Mordurette Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Klopt, volgens mij in FM21 toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADG-Vincent Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 47 minuten geleden zei MNie: Geen nieuwe landen volgens mij? Kan mij niet herinneren dat Letland er in vorige versies al in zat... die sprong mij even in het oog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Zojuist zei ADG-Vincent: Kan mij niet herinneren dat Letland er in vorige versies al in zat... die sprong mij even in het oog Scherp, was mij niet opgevallen. @Mordurette, dat weet jij vast. Jij bent altijd van de leuke kleine landen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 7 minuten geleden zei ADG-Vincent: Kan mij niet herinneren dat Letland er in vorige versies al in zat... die sprong mij even in het oog 6 minuten geleden zei MNie: Scherp, was mij niet opgevallen. @Mordurette, dat weet jij vast. Jij bent altijd van de leuke kleine landen. Player faces, official club logos and first team kits for Portuguese giants FC Porto, SL Benfica and Sporting CP are new additions, while Latvia’s seven-team top flight, the Higher League, makes its Football Manager debut after they lovingly recreated the league themselves in FM21. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 (edited) Lang niet slecht... Edited October 21, 2021 by Daniell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupus. Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 1 uur geleden zei MNie: Naast Japan en Duitsland hebben we nog een land wat we niet kunnen selecteren om te coachen. En wat ook geen spelers als international heeft. Schrik niet: Nederland https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/ Dit even volgen, als je het hele artikel doorgaat heb je Duitsland, Nl, Brazilie, en nog wat andere landen gefixt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupus. Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Overigens eens niet begonnen met Ajax om de game te leren kennen, maar met Cruzeiro. Tijd om die arme Braziliaantjes weer naar het hoogste niveau te trekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Zo, gelijk via MU FM22 bestelt. Kan ergens anders vast iets goedkoper, maar wetende dat een site als deze draaiende houden ook kosten met zich meebrengt, heb ik er graag een paar euro meer voor over. Laat die bèta maar komen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 21, 2021 Author Share Gepost October 21, 2021 Is er ook al ergens een editor? Kan ik zo snel niet vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 (edited) 3 minuten geleden zei Fantasy: Is er ook al ergens een editor? Kan ik zo snel niet vinden. Komt normaliter toch pas bij de 'alfa' versie? Edited October 21, 2021 by Titan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 3 minuten geleden zei Fantasy: Is er ook al ergens een editor? Kan ik zo snel niet vinden. Pas bij de full release krijg je die Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 21, 2021 Author Share Gepost October 21, 2021 Meh, dus een namefix hebben we nog niet om competitie- en clubnamen aan te passen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Nee helaas niet. Moest ook even wennen weer haha pffff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 21, 2021 Author Share Gepost October 21, 2021 2 minuten geleden zei MNie: Nee helaas niet. Moest ook even wennen weer haha pffff Dat wordt afzien, met de EURO Cup en EURO Cup II etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 21, 2021 Share Gepost October 21, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lupus. Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 7 uur geleden zei Fantasy: Meh, dus een namefix hebben we nog niet om competitie- en clubnamen aan te passen 7 uur geleden zei MNie: Nee helaas niet. Moest ook even wennen weer haha pffff Zie ook deze link, is een kwestie van een databestand verwijderen! https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Waar moet ik nu mijn FM20 avonturen posten? In het FM21 board of FM22 board? 8 uur geleden zei Titan: Komt normaliter toch pas bij de 'alfa' versie? De alfaversie is toch een versie voor de beta? Je bedoeld waarschijnlijk de full release versie. 9 uur geleden zei Mordurette: Klopt, volgens mij in FM21 toegevoegd. Bij Canada had ik inderdaad wel wat twijfels, maar speel eigenlijk nooit in die regio en heb ik geen FM21, dus heb het land zelf ook nog niet ingame gezien. Letland is inderdaad wel nieuw. Toch leuk dat er recent weer nieuwe landen automatisch worden toegevoegd. Ik ben nooit echt fan geweest van fan made divisies. Om een of andere reden vind ik die altijd veel minder gebalanceerd, waardoor de top bereiken altijd veel makkelijker lijkt. Of dat moet in de laatste jaren ook aangepast zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 22, 2021 Author Share Gepost October 22, 2021 1 uur geleden zei Lupus.: Zie ook deze link, is een kwestie van een databestand verwijderen! https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/ Heb ik gedaan, maar die fixt niet de CL, EL en bepaalde clubnamen. Dat kan pas worden aangepast bij de full release helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 10 uur geleden zei MNie: Scherp, was mij niet opgevallen. @Mordurette, dat weet jij vast. Jij bent altijd van de leuke kleine landen. Inderdaad scherp, zag ik ook over het hoofd. Leuke toevoeging, hopelijk volgen er in de toekomst meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 34 minuten geleden zei Fantasy: Heb ik gedaan, maar die fixt niet de CL, EL en bepaalde clubnamen. Dat kan pas worden aangepast bij de full release helaas. Moet je die van sortitoutsi pakken die hebben wel voor de database voor zover ik weet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W8er Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 36 minuten geleden zei Fantasy: Heb ik gedaan, maar die fixt niet de CL, EL en bepaalde clubnamen. Dat kan pas worden aangepast bij de full release helaas. Ik heb gewoon de normale namen van de CL, EL en conference. Ik heb die gebruikt van FMscout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Ik probeer al 2 jaar de real name fix uit te voeren. Maar dit lukt me niet omdat ik op mijn Mac de bestanden niet kan vinden. Iemand enig idee, via de gebruikelijke weg: /Users/[username]/Library/Application Support/Steam/steamapps/common/Football Manager 2021/database/data/db/2140/, lukt het niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 Nou, daar zijn we dan. Eerste dat opvalt: de waardes van de spelers zijn anders. Dit betreft overigens een speler van mijn eigen team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 8 minuten geleden zei neva: Nou, daar zijn we dan. Eerste dat opvalt: de waardes van de spelers zijn anders. Dit betreft overigens een speler van mijn eigen team. Ja, was ook een van de dingen die mij op viel. Bij sommige staat er ook "niet te koop" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost October 22, 2021 Share Gepost October 22, 2021 (edited) Bij mij werkt nu ook alles, NL, Duitsland, etc. Naamfix werkt, helemaal prima zo. Ook de logo's zijn ingeladen. Edited October 22, 2021 by MNie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts