Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

26 minuten geleden zei Daniell:

Heb je daar een Editor file van? Wellicht een optie om die even in het Downloads gedeelte te plaatsen zodat anderen het zelf niet hoeven aan te passen maar gewoon jouw bestandje kunnen gebruiken?

Staat er nu

1 minuut geleden zei RubenS2:

Als ik het goed begrijp is het voor de name fix nog even wachten tot de database van MU? :) 

Correct. En tevens juist. Of eentje van elders downloaden, maar de MU / FMI Update heeft álle laatste wijzigingen zodat alles helemaal accuraat is. 

Zojuist zei Fantasy:

Correct. En tevens juist. Of eentje van elders downloaden, maar de MU / FMI Update heeft álle laatste wijzigingen zodat alles helemaal accuraat is. 

Top, dan wacht ik nog even! Ik meen me te herinneren dat dit vorig jaar erg snel na de release was :) Ook de Ajax-staf en dergelijke is daarin gefixt?

Het lijkt haast een vooropgezet promotiepraatje @RubenS2 @Fantasy :D

Edit: In de CL uitgeschakeld door Liverpool, dat de finale tegen United speelt maar de Premier League is wel van ons :classic_love:

image.thumb.png.bb9fe333c50eead7c1ed7520c36aee8f.png

In April lastige duels tegen de nummers 1, 3 en 4 waar we maar 1 puntje pakten maar waar Liverpool in de competitie ten onder ging waren wij tegen de mindere goden genadeloos.

image.png.7585e4e3f747f10161a8388e7e8e1e69.png

Het verval van Liverpool:

image.png.a22513491eb95380cbbb778750003db7.png

Edited by Nummerke10

19 minuten geleden zei Svenpunt:

Iemand hier die de recentste versie heeft van het TCM logopack en mij de nieuwe logo's van Oostende, Groningen, Lokeren en Lierse Kempenzonen kan bezorgen? :)

Ik ben momenteel het nieuwe logopack aan het downloaden, heb je toevallig de ID's bij de hand? 

2 minuten geleden zei nasje92:

Vraag is vast al gesteld maar kan het zo niet vinden. 

Mijn game is nog steeds in Beta Versie. Ik dacht dat dit automatisch omgezet werd na de full release of moet ik hiervoor nog iets doen?

Niet dat ik weet. Misschien even steam opnieuw in en uitloggen en FM uit en weer erin? Als dat niet werkt je laptop of pc herstarten? Gaat idd automatisch. 

4 minuten geleden zei nasje92:

Vraag is vast al gesteld maar kan het zo niet vinden. 

Mijn game is nog steeds in Beta Versie. Ik dacht dat dit automatisch omgezet werd na de full release of moet ik hiervoor nog iets doen?

Normaal gesproken gaat dat automatisch maar ik heb her en der meer van deze berichten gezien. Even deinstalleren en opnieuw installeren als Steam opnieuw opstarten niet werkt ;) 

1 minuut geleden zei Svenpunt:

Bedankt! Oostende en Groningen zijn de recente, maar die van Lierse en Lokeren bestaan al een tijdje niet meer. Zullen er misschien bij een volgende bij zijn.

Deze komen uit de laatste TCM megapack dus waarschijnlijk zijn die nog niet aangepast inderdaad.

5 minuten geleden zei Mark#17:

Iemand enig idee waarom je bij het starten van een nieuwe game geen bondscoach kan worden van de kleinere landen als Liechtenstein, Luxemburg, Andorra etc. De optie 'leiding nemen' staat er dan niet bij.

Het is echt wel mogelijk of speel je met een fan-gemaakte database?

7 minuten geleden zei FMNOOB:

Het is echt wel mogelijk of speel je met een fan-gemaakte database?

Ah thanks, dat zal het zijn. Ben een 'Duitsland tot de landesliga's database aan het uitproberen. Betekent dus dat je met een extra database geen bondscoach kan worden van een dwergstaatje?