij dat soort kleine laden ook de spelers inladen in de database, dan kan je ze volgens mij wel kiezen...

Dit is de gouden tip inderdaad: extra spelers van die dwergstaatjes bijladen, dan is het mogelijk. Nogmaals thanks! Nu nog even wachten tot wat handige files zoals die Daveinci-files.

10 uur geleden zei FlyD:

Zoals @RubenS2 al zei is Club Brugge de sterkste ploeg in Belgie op dit moment. Daarachter is er vanalles mogelijk, zeker met die rare Belgische regels. Bij Genk heb je heel wat talent (Vandervoort, Oyen, Vande Perre,...) , daar staan ze ook om bekend, dus ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Succes in elk geval! 

Thnx maat!! Dankjewel!!(y)Ze zien er idd goed uit die 3. 2/3 over gehaald naar het eerste team alleen Oyen zat daar al. Thnx!!

20211110080756_1.jpg

20211110080838_1.jpg

20211110080937_1.jpg

18 minuten geleden zei Urbeto:

Ik had Karsdorp gehaald, maar als je een Engelsman zoekt is Max Aaron's een goeie. Wel duur waarschijnlijk. 

Wilt niet komen want heeft net zijn contract verlengd. 

Zat ook te denken aan Brandon Williams voor 35 miljoen. Twijfel alleen of die het waard is.

Edited by putdus

20 minuten geleden zei Urbeto:

Ik had Karsdorp gehaald, maar als je een Engelsman zoekt is Max Aaron's een goeie. Wel duur waarschijnlijk. 

Dat is erg goede RB ja. 

@putdus houd er wel rekening mee je hem max 2-3 seizoenen kan gebruiken heel misschien 4. Hij wil veelal naar absolute topclubs als Bayern of City...

Edit :Williams is goed ja maar geen 35 eerder 20 - 25

Edited by Kyrill

39 minuten geleden zei delichris:

Waarom niet die van Atletico Madrid. Trippier staat er meteen en Williams is verhuurd in het eerste seizoen.

Karsdorp is naar real, dus ook niet meer haalbaar.

Denk dan maar trippier halen. Kost wel 26 miljoen, geld wat ik waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.