Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Verkiezing voor beste speler van het seizoen van de hoogste divisie in Groenland en Alle spelers zijn spelers van mijn club.  Aangezien ik niet kan stemmen voor een speler van mijn eigen club word het dus niet stemmen 

image.thumb.png.c7289201326ada3297bebf497978fa98.png

13 december 2023 ingestapt bij FC Groningen, die zestiende stonden. Kans van je leven als trainer; na 2.5 seizoen vv UNA (back-to-back kampioen, eerst in de Derde Divisie Zondag en daarna de Jack's League). Ik verliet UNA toen ze 1e stonden, in het eerste jaar dat er een promotie-/degradatie regeling was tussen de KKD en de JK.

Na veertien wedstrijden staan we negende, play-offs Europees binnen handbereik en de finale van de beker gehaald.

FINALE BEKER SEIZOEN 3.png

12 minuten geleden zei PatjePauw:

13 december 2023 ingestapt bij FC Groningen, die zestiende stonden. Kans van je leven als trainer; na 2.5 seizoen vv UNA (back-to-back kampioen, eerst in de Derde Divisie Zondag en daarna de Jack's League). Ik verliet UNA toen ze 1e stonden, in het eerste jaar dat er een promotie-/degradatie regeling was tussen de KKD en de JK.

Na veertien wedstrijden staan we negende, play-offs Europees binnen handbereik en de finale van de beker gehaald.

FINALE BEKER SEIZOEN 3.png

Lekker bezig! Je zal de hoop al hebben opgegeven denk ik gezien de late gelijkmaker. Dan zijn ze vaak alleen maar lekkerder :) 

2 minuten geleden zei Tim':

Lekker bezig! Je zal de hoop al hebben opgegeven denk ik gezien de late gelijkmaker. Dan zijn ze vaak alleen maar lekkerder  

De eerste helft was Ajax dik de betere en had het 4-0 moeten staan. In de rust de ploeg opgepept en dat hielp. Meer overwicht gekregen. Twee spitsen gebruikt vanaf de 60e minuut, wat goed uitpakte. Begonnen in een 4-3-3, punt naar achteren, vervolgens een 4-2-2-2 en uiteindelijk een 5-1-2-2, met wingers.

44 minuten geleden zei Mordurette:

Stap één is gezet, nu het WK nog!!

9cef5762d0b186da6dd7ec1baabb48cc.png

Op z'n Duits tegen Duitsland het EK winnen, dat is dubbel lekker.

Het is vooral heel Duits dat Duitsland in de laatste minuten tegengoals krijgt. Een beetje een vreemde mythe geworden. Maar gefeliciteerd man, met recht een unieke prestatie!

13 uur geleden zei Mordurette:

Stap één is gezet, nu het WK nog!! :classic_love:

9cef5762d0b186da6dd7ec1baabb48cc.png

Op z'n Duits tegen Duitsland het EK winnen, dat is dubbel lekker.

Say whaaaat? In welk jaar heb je dat bereikt? Awesome btw!

1 uur geleden zei Kami:

(y)

Moet daarbij wel zeggen dat ik naast Liechtenstein ook manager ben bij FC Vaduz en hierdoor spelers kan naturaliseren als ze vijf jaar bij de club zitten. Het merendeel van de selectie is ondertussen import en dankzij deze prijs (hierdoor staan we nu 16e op de FIFA ranglijst) willen andere spelers ook praten over een switch naar Liechtenstein. 

1 minuut geleden zei Tim':

Heerlijk! Dat is nog eens een mooie zege. Wel lullig dat PSG één supporter meer had dan jullie of was dat een enkele neutrale toeschouwer? :D 

Dat was de president van Duitsland:classic_blush:

Mijn eerste Journeyman punten zijn binnen!

Er werd verwacht dat ik bij KS Flamurtari op het 2de niveau in Albanië zou moeten strijden tegen degradatie, maar het feit is dat ik op de laatste speeldag de titel vergooi. We eindigen 2de door het onderlinge resultaat met Tomori. Het betekend wel dat we promoveren naar het hoogste niveau.

Ook in de beker hadden we succes, we wonnen namelijk de finale met 4-0 van KF Vllaznia. De winnaar van de beker is schijnbaar gekwalificeerd voor de kwalificaties van de Conference League. Ik vraag me af of ik die volgend seizoen ook daadwerkelijk ga spelen, aangezien ik als club op het 2de niveau de beker win, maar wel promoveer dit seizoen. Heb toch nog wat spelers weten te behouden en heb zelf ook weer voor 'n jaar bijgetekend. Hopelijk boek ik gelijk succes en kan ik weg uit Albanië naar een nieuwe club.

Edited by LouisPSV

Nou, ben tóch maar weer aan de grote San Marino Challenge begonnen. Vorig jaar best ver gekomen, in ieder geval met de club... Met het land bleef het lastig, al heb ik me toen wel eens geplaatst voor het EK. Naturaliseren zit er niet in, dus het is nationaal de ploeg laten ontwikkelen tot nationale topper en daarna internationaal een keer wat puntjes scoren en de jeugd upgraden en dan hopen dat er niet louter Italianen doorkomen..

Net als vorig jaar begonnen met Juvenes/Dogana.

Uhm. Ook natuurlijk bondscoach van San Marino. Ik weet nog niet wat ik van m'n eerste officiële week moet vinden :mrgy:

image.png.33b69335f4b6d0e9266f79b1cedd2c45.png

Oepsie. Wel de eerste zege, maar die eerste pot...... Lekker dominant proberen te spelen, wordt de komende seizoenen wat zeg ;c