Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

3 uur geleden zei MNie:

Gooi ik per ongeluk mn spurs game weg.. zit die niet in mn prukkenbak ook ;e geen back up ook.. nieuwe club dan maar

Was gewoon een soort van teken dat het te makkelijk voor je ging. Tijd voor een echte challenge dan maar, toch? Wellicht iets met Liechtenstein? Dat zijn pas uitdagingen. 

7 minuten geleden zei Mordurette:

Was gewoon een soort van teken dat het te makkelijk voor je ging. Tijd voor een echte challenge dan maar, toch? Wellicht iets met Liechtenstein? Dat zijn pas uitdagingen. 

Heb ik nog nooit gedaan moet ik zeggen zo'n challenge, maar ik ben al aan een nieuwe game gestart.

image.thumb.png.736c0546459a62dbadf0fa3d774df7de.png

1 minuut geleden zei MNie:

Heb ik nog nooit gedaan moet ik zeggen zo'n challenge, maar ik ben al aan een nieuwe game gestart.

image.thumb.png.736c0546459a62dbadf0fa3d774df7de.png

Eens kan de eerste keer worden, toch? PSV is ook niet bepaald een lastige opgave om goede resultaten te behalen 👻.

4 minuten geleden zei Mordurette:

Eens kan de eerste keer worden, toch? PSV is ook niet bepaald een lastige opgave om goede resultaten te behalen 👻.

In NL niet nee, maar in Europa ligt nog wel een uitdaging denk ik.

Zal hem op de lijst zeggen om te doen!

Zo, na 2,5 jaar bij PSV gezeten te hebben en de Conference League, Eredivisie 2x, de Johan Cruijff Schaal en de KNVB Beker gewonnen te hebben, is het tijd voor de volgende overstap. Bestemming: Inter :D Samen met assistent Marten de Roon de overstap gemaakt ;c Ook nog bondscoach van Italië geworden in mijn tijd bij PSV, dus een leuke combinatie en overstap. Eerste aankoop wordt hopelijk de linksback- en aanvoerder van PSV. Verder even de selectie uitdunnen en verjongen, want het zit vol met oudjes :cab:

edit; Daar is 'ie :D vervanger van de 35-jarige Gosens die nu naar Tottenham vertrekt.

96cfef615e9452736dadcd37ea71a507.png

Edited by TheRealOne

8 uur geleden zei Sundgot:

Ja zonde is het. Lech presteerde dit seizoen in de competitie erg goed. Wacht vooralsnog tot een Poolse club mee doet in de knockouts. Competitie begint langzaam te stijgen. Geen idee ook hoe ik #1 sta. "Pas" 2 CL winsten.

coefficent.png

Hehe.png

Heb het nog even opgezocht in mijn game. Dit is de situatie in de winterstop '31-'32:

262260513_Schermafbeelding2022-06-25om21_42_50.thumb.png.cfcf0f6308b0138a43267b53057e1dab.png

1731317318_Schermafbeelding2022-06-25om21_43_18.thumb.png.60b73fd46c421639cb10b51bb78acd52.png

Als we Oostenrijk inhalen krijgen we 2 plaatsen in de voorronde van de CL, dus dat moet het eerste doel zijn.

1 uur geleden zei TheRealOne:

96cfef615e9452736dadcd37ea71a507.png

Voorbeeldige burger ook nog; geweldige speler zeg. 

Bij mijn Indonesische aanwinst had ik nog enige twijfels, maar hier weet ik het zeker: Richard Wilder is de eerste Gibraltarees die ik koop in 12 jaar FM. Lincoln Red Imps ontvangt nog 15k, zodat ik niet tot de zomer (en in Zweden dus halverwege het seizoen) hoef te wachten op zijn komst. Hopelijk kan hij als back-up nog gaan verrassen :DW:

uYLYfxi.png

43 minuten geleden zei FlyD:

Heb het nog even opgezocht in mijn game. Dit is de situatie in de winterstop '31-'32:

262260513_Schermafbeelding2022-06-25om21_42_50.thumb.png.cfcf0f6308b0138a43267b53057e1dab.png

1731317318_Schermafbeelding2022-06-25om21_43_18.thumb.png.60b73fd46c421639cb10b51bb78acd52.png

Als we Oostenrijk inhalen krijgen we 2 plaatsen in de voorronde van de CL, dus dat moet het eerste doel zijn.

is nog goede progressie te boeken ja! Wist nieteens dat de competitie in mijn game al zo geklommen was haha

40 minuten geleden zei Urbeto:

Bij mijn Indonesische aanwinst had ik nog enige twijfels, maar hier weet ik het zeker: Richard Wilder is de eerste Gibraltarees die ik koop in 12 jaar FM. Lincoln Red Imps ontvangt nog 15k, zodat ik niet tot de zomer (en in Zweden dus halverwege het seizoen) hoef te wachten op zijn komst. Hopelijk kan hij als back-up nog gaan verrassen :DW:

uYLYfxi.png

Moet zeker kunnen in Zweden denk ik. Als je met een BVM speelt op het middenveld zou ik hem daar ook eens gebruiken. Dan gaat hij meer hebben aan zijn goede mentale en fysieke attributen.

30 minuten geleden zei FlyD:

Moet zeker kunnen in Zweden denk ik. Als je met een BVM speelt op het middenveld zou ik hem daar ook eens gebruiken. Dan gaat hij meer hebben aan zijn goede mentale en fysieke attributen.

Klopt, zat ik ook al aan te denken. Maar wil dan eerst nog even zijn passing iets omhoog gekrikt krijgen. Krijgt rustig de tijd in ieder geval. 

Oef, ben met een bijna perfect seizoen bezig in China, pure overmacht ondertussen, maar nu kan ik dus de overstap naar Mexico maken. Heel erg verleidelijk om het niet te doen en het seizoen nog af te rammen. Tegelijkertijd heel verleidelijk om het wel te doen en te gaan strijden voor de vierde Champions League van de vijf continenten.

image.thumb.png.abf6e546d57b2bfd9d706ac3f99046c5.png

6 minuten geleden zei Titan:

Oef, ben met een bijna perfect seizoen bezig in China, pure overmacht ondertussen, maar nu kan ik dus de overstap naar Mexico maken. Heel erg verleidelijk om het niet te doen en het seizoen nog af te rammen. Tegelijkertijd heel verleidelijk om het wel te doen en te gaan strijden voor de vierde Champions League van de vijf continenten.

image.thumb.png.abf6e546d57b2bfd9d706ac3f99046c5.png

Wellicht krijg je deze kans niet meer als het seizoen voorbij is en het doel is nou eenmaal alle CL te winnen dus ik zou het doen.

45 minuten geleden zei Mordurette:

Wellicht krijg je deze kans niet meer als het seizoen voorbij is en het doel is nou eenmaal alle CL te winnen dus ik zou het doen.

Zo heb ik het uiteindelijk ook benaderd, dus de overstap is een feit!

10 minuten geleden zei Nummerke10:

Lijkt me inderdaad een mooie stap. In China was het met de spelers die jij rond hebt lopen ook niet heel uitdagend meer toch?

Klopt helemaal :D De Chinese interim-coach presteerde het om in de eerste wedstrijd na mijn vertrek de eerste verliespunten te noteren.

Spoiler

image.thumb.png.9ffadd6e8392131bef3bfdbe281b8478.png

Zo het eerste seizoen zit erop. Meteen CL-voetbal gehaald maar misschien wel het belangrijkste: We zijn entertainers. Met een aanvallende 4-2-3-1 scoorden we nipt achter Liverpool en City het meeste in de competitie. Tel er nog 52 tegengoals bij en er vielen 138 goals in wedstrijden van ons. Alleen Brighton is meer 'entertaining'. Focus ligt dan ook op versterkingen in de achterhoede. Boubacar Kamara komt gratis over van Olympique Marseille en voor de aanval is Marcus Edwards al vastgelegd voor 10 miljoen. Wat er voor de rest nog bijkomt? Geen idee :D

image.png.408e00bc3f74f28e83cc79be141ac0b2.png

@Jotew Dit is mijn eerste elftal. Altay, Martinez, Rodriguez, Gouiri en Carvalho kwamen allemaal in de zomer, Palhinha in de winter. Altay was met een gemiddelde van 7,34 ontzettend belangrijk. Voor de rest kwam er veel gevaar van de flanken, Saint-Maximin was onze beste aanvaller met 15 goals 15 assists en Gouiri maakte er 21 met 5 assists. Palhinha scoorde ook een hoog gemiddelde maar Martínez en Rodríguez vielen nog een beetje tegen. Carvalho kan het niveau nog niet echt aan dus misschien komt er nog een nummer 10 bij deze zomer.

image.png.39a4022db2ab06380839bedd7f4493a5.png

12 uur geleden zei Urbeto:

uYLYfxi.png

Lekker zeg.

@TheRealOne geweldige speler ook zeg!! Dit zijn mijn twee favorieten talenten bij Genoa. Hoewel Larrinaga met 24 bijna talent af is :D

@The 

20220626113310_1.jpg

20220626113336_1.jpg

Edited by Kyrill

21 uur geleden zei La Pulga:

Misschien voortaan alles in de OneDrive opslaan? 

Daarom sla ik mijn save aan einde van elk seizoen op in de cloud met FM en gooi een kopie naar mijn Icloud.