Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

2 uur geleden zei Zawisza:

Iemand enignidee voor een uitdaging nog? CL gewonnen, WK gewonnen met eigen jeugd alleen. Wil game niet opgeven, maar heb geen echt doel meer

De regio vanwaar de eigen jeugd komt kleiner maken? Dus alleen uit de stad of provincie waarin jouw team speelt. Voor de rest ontzettend knap gedaan, met welk team heb je dit gedaan?

1 uur geleden zei Nummerke10:

De regio vanwaar de eigen jeugd komt kleiner maken? Dus alleen uit de stad of provincie waarin jouw team speelt. Voor de rest ontzettend knap gedaan, met welk team heb je dit gedaan?

Zawisza, mijn favoriete poolse club. Voor mijn gevoel komen ze op drie na allemaal uit de stad

Net (weer) begonnen met mijn jaarlijkse RBC game. Heb ze via de editor terug in de KKD geplaatst ter vervanging van FC Dordrecht :) .

A.h.v. ex-RBC'ers zoals Cuco Martina, Bart Nieuwkoop, Ralf Seuntjens, Melvin de Leeuw, Bilal & Walid Ould-Chikh en Tjaronn Chery maak ik mijn selectie verder compleet om de strijd in de KKD aan te gaan. 

Mijn ex-2e Arsenal keeper heeft zich in Turkije, vooral bij Inter tot werkelijke BEAST en wereldtopper ontwikkeld! Nu vind ik het en jammer weg deed toen hahaa . En hij nu onbetbaalbaar, ongeacht welke club ik ben...

20220628183333_1.jpg

20220628183501_1.jpg

Edited by Kyrill

23 minuten geleden zei CrvenaZvezda:

Hallo allemaal, ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor voornamelijk FM🤓geen al te dure zou fijn zijn haha. Iemand die er verstand van heeft?

4 minuten geleden zei Zawisza:

Ik hou me ook aanbevolen voor bovenstaande vraag. Duurt nu soms 5 minuten om 1 week op vakantie te gaan

Misschien vinden jullie in dit topic het antwoord. FM vraagt in het algemeen niet veel van een laptop t.o.v. andere moderne games.

Altijd lekker als je een speler overhevelt naar het eerste elftal en dat zie je beloond worden.

Tweede plaats voor Jenson Seelt in de NxGn 2023. Ook newgen Stefan van Beek komt in de lijst voor en eindigt op plaats 30.

image.thumb.png.d3739b8ad2459636c6bd228f2df635cb.png

image.thumb.png.fd5e959435db0ec29d10b79722a51947.png

image.thumb.png.aeb7573cb75a65806877f72a4ec8e4d8.png

image.thumb.png.08dd7d571b6acf42b647e79cd2705393.png

image.thumb.png.44d5057b83d41c5bc9ba9b295611a03d.png

Het doorselecteren bij Newcastle kan gaan beginnen. Amine Gouiri werd voor 19,5 miljoen gehaald en vertrekt voor 36,5 miljoen naar Dortmund. Hij was het eerste seizoen onbetwist basisspeler maar met de komst van Adeyemi kwam ASM weer terug op de linkerflank.

Een van de volgende spelers die mag gaan vertrekken is Guido Rodriguez of Bruno Guimaraes. De reden? Declan Rice :D

image.thumb.png.035f5f5b47eb8b791dd7a6908e252667.png

10 uur geleden zei Willem:

Het doorselecteren bij Newcastle kan gaan beginnen. Amine Gouiri werd voor 19,5 miljoen gehaald en vertrekt voor 36,5 miljoen naar Dortmund. Hij was het eerste seizoen onbetwist basisspeler maar met de komst van Adeyemi kwam ASM weer terug op de linkerflank.

Een van de volgende spelers die mag gaan vertrekken is Guido Rodriguez of Bruno Guimaraes. De reden? Declan Rice :D

image.thumb.png.035f5f5b47eb8b791dd7a6908e252667.png

Gouiri is baas man. Jammer dat je daar niet nog meer voor gevangen hebt, zkr mooie winst. Hoevaak heb je de CL al gewonen? En PL?:D:<

7 minuten geleden zei Zawisza:

Zo'n schijthekel als je speler verkocht wordt, want "het bod is niet te weigeren". Zonder mijn keeper ga ik die CL niet winnen, en loop je meer geld mis :cab:

Kan je niet met ze in gesprek gaan ''talk to board''? Ik heb daar trackrecord van bijna 98% in...:classic_ninja::classic_cool:

Ik kan met Genoa maar 1 non EU speler per seizoen halen. Geen Braziliaantjes en Engelse spelers...

Wordt pittige transfer zomer....

Edited by Kyrill

3 minuten geleden zei Kyrill:

Gouiri is baas man. Jammer dat je daar niet nog meer voor gevangen hebt, zkr mooie winst. Hoevaak heb je de CL al gewonen? En PL?:<

Kan je niet met ze in gesprek gaan ''talk to board''? Ik heb daar trackrecord van bijna 98% in...

Ik kan met Genoa maar 1 non EU speler per seizoen halen. Geen Braziliaantjes en Engelse spelers...

Wordt pittige transfer zomer....

Ach ik geef het op. Koppig bestuur wilde me tot 4x toe geen satellietclub geven. Heb een balans van 500 miljoen, snap niet hoe een bod "te goed" kan zijn.

Helemaal klaar met deze zak hooi! Eerst geen contractverlenging willen omdat de jeugd kansen moeten krijgen. Ben ik al maanden bezig in dat proces, en dat gaat goed, tekent hij bij de concurrent. Terwijl hij ook naar de Zandbank kon. Jarenlang bij de club gespeeld en dan verlaat je de club op zo'n manier.

TWr5YYP.png

Edited by JesseNL

Op 29-6-2022 om 09:49 zei MNie:

Altijd lekker als je een speler overhevelt naar het eerste elftal en dat zie je beloond worden.

Tweede plaats voor Jenson Seelt in de NxGn 2023. Ook newgen Stefan van Beek komt in de lijst voor en eindigt op plaats 30.

image.thumb.png.d3739b8ad2459636c6bd228f2df635cb.png

image.thumb.png.fd5e959435db0ec29d10b79722a51947.png

image.thumb.png.aeb7573cb75a65806877f72a4ec8e4d8.png

image.thumb.png.08dd7d571b6acf42b647e79cd2705393.png

image.thumb.png.44d5057b83d41c5bc9ba9b295611a03d.png

Zegt dat veel in fm die lijst? 

2 minuten geleden zei putdus:

Zegt dat veel in fm die lijst? 

Lang niet altijd volgens mij, maar deze zijn wel prima. Seels zal niet de wereldtop halen denk ik. Die newgen moet nog blijken!

Kampioen! Ondanks een slechte 2de seizoenshelft met vooral veel gelijke spelen zijn we 2 wedstrijden voor het einde al kampioen. 2e titel op rij, nu verder proberen doorgroeien.

448372967_Schermafbeelding2022-06-30om16_46_34.thumb.png.45f32af11fcc7b7054626fe05780b090.png

189003601_Schermafbeelding2022-06-30om16_46_21.thumb.png.51a25b0d9f44d54d8d126fff8a6a55d1.png

We zaten in een goede flow met Newcastle maar dit is toch wel een tikje:

image.png.5cd5bf9bf2d3ad3cb096b143f83a8565.png

We staan dankzij het koppel Adeyemi - Calvert-Lewin (nee, het zijn niet 3 spitsen) wel nog bovenaan in de Premier League alleen Manchester United heeft minder verliespunten en we moeten deze dip zo snel mogelijk weer omzetten naar een reeks met overwinningen. De Carabao Cup is in ieder geval al wel binnen :D

Zit nu weliswaar bij Inter, maar ik hoop stiekem binnenkort naar de Championship te verhuizen. ;c Sheffield United is daar actief na hun degradatie. Zijn een aantal seizoenen terug overgenomen en hebben echt veel geld, maar zijn alsnog dus gedegradeerd. Nu staan ze ook weer in de middenmoot, terwijl ze echt de topfavoriet waren voor promotie. Lijkt me ergens wel een leuke (langere) uitdaging, zo midden in m'n journeyman game.

10 minuten geleden zei TheRealOne:

Zit nu weliswaar bij Inter, maar ik hoop stiekem binnenkort naar de Championship te verhuizen. ;c Sheffield United is daar actief na hun degradatie. Zijn een aantal seizoenen terug overgenomen en hebben echt veel geld, maar zijn alsnog dus gedegradeerd. Nu staan ze ook weer in de middenmoot, terwijl ze echt de topfavoriet waren voor promotie. Lijkt me ergens wel een leuke (langere) uitdaging, zo midden in m'n journeyman game.

Welke clubs heb je al gehad?

Gepost (edited)
13 minuten geleden zei Steels:

Welke clubs heb je al gehad?

Frösö, Valenciennes, Sparta, PSV, Inter en het bondscoachschap van Italië. En nu dus waarschijnlijk Sheffield ;c

edit; Welkom bij Sheffield en in de Championship :D

30bbf9b889f6dc869591929b3e9d1750.png

Edited by TheRealOne