neva Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 12 minuten geleden zei Steels: Welke club? Pfff geen idee meer hoe ze heten. 2e niveau van Indonesië, was werkloos begonnen. Hup naar de Pentagon challenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 @Rob1981 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 lekkere start wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 On 11/1/2021 at 8:42 PM, Paul. said: Ik ben zo iemand die is vergeten vóór het starten van de game het Nederlands elftal te fixen.. Ik ook!! Is dat echt niet te fiksen? Kan je dat alleen maar fiksen door helemaal opnieuw te beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 On 11/1/2021 at 8:42 PM, Paul. said: Ik ben zo iemand die is vergeten vóór het starten van de game het Nederlands elftal te fixen.. Ik ook!! Is dat echt niet te fiksen? Kan je dat alleen maar fiksen door helemaal opnieuw te beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 4, 2021 Author Share Gepost November 4, 2021 3 minuten geleden zei Thecottagers: Ik ook!! Is dat echt niet te fiksen? Kan je dat alleen maar fiksen door helemaal opnieuw te beginnen? Helaas moet je er inderdaad een hele nieuwe game voor starten nadat je de betreffende files verwijderd hebt ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 6 minuten geleden zei Fantasy: Helaas moet je er inderdaad een hele nieuwe game voor starten nadat je de betreffende files verwijderd hebt ja normaal zou het in orde zijn als je de fix uitvoert. Dan komen de ''normale'' spelers bij de volgende interlandperiode als het goed is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 8 minuten geleden zei Fantasy: Helaas moet je er inderdaad een hele nieuwe game voor starten nadat je de betreffende files verwijderd hebt ja In het verleden was dit toch niet het geval? Dan werd dit hersteld bij de eerst volgende selectie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 4, 2021 Author Share Gepost November 4, 2021 9 minuten geleden zei van der Water: normaal zou het in orde zijn als je de fix uitvoert. Dan komen de ''normale'' spelers bij de volgende interlandperiode als het goed is. 7 minuten geleden zei Steels: In het verleden was dit toch niet het geval? Dan werd dit hersteld bij de eerst volgende selectie! Kan zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb hoor. Meen me te herinneren dat je er wel een nieuwe game voor moet starten, maar probeer het gerust uit door even door te simuleren tot en met de volgende interlands Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 3 uur geleden zei Nom de Guerre: @Rob1981 Speel jij niet met een hoge pressing? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thecottagers Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 24 minutes ago, van der Water said: normaal zou het in orde zijn als je de fix uitvoert. Dan komen de ''normale'' spelers bij de volgende interlandperiode als het goed is. Ja dat heb ik geprobeerd, maar helaas gebeurde dat niet. Dacht misschien dat ik nog een andere stap moet zetten. Maar ben bang maar gewoon opnieuw beginnen, dan werkt het nl wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 39 minuten geleden zei Daniell: Speel jij niet met een hoge pressing? In theorie wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost November 4, 2021 Share Gepost November 4, 2021 (edited) Nog even een FM21 screen van mijn kant maar ik win hier gewoon even de Copa Libertadores met een clupje uit Chili. Ik had heel graag willen zeggen dat we in de finale de beste club van Brazilië van het kastje naar de muur hadden gespeeld maar het was juist andersom. Drie uitbraken waren drie doelpunten daarna was het tegenhouden en dat lukte net aan.. Billenknijpen. Edited November 4, 2021 by JesseNL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 12 uur geleden zei Nom de Guerre: In theorie wel Je zou toch verwachten dat je dan iets hoger op het veld balbezit veroverd... Die van mij komt aardig overeen maar ik speel met een standard line of engagement en (meestal) zonder counterpressie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 7 minuten geleden zei Daniell: Je zou toch verwachten dat je dan iets hoger op het veld balbezit veroverd... Die van mij komt aardig overeen maar ik speel met een standard line of engagement en (meestal) zonder counterpressie! Stukje vertekend beeld. De pressing levert niet altijd balwinst daar op. Vaak spelen de verdedigers onder druk een lange bal, waardoor de balwinst of de verovering plaatsvindt in een andere zone van het veld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1981 Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 18 hours ago, Nom de Guerre said: @Rob1981 Ik had zelf dit nog gevonden, ook een waardevolle uitleg over de Data Hub: https://community.sigames.com/forums/topic/558676-using-the-data-hub-to-improve-your-tactics/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 Wat is t verschil tussen de beta versie en de normale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 54 minuten geleden zei putdus: Wat is t verschil tussen de beta versie en de normale? De beta zit nog vol met kinderzeer, dat halen ze er zoveel mogelijk uit voordat de full release is de 9e. Verder hetzelfde spel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 Begint bij het zien van al jullie berichten toch wel enorm te kriebelen om ook te beginnen. Vandaag gelukkig alle deadlines van school gehaald, dus ik kan dinsdag vol goede moed beginnen aan een nieuwe save. Ik heb besloten om werkloos te beginnen, erg veel zin in. Heb wel gelezen dat er absurd aantal goals uit corners wordt gemaakt, en dat het percentage aangekomen passes van CB’s onrealistisch hoog is. Hoop wel dat daar voor de full release nog wat aan gedaan wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost November 6, 2021 Share Gepost November 6, 2021 Waar kun je de beta versie downloaden en kost de beta versie ook geld? Zie hem bij steam zo snel niet staan. Of kijk ik verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 6, 2021 Author Share Gepost November 6, 2021 1 minuut geleden zei putdus: Waar kun je de beta versie downloaden en kost de beta versie ook geld? Zie hem bij steam zo snel niet staan. Of kijk ik verkeerd? Beta is onderdeel van de full release, dus je moet eerst het volledige spel kopen voordat je toegang krijgt tot de bèta. Let op; niet elke verkopende partij biedt ook de beta aan, let daar dus wel op als je nu al FM22 wil spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost November 6, 2021 Share Gepost November 6, 2021 Hoe bevalt ie jongens? Traditioneel wacht ik tot de officiële release met het spel kopen, maar ik heb er ongelooflijk veel zin in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost November 6, 2021 Author Share Gepost November 6, 2021 27 minuten geleden zei Michiel RAFC: Hoe bevalt ie jongens? Traditioneel wacht ik tot de officiële release met het spel kopen, maar ik heb er ongelooflijk veel zin in Geen vervroegd verjaardagscadeau? Gefeliciteerd maat! FM22 bevalt top tot dusver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost November 6, 2021 Share Gepost November 6, 2021 20 minuten geleden zei Fantasy: Geen vervroegd verjaardagscadeau? Gefeliciteerd maat! FM22 bevalt top tot dusver Haha thanks! Staat inderdaad wel op m'n lijstje Ik ga beginnen met Man U denk ik om het spel te leren kennen, even alles kapot spelen met CR7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost November 6, 2021 Share Gepost November 6, 2021 Aangezien die altijd smerig overrated zijn, moet dat vast wel goedkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts