Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Overgestapt van de Rensie skin naar de FME Zealand skin. Bijna hetzelfde, alleen zie je net iets meer. Bij de Rensie mistte ik bij de verslagen de vergelijking met andere spelers.

image.png.0fbf8574413de0167eabcc7e7b6870b4.png

Op 26-6-2022 om 00:41 zei MNie:

Best een prima eerste seizoenshelft :classic_love:

image.thumb.png.c593d6ca613532a6258d77cbf5f0501c.png

Tweede seizoenshelft was iets minder, maar met 27 doelpunten in 34 wedstrijden ben ik meer dan tevreden.

image.thumb.png.d5296bb39d3f2e08d8c3459e9ceaba72.png

8 minuten geleden zei MNie:

Tweede seizoenshelft was iets minder, maar met 27 doelpunten in 34 wedstrijden ben ik meer dan tevreden.

image.thumb.png.d5296bb39d3f2e08d8c3459e9ceaba72.png

Je haalt wel "Maximale" uit Maximiliano Romero badusmm tshh :cheer::classic_love:

18 uur geleden zei Kyrill:

Iedereen hier verliest zijn/haar save game. Gaat ome Karel niet gebeuren :cheer:

20220626180521_1.jpg

Na iedere match opslaan en 3 rolling saves en dan overkomt het je ook niet hoor ;) 

Moet je natuurlijk eerst wel nog een wedstrijd ver geraken :p 

Iemand een idee hoe ik mijn competitie sterker kan maken, zonder spelers van ze te kopen (want dat mag niet in een Youth Only). Verhuur nu al mijn spelers aan een satellietclub, zijn in 3 jaar 3x gepromoveerd :cab:

@SundgotDat zal erg lastig worden denk ik... Misschien satellietclubs uit zelfde competitie? Zodat zij ook gebruik kunnen maken van jouw goede faciliteiten om jeugd goed te krijgen... Anders zo goed mogelijk presteren zodat zoveel mogelijk teams in Europa komen en daar geld uit ophalen. Denk dat @Fantasy het meeste weet over dit onderwerp.

Met Newcastle intussen halverwege seizoen 2 (lang leve vakanties ;c) en het gaat erg lekker! Nog ongeslagen eerste in de Premier League en ook in de CL zijn we door, weliswaar tweede achter Dortmund maar met AC Milan en Porto erbij was het een zware groep.

Qua transfers heb ik me afgelopen zomer op jonge buitenlandse talenten gericht, vanaf nu gaat de focus op gerichte Engelse aankopen. Een Livramento, Declan Rice, Musiala (half Engels is ook Engels) en noem maar op. Op dit moment probeer ik Guido Rodriguez te verkopen en Declan Rice ervoor terug te halen. Moet Manchester United wel nog even meehelpen :D

13 minuten geleden zei La Pulga:

Is het zo omdat ik nu in Israël speel de spelers uit Israël automatisch ook beter worden?

Dit slaat namelijk helemaal nergens op :D 

image.png.0f554e4f50750147fe7b09d159f26984.png

Nee. Overigens is Solomon wel een speler die randje Real is qua niveau. Een goed jaar bij Shakthar en een hogere reputatie en hey, ineens staat Real op de stoep.

3 uur geleden zei La Pulga:

Is het zo omdat ik nu in Israël speel de spelers uit Israël automatisch ook beter worden?

Dit slaat namelijk helemaal nergens op  

image.png.0f554e4f50750147fe7b09d159f26984.png

Hoeveel en welke competities heb je geladen?