Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

We waren zo dichtbij in het eerste seizoen, maar helaas. Wel tweemaal gewonnen van Legia.

lobLKpK.png

En aan onze nieuwe spits zal het niet gelegen hebben Osayamen Osawe is misschien wel de beste transfervrije speler die ik ooit naar een club gehaald heb

vI2X4ar.png

4 uur geleden zei Jeffers:

Heeft iemand al een database update gevonden met verwerkte transfers inclusief promoties/degradaties?

@Lazy toevallig een 22.09 update ;)?

not yet.. Juli komt ie 😉

Op 22-6-2022 om 11:50 zei Glenn08:

Anders moet je gewoon dat hele alter ego gedoe eens laten varen... En gewoon een game starten met een tof team, zonder na te denken over wie manager wordt. Bouw een leuke band op met je club/regens, en neem dan in de volgende fm's of games een van je favoriete regens als manager als je niet als jezelf wil spelen.

Dan stop ik allicht nog sneller met een game door gebrek aan realisme 😉

Op 22-6-2022 om 11:50 zei Glenn08:

Anders moet je gewoon dat hele alter ego gedoe eens laten varen... En gewoon een game starten met een tof team, zonder na te denken over wie manager wordt. Bouw een leuke band op met je club/regens, en neem dan in de volgende fm's of games een van je favoriete regens als manager als je niet als jezelf wil spelen.

Dan stop ik allicht nog sneller met een game door gebrek aan realisme 😉

4 minuten geleden zei Glenn08:

FM is dan ook niet realistisch...

Ik probeer het dan ook zo realistisch mogelijk te benaderen en heb daar nood aan voor een immersie te hebben met de save.

2 minuten geleden zei Superboeren:

Lukt alleen nog niet? ;c

Heb het een half seizoen volgehouden als Andrea Pirlo bij AC Milan in mijn allereerste FM22-save en nadien anderhalf seizoen als werkloze Nuno Gomes bij Newcastle in mijn 5e FM22-save. De andere saves waren van korte duur (vaak niet eens een dag ver geraakt).

Ondertussen ben ik mijn 11e save begonnen als Davide Ancelotti bij Parma (nog steeds in de eerste dag).

Eindelijk weer een leuke game te pakken. Na een topjaar met Rode Ster daar mijn contract af laten lopen en direct overgestapt naar China. Aldaar mocht ik blijkbaar zelfs 156 miljoen uitgeven aan nieuwe spelers. Het bestuur stond er op dat het uitgegeven werd :D Niet gehaald, maar dan voel je je wel als een kind in een snoepwinkel. In de wedstrijdselectie mogen maximaal vijf buitenlanders zitten, dus vooral goed geselecteerd op die vijf. Een topper op het middenveld en vier spelers die aanvallend elke verdediger aan gort kunnen spelen. Paar Chinese internationals erbij en rammen maar:

image.thumb.png.a81c42f08ffc772352b7dd37b444b0df.png

Alleen nog de bekerfinale en de CL-finale te gaan.

Edit: al dat kopen levert wel een leuke uitdaging op volgend jaar ;c 

image.thumb.png.e17337a6cb969363fb784d74f0f7d5ba.png

Dit had ik toch niet verwacht toen ik aan het eind van vorig seizoen binnenstapte bij het door financiële problemen geteisterde AIK. Met enkele gerichte aanwinsten en vele huurlingen hebben we het op de laatste speeldag geflikt. Vraag me wel sterk af of dit kunstje te herhalen valt, zeker omdat er geen budget is.. Maar dat zijn zorgen voor later:D

8qmTMrP.png

Was een beetje klaar met mijn PSV-game, de uitdaging was er al een tijdje van af en het team bouwen zit er niet meer in omdat de beste spelers al voor mij speelden. Om lekker hersenloos in de zomer een beetje te kunnen spelen ben ik met Newcastle begonnen.

Zag op Viaplay de documentaire Fever Pitch: The Rise of the Premier League en daar werden ze mid jaren 90 'The Entertainers' genoemd door hun aanvallende spel. Het leek me leuk om deze titel terug te krijgen, hopelijk dit keer wel met een titel als resultaat.

Dit zijn de transfers van het eerste jaar. Tavernier was een miskleun, ik was vergeten dat Trippier er al rond liep. Met Rodriguez en Guimaraes heb ik een topmiddenveld, Martínez is ideaal naast Dan Burn en Gouiri zorgt voor de finesse aan de linkerkant waardoor circus Saint-Maximin naar de rechterkant is verplaatst.

image.png.a5d0e053529a4026b2c79ab6551ad388.png

Tot nu toe klopt het entertainment gedeelte wel :D

image.png.32eba540cfdf5e44e2a94942f41296a5.png

55 minuten geleden zei Nummerke10:

Was een beetje klaar met mijn PSV-game, de uitdaging was er al een tijdje van af en het team bouwen zit er niet meer in omdat de beste spelers al voor mij speelden. Om lekker hersenloos in de zomer een beetje te kunnen spelen ben ik met Newcastle begonnen.

Zag op Viaplay de documentaire Fever Pitch: The Rise of the Premier League en daar werden ze mid jaren 90 'The Entertainers' genoemd door hun aanvallende spel. Het leek me leuk om deze titel terug te krijgen, hopelijk dit keer wel met een titel als resultaat.

Dit zijn de transfers van het eerste jaar. Tavernier was een miskleun, ik was vergeten dat Trippier er al rond liep. Met Rodriguez en Guimaraes heb ik een topmiddenveld, Martínez is ideaal naast Dan Burn en Gouiri zorgt voor de finesse aan de linkerkant waardoor circus Saint-Maximin naar de rechterkant is verplaatst.

image.png.a5d0e053529a4026b2c79ab6551ad388.png

Tot nu toe klopt het entertainment gedeelte wel 

image.png.32eba540cfdf5e44e2a94942f41296a5.png

Altijd leuk om geld uit te kunnen geven😃😄. Succes!

Balbezit, nog altijd overrated:

205566100_Schermafbeelding2022-06-24om09_34_13.png.aceafcd71bfc8534bf073aee9ebea7c2.png

Maar het kan ook anders:

970865397_Schermafbeelding2022-06-24om10_23_46.thumb.png.05a09b2eb0e2068d39b91d03ac0610c5.png

Daarmee staan we zelfs op 10 punten (en eerste) na 4 wedstrijden in de groepsfase van de CL.

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Iemand dat Belgische spelers weet in het buitenland die haalbaar zijn voor OH Leuven seizoen twee op FM 21?

Rocky Bushiri, Daam Foulon, Maxime Busi, Thibaut Verlinden, Thomas Kaminski, Daan Dierckx of Denis Odoi terug naar OHL?

Verder kun je proberen enkele talenten te huren zoals Onana, Mangala en inderdaad De Winter.