Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Fantasy:

Helaas moet je er inderdaad een hele nieuwe game voor starten nadat je de betreffende files verwijderd hebt ja

normaal zou het in orde zijn als je de fix uitvoert. Dan komen de ''normale'' spelers bij de volgende interlandperiode als het goed is.

9 minuten geleden zei van der Water:

normaal zou het in orde zijn als je de fix uitvoert. Dan komen de ''normale'' spelers bij de volgende interlandperiode als het goed is.

7 minuten geleden zei Steels:

In het verleden was dit toch niet het geval? Dan werd dit hersteld bij de eerst volgende selectie!

Kan zijn dat ik het bij het verkeerde eind heb hoor. Meen me te herinneren dat je er wel een nieuwe game voor moet starten, maar probeer het gerust uit door even door te simuleren tot en met de volgende interlands :D 

24 minutes ago, van der Water said:

Ja dat heb ik geprobeerd, maar helaas gebeurde dat niet. Dacht misschien dat ik nog een andere stap moet zetten. Maar ben bang maar gewoon opnieuw beginnen, dan werkt het nl wel.

Nog even een FM21 screen van mijn kant maar ik win hier gewoon even de Copa Libertadores met een clupje uit Chili. Ik had heel graag willen zeggen dat we in de finale de beste club van Brazilië van het kastje naar de muur hadden gespeeld maar het was juist andersom. Drie uitbraken waren drie doelpunten daarna was het tegenhouden en dat lukte net aan.. Billenknijpen.

UGXw8Eu.png

Edited by JesseNL

7 minuten geleden zei Daniell:

Je zou toch verwachten dat je dan iets hoger op het veld balbezit veroverd... 

Die van mij komt aardig overeen maar ik speel met een standard line of engagement en (meestal) zonder counterpressie! 

Stukje vertekend beeld. De pressing levert niet altijd balwinst daar op. Vaak spelen de verdedigers onder druk een lange bal, waardoor de balwinst of de verovering plaatsvindt in een andere zone van het veld.

Begint bij het zien van al jullie berichten toch wel enorm te kriebelen om ook te beginnen. Vandaag gelukkig alle deadlines van school gehaald, dus ik kan dinsdag vol goede moed beginnen aan een nieuwe save.  Ik heb besloten om werkloos te beginnen, erg veel zin in. Heb wel gelezen dat er absurd aantal goals uit corners wordt gemaakt, en dat het percentage aangekomen passes van CB’s onrealistisch hoog is. Hoop wel dat daar voor de full release nog wat aan gedaan wordt. 

1 minuut geleden zei putdus:

Waar kun je de beta versie downloaden en kost de beta versie ook geld?

Zie hem bij steam zo snel niet staan. Of kijk ik verkeerd?

Beta is onderdeel van de full release, dus je moet eerst het volledige spel kopen voordat je toegang krijgt tot de bèta. Let op; niet elke verkopende partij biedt ook de beta aan, let daar dus wel op als je nu al FM22 wil spelen (y) 

27 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Hoe bevalt ie jongens? Traditioneel wacht ik tot de officiële release met het spel kopen, maar ik heb er ongelooflijk veel zin in :<  

Geen vervroegd verjaardagscadeau? :D Gefeliciteerd maat!

FM22 bevalt top tot dusver :shine: