Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

43 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zit nu 1 januari 2024 met Arsenal, maar #1 Conference League door naar EL is niet verwekt in game? Of vergis ik me? Ik las op VZ wel gebeurd IRL?

@Stefan. @Karlo ?

Volgens mij is er een tussenronde, na de groepsfase van de Conference League, waarbij de acht nummers twee uit de groepsfase worden gekoppeld aan de acht nummers drie uit de Europa League-groepen. Daarna begint de knock-out fase van de Conference League met de acht nummers één uit de groepsfase + de acht winnaars van de tussenronde. 

15 minuten geleden zei Kyrill:

Ja , ik las op VZ #1 ECL doorgaat naar laatste 16 EL?

url:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396054&fbclid=IwAR15z4qmiB_XplzOeOlubFfSoDObEII5WU8JlaN1JIqc3dXiKQJbgh-nMl4

:classic_blink:

Ze hebben het over de Europa League in het artikel. Rangers zit niet in de conference league

Edited by rich ruzzian

25 minuten geleden zei roeliho:

Mij viel het op dat de Nederlandse clubs weer veel spelers van 30+ vanuit het buitenland haalde. Is dit iets wat nu met de full release simpel is op te lossen? Of moet er dan in de database gerommeld worden en dan een nieuwe game starten?

Das helaas altijd zo. Transfervoorkeuren zijn drama in FM, helemaal in 'kleinere' voetballanden (lees alles behalve Engeland, Spanje, Italie, Duitsland)

3 minuten geleden zei Lazy:

Das helaas altijd zo. Transfervoorkeuren zijn drama in FM, helemaal in 'kleinere' voetballanden (lees alles behalve Engeland, Spanje, Italie, Duitsland)

Dat verpest echt de game als je dan alleen maar bejaarden in de eredivisie ziet spelen. Maar is dit met een database makkelijk op te lossen?

2 minuten geleden zei roeliho:

Dat verpest echt de game als je dan alleen maar bejaarden in de eredivisie ziet spelen. Maar is dit met een database makkelijk op te lossen?

Yes. Je hebt straks de files van Davincid. Die maken een hoop goed! Die files zijn nu ook compatible met de MU/FMI Update dus én gemiste transfers en realistischere data! <3 

34 minuten geleden zei Lazy:

Yes. Je hebt straks de files van Davincid. Die maken een hoop goed! Die files zijn nu ook compatible met de MU/FMI Update dus én gemiste transfers en realistischere data! <3 

welke files bedoel je hier ? heb hier nog nooit van gehoord haha :D nog steeds relatief nieuw hier :D 

8 uur geleden zei Lazy:

Zijn FM21 pack is hier te vinden > https://fminside.net/downloads/editor-data/176-increase-realism-megapack

Zijn FM22 pack komt ook hier als download :) 

Mocht iemand dit tegenkomen dan zou ik graag een @ willen ;)

Ook hou ik mij aanbevolen voor een Duitsland tot de Landesliga's. Ik ga zelf ook actief op zoek, als ik wat vind hoor je het.

9 uur geleden zei Stefan.:

Oh ja trouwens, kan ik wel zeggen nu de game uit is. Als je een newgen tegenkomt die Stefan Blok heet, stuur die even door naar mij. Dat ben ik namelijk ;c Zal altijd een centrale verdediger zijn van 1.95m.

Nog niet helaas.

Ik zat te kijken tussen wie er al in mijn game zit, door in de zoekbalk 'faceinthegame' in te tikken. 36 stuks. Zie ik ineens deze:

image.png.e6c40ee7f0ccd0e08d74b7358116253a.png

Ik vond het al zo'n aparte naam voor een regen.. Die gozer was dus in mijn FM21 game echt een wereldtopper:

Spoiler

image.thumb.png.9bc79a3255a124610051a2bff1f1e218.png

Zijn jullie PA's niet volledig random?

Edited by neva

2 minuten geleden zei Arles:

Is er al een manier om de echte staf van Ajax in de game te krijgen? 

Ik heb het zelf nog niet voorbij zien komen, maar hou niet alles in de gaten.

Had wel het idee dat bijv. Erik ten Hag niet in de beta zat, maar heb hem wel in mijn save nu.

Weliswaar niet de werkelijkheid, want hij maakt hier wel de stap:

1395752621_Schermafbeelding2021-11-09100510.thumb.png.0d91c21636c8c8dbe08d59e223a3f009.png

19 minuten geleden zei MNie:

Ik heb het zelf nog niet voorbij zien komen, maar hou niet alles in de gaten.

Had wel het idee dat bijv. Erik ten Hag niet in de beta zat, maar heb hem wel in mijn save nu.

Weliswaar niet de werkelijkheid, want hij maakt hier wel de stap:

1395752621_Schermafbeelding2021-11-09100510.thumb.png.0d91c21636c8c8dbe08d59e223a3f009.png

Ah, dat is mooi. Voor de rest vind ik alleen Overmars belangrijk. Zit hij ook in de game, of moet ik voor hem wel nog wachten?