MNie Gepost June 26 Share Gepost June 26 Overgestapt van de Rensie skin naar de FME Zealand skin. Bijna hetzelfde, alleen zie je net iets meer. Bij de Rensie mistte ik bij de verslagen de vergelijking met andere spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 26 Share Gepost June 26 Bedankt hé, FM. Op Duitsland na geen enkele vorm van grote tegenstand gehad dit WK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost June 26 Share Gepost June 26 Weer een stap omhoog gezet als manager, ben aangenomen bij AC Milan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 27 Share Gepost June 27 Op 26-6-2022 om 00:41 zei MNie: Best een prima eerste seizoenshelft Tweede seizoenshelft was iets minder, maar met 27 doelpunten in 34 wedstrijden ben ik meer dan tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 27 Share Gepost June 27 8 minuten geleden zei MNie: Tweede seizoenshelft was iets minder, maar met 27 doelpunten in 34 wedstrijden ben ik meer dan tevreden. Je haalt wel "Maximale" uit Maximiliano Romero badusmm tshh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 27 Share Gepost June 27 13 uur geleden zei TheRealOne: Bedankt hé, FM. Op Duitsland na geen enkele vorm van grote tegenstand gehad dit WK. Niet echt woke dat je Oekraïne niet laat winnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost June 27 Share Gepost June 27 18 uur geleden zei Kyrill: Iedereen hier verliest zijn/haar save game. Gaat ome Karel niet gebeuren Na iedere match opslaan en 3 rolling saves en dan overkomt het je ook niet hoor Moet je natuurlijk eerst wel nog een wedstrijd ver geraken :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 27 Share Gepost June 27 Dit is denk ik mijn mooiste prestatie ooit Kalulu 4 president! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 27 Share Gepost June 27 Iemand een idee hoe ik mijn competitie sterker kan maken, zonder spelers van ze te kopen (want dat mag niet in een Youth Only). Verhuur nu al mijn spelers aan een satellietclub, zijn in 3 jaar 3x gepromoveerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost June 27 Share Gepost June 27 @SundgotDat zal erg lastig worden denk ik... Misschien satellietclubs uit zelfde competitie? Zodat zij ook gebruik kunnen maken van jouw goede faciliteiten om jeugd goed te krijgen... Anders zo goed mogelijk presteren zodat zoveel mogelijk teams in Europa komen en daar geld uit ophalen. Denk dat @Fantasy het meeste weet over dit onderwerp. Met Newcastle intussen halverwege seizoen 2 (lang leve vakanties ) en het gaat erg lekker! Nog ongeslagen eerste in de Premier League en ook in de CL zijn we door, weliswaar tweede achter Dortmund maar met AC Milan en Porto erbij was het een zware groep. Qua transfers heb ik me afgelopen zomer op jonge buitenlandse talenten gericht, vanaf nu gaat de focus op gerichte Engelse aankopen. Een Livramento, Declan Rice, Musiala (half Engels is ook Engels) en noem maar op. Op dit moment probeer ik Guido Rodriguez te verkopen en Declan Rice ervoor terug te halen. Moet Manchester United wel nog even meehelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 27 Share Gepost June 27 Is het zo omdat ik nu in Israël speel de spelers uit Israël automatisch ook beter worden? Dit slaat namelijk helemaal nergens op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 27 Share Gepost June 27 13 minuten geleden zei La Pulga: Is het zo omdat ik nu in Israël speel de spelers uit Israël automatisch ook beter worden? Dit slaat namelijk helemaal nergens op Nee. Overigens is Solomon wel een speler die randje Real is qua niveau. Een goed jaar bij Shakthar en een hogere reputatie en hey, ineens staat Real op de stoep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 27 Share Gepost June 27 Tijd voor het WK, met alleen maar jeugdproducten. Poule met Zuid-Korea en Chili. Halve finale is het minimum doel, hopelijk gunstige loting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DGremlin Gepost June 27 Share Gepost June 27 Ik dacht even dat het zou blijven duren.. .. Maar eindelijk is het Eurostadion er toch gekomen in Brussel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost June 27 Share Gepost June 27 3 uur geleden zei La Pulga: Is het zo omdat ik nu in Israël speel de spelers uit Israël automatisch ook beter worden? Dit slaat namelijk helemaal nergens op Hoeveel en welke competities heb je geladen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 27 Share Gepost June 27 Mission accomplished . Geen enkele speler in de selectie die niet uit mijn jeugdopleiding komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satioz Gepost June 27 Share Gepost June 27 Wat in competitie niet lukte via EL finale toch gelukt. Sowieso een meer dan geslaagd seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 27 Share Gepost June 27 (edited) Ik sta echt op de schijtlijst, van SI...... Kan gewoon niet anders :( Edited June 27 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 27 Share Gepost June 27 WK2022, maar goed dat de Italianen het niet op pingels laten aankomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 27 Share Gepost June 27 2 uur geleden zei Steels: Hoeveel en welke competities heb je geladen? Top 5, Nederland en Israël. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 28 Share Gepost June 28 Iemand enignidee voor een uitdaging nog? CL gewonnen, WK gewonnen met eigen jeugd alleen. Wil game niet opgeven, maar heb geen echt doel meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 28 Share Gepost June 28 41 minuten geleden zei Zawisza: Iemand enignidee voor een uitdaging nog? CL gewonnen, WK gewonnen met eigen jeugd alleen. Wil game niet opgeven, maar heb geen echt doel meer Pokeplayer challenge beginnen 😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC14 Gepost June 28 Share Gepost June 28 Mijn newgen uit Argentinië. De nieuwe Higuain volgens de media👌🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost June 28 Share Gepost June 28 58 minuten geleden zei Mordurette: Pokeplayer challenge beginnen 😎 maar dan heb ik geen eigen jeugd meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 28 Share Gepost June 28 1 uur geleden zei Zawisza: maar dan heb ik geen eigen jeugd meer Die challenge is toch al compleet? Dan kan je best het roer omgooien, toch? Anders denk ik niet dat je nog ergens om te spelen hebt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts