Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

7 minuten geleden zei ADG-Vincent:

Kan mij niet herinneren dat Letland er in vorige versies al in zat... die sprong mij even in het oog

6 minuten geleden zei MNie:

Scherp, was mij niet opgevallen. @Mordurette, dat weet jij vast. Jij bent altijd van de leuke kleine landen.

Player faces, official club logos and first team kits for Portuguese giants FC Porto, SL Benfica and Sporting CP are new additions, while Latvia’s seven-team top flight, the Higher League, makes its Football Manager debut after they lovingly recreated the league themselves in FM21. 

1 uur geleden zei MNie:

Naast Japan en Duitsland hebben we nog een land wat we niet kunnen selecteren om te coachen.

En wat ook geen spelers als international heeft. Schrik niet: Nederland

Naamloos.thumb.png.7ddd0ae5c562e3b803bbea400c1c5b37.png

https://www.passion4fm.com/football-manager-real-names-fix/

Dit even volgen, als je het hele artikel doorgaat heb je Duitsland, Nl, Brazilie, en nog wat andere landen gefixt

Waar moet ik nu mijn FM20 avonturen posten? In het FM21 board of FM22 board? ;c

8 uur geleden zei Titan:

Komt normaliter toch pas bij de 'alfa' versie?

De alfaversie is toch een versie voor de beta? Je bedoeld waarschijnlijk de full release versie.

9 uur geleden zei Mordurette:

Klopt, volgens mij in FM21 toegevoegd.

Bij Canada had ik inderdaad wel wat twijfels, maar speel eigenlijk nooit in die regio en heb ik geen FM21, dus heb het land zelf ook nog niet ingame gezien. Letland is inderdaad wel nieuw.

Toch leuk dat er recent weer nieuwe landen automatisch worden toegevoegd. Ik ben nooit echt fan geweest van fan made divisies. Om een of andere reden vind ik die altijd veel minder gebalanceerd, waardoor de top bereiken altijd veel makkelijker lijkt. Of dat moet in de laatste jaren ook aangepast zijn. 

36 minuten geleden zei Fantasy:

Heb ik gedaan, maar die fixt niet de CL, EL en bepaalde clubnamen. Dat kan pas worden aangepast bij de full release helaas. 

Ik heb gewoon de normale namen van de CL, EL en conference.

Ik heb die gebruikt van FMscout

Ik probeer al 2 jaar de real name fix uit te voeren.

Maar dit lukt me niet omdat ik op mijn Mac de bestanden niet kan vinden.

Iemand enig idee, via de gebruikelijke weg:

/Users/[username]/Library/Application Support/Steam/steamapps/common/Football Manager 2021/database/data/db/2140/, lukt het niet

8 minuten geleden zei neva:

Nou, daar zijn we dan. Eerste dat opvalt: de waardes van de spelers zijn anders. Dit betreft overigens een speler van mijn eigen team.

image.png.42c6faa142b45e245758753d926dc76d.png

Ja, was ook een van de dingen die mij op viel. Bij sommige staat er ook "niet te koop"