Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

12 minuten geleden zei Steels:

Heb zin om nieuwe save te beginnen met Inter Milaan (waarbij ik de transfer van Lukaku al invoer  ) maar kan niet onmiddellijk een realistisch alter-ego bedenken die daar aan de slag kan gaan. Liefst "jong" en Italiaans. Kom ik vrijwel altijd op Daniele De Rossi en Claudio Marchisio uit, maar weet niet of dat zo realistisch is.

Fabio Grosso=

33 minuten geleden zei Nummerke10:

@TheRealOne Prognose was 3e toch? Zie vaak dat FC Utrecht en AZ sterk worden in langere saves in de Eredivisie, zijn dat je concurrenten?

Prognose is inderdaad derde, maar bestuur verwacht niet meer dan middenmoot omdat ze 14e stonden toen ik het overnam. ;c Utrecht doet het de afgelopen jaren wel goed (standaard top 4), maar staan nu dan weer 8e. AZ stond de afgelopen jaren rond de 8e plek, maar staat nu dan weer in de top 4; het wisselt elkaar af. Ook opvallend is dat er ieder jaar een vreemde eend in de bijt tussen zit. Vorig jaar was Cambuur derde en die staan nu dik laatste. Twente was dan vorig jaar 14e maar staan nu gewoon derde met een gat van 5 punten naar de 4e plaats.

Potver, bijna in het eerste volle seizoen met Rode Ster de Europa League gewonnen. In de CL-kwalificatie al in de tweede ronde moeten beginnen tegen Riga (9-0; 5-0), daarna Praag (1-0; 0-0) en tot slot Zagreb (2-1; 1-0). In de groepsfase vervolgens derde geworden achter Bayern en Juventus, maar voor Monaco (één keer winst, vier keer gelijk, keer verlies), waarna dus de EL volgde. Daar achtereenvolgens Rangers (2-2; 2-1), PSV (2-0; 1-2), Celtic (3-1; 0-0) en Feyenoord (2-0; 2-3) verslagen. Kom je in de finale tegen PSG :cab: Christus te paard zeg. Haaland, Jota en Ângelo als voorhoede. Net geen stunt:

image.png.52456d897d867360190cf567e82317d9.png 

Nu het team zien te versterken en nog een seizoen in Servië blijven, want veel interessante opties waren er niet op de vacaturemarkt. Ik ga denk ik maar inzetten op het aantrekken van Servisch jongspul. 

1 uur geleden zei CrisChivu:

En op reactie hier hoe kan ik hem vergeten... Cristian Chivu.! Traint nu de onder 19 en is natuurlijk een ware legend

Alhoewel, je me wel doet twijfelen, lijkt een logische volgende stap in zijn carrière. Andere optie's zijn ook nog Walter Samuel, Esteban Cambiasso, Luis Figo, Christian Vieri en Nemanja Vidic

12 minuten geleden zei Steels:

Alhoewel, je me wel doet twijfelen, lijkt een logische volgende stap in zijn carrière. Andere optie's zijn ook nog Walter Samuel, Esteban Cambiasso, Luis Figo, Christian Vieri en Nemanja Vidic

Cambiasso dan natuurlijk. Hopelijk wel je laatste keer vragen naar een alter ego want zo kom je natuurlijk nooit ver in een savegame. 

12 uur geleden zei Mordurette:

Cambiasso dan natuurlijk. Hopelijk wel je laatste keer vragen naar een alter ego want zo kom je natuurlijk nooit ver in een savegame. 

Krijg er inderdaad een beetje een Clarence Seedorf gevoel bij. Leuk voor een paar maandjes..

1 uur geleden zei neva:

Krijg er inderdaad een beetje een Clarence Seedorf gevoel bij. Leuk voor een paar maandjes..

Ongetwijfeld, want zit ook te twijfelen om mijn werkloze game als Nuno Gomes bij Bordeaux door te zetten of gewoon LLM-carriere te beginnen als Davide Ancelotti (zoon van) bij Reggiana of Parma of werkloos. 

Ben de game met Inter nog niet gestart, maar vrees dat het idd snel gaat vervelen. 

Hier eerste seizoen met TPS afgesloten met 18 punten voorsprong op de nummer 2, dus vrij overtuigend gepromoveerd naar het hoogste niveau. We gaan eens even bekijken wat we kunnen in de Veikkausliga.

1 uur geleden zei neva:

Hier eerste seizoen met TPS afgesloten met 18 punten voorsprong op de nummer 2, dus vrij overtuigend gepromoveerd naar het hoogste niveau. We gaan eens even bekijken wat we kunnen in de Veikkausliga.

Speelt AC Oulu ook op het hoogste niveau of niet? Daar heb ik eens twee seizoen mee gespeeld en in m'n eerste seizoen gelijk de beker gewonnen waardoor ik Europees mocht spelen terwijl ik zelf nog op het tweede niveau actief was 😅

23 minuten geleden zei Mordurette:

Speelt AC Oulu ook op het hoogste niveau of niet? Daar heb ik eens twee seizoen mee gespeeld en in m'n eerste seizoen gelijk de beker gewonnen waardoor ik Europees mocht spelen terwijl ik zelf nog op het tweede niveau actief was 😅

Oulo speelt daar inderdaad nog. Vecht wel tegen degradatie, in mijn game is het ze gelukt om te handhaven, dus ik zal ze komend jaar tegen gaan komen :) 

Weet iemand hoe het zit met Zuid-Koreanen en militaire dienst? Ben je spelers daadwerkelijk kwijt? En voor hoe lang? En vanaf welke leeftijd? 

Lijkt mij wel handige informatie voordat ik mijn hele selectie ga verkopen en allemaal jonge gasten ga kopen die nog in militaire dienst moeten ;e

Zojuist zei JesseNL:

Weet iemand hoe het zit met Zuid-Koreanen en militaire dienst? Ben je spelers daadwerkelijk kwijt? En voor hoe lang? En vanaf welke leeftijd? 

Lijkt mij wel handige informatie voordat ik mijn hele selectie ga verkopen en allemaal jonge gasten ga kopen die nog in militaire dienst moeten ;e

Vaak voor één á twee jaar, ze worden dan verhuurd aan één van de twee militaire clubs.

30 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Vaak voor één á twee jaar, ze worden dan verhuurd aan één van de twee militaire clubs.

En kan dat iedereen zijn? Of heeft dat iets met de leeftijd te maken? Raad je aan om jonge spelers te kopen?

28 minuten geleden zei JesseNL:

En kan dat iedereen zijn? Of heeft dat iets met de leeftijd te maken? Raad je aan om jonge spelers te kopen?

Begin en midden twintigers kunnen ook opgeroepen worden. Volgens mij wel maar maximaal twee of drie per team.

Met USM2 zijn we gepromoveerd naar de Premier League. Contract liep af en ik kon een 6 ( :cab: ) jarig contract tekenen.

usm2e_017.png.4226e69581f9bad98b57e35c77256d64.png

Wel leuk om te laten zien. In deze game kun je zelf prijzen van restaurant, cafe's, etc bepalen:

usm2e_018.png.8defdbf7c16e524759ab13f3ed4768be.png

usm2e_019.png.3aa38b3538e3cc8a876b4ba14acaa034.png

Sportief was het wennen in de BPL:

usm2e_023.png.a75382162ee81ed02e888f3ba161df15.png

usm2e_024.png.41dd64724068b3a23ba8e1f01f6f777c.png

Maar laatste potten gaat het beter:

usm2e_027.png.49991056d411e468e1a7feb3e60d1f69.png

Qua selectie hebben we wat mooie namen in ons team:

usm2e_026.png.c347c86a0242568e8f46e0e5cb6697da.png

Mannen als De Boer, Ginola, Kahn, Juninho. Wel genieten zo'n team :D 

Op 21-6-2022 om 11:17 zei Steels:

Ongetwijfeld, want zit ook te twijfelen om mijn werkloze game als Nuno Gomes bij Bordeaux door te zetten of gewoon LLM-carriere te beginnen als Davide Ancelotti (zoon van) bij Reggiana of Parma of werkloos. 

Ben de game met Inter nog niet gestart, maar vrees dat het idd snel gaat vervelen. 

Anders moet je gewoon dat hele alter ego gedoe eens laten varen... En gewoon een game starten met een tof team, zonder na te denken over wie manager wordt. Bouw een leuke band op met je club/regens, en neem dan in de volgende fm's of games een van je favoriete regens als manager als je niet als jezelf wil spelen.

Hoppa, een Conference League en de Eredivisie aan m'n palmares toegevoegd :D Maar in Eindhoven blijven (en prijzen pakken ;c) totdat ik de overstap kan maken naar een buitenlandse topclub waarmee ik om de prijzen kan spelen.

22935295d44dbbe5ec8ccd61dfdd36a4.png