Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Weet niet of ik het hier moet plaatsen, maar ga het proberen.. stel ik zou willen gaan om zelf een 2002/2003 database te maken, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Is dan handig om het spel CM 02/03 aan te schaffen en dan iets met excel te pielen of is het gewoon puur 1 op 1 overnemen? Hebben jullie tips waardoor het ook te behappen is allemaal

4 minuten geleden zei CrisChivu:

Weet niet of ik het hier moet plaatsen, maar ga het proberen.. stel ik zou willen gaan om zelf een 2002/2003 database te maken, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Is dan handig om het spel CM 02/03 aan te schaffen en dan iets met excel te pielen of is het gewoon puur 1 op 1 overnemen? Hebben jullie tips waardoor het ook te behappen is allemaal

Ik weet niet of het je helpt, maar je kunt op Transfermarkt de selecties van 02/03 terugkijken als je zou willen.

7 minuten geleden zei Karlo:

Ik weet niet of het je helpt, maar je kunt op Transfermarkt de selecties van 02/03 terugkijken als je zou willen.

Yes, en dat zou wel moeten lukken.. Feit is alleen dat het echt ontzettend veel werk is en ik hoop dat er een iets snellere manier is

4 uur geleden zei Svenpunt:

Ik speel sinds gisteren op een nieuwe laptop en heb het TCM logopack opnieuw gedownload, nu merk ik echter dat er sommige logo's plots niet meer werken. Iemand die daar een verklaring voor heeft? :D het id komt overeen met dat in het logopack..

Het lijkt vooral om logo's van de internationale competities te gaan

Hieronder lijkt iemand een enigszins vergelijkbaar probleem te hebben met de TCM pack, wellicht werkt zijn oplossing ook voor jou.

Spoiler

Edited by Urbeto

15 uur geleden zei Nummerke10:

in welke rol gebruik jij hem dan speel toevallig ook met PSV xd 

Even een Jason van Duiven appreciation post: 

We zitten intussen alweer in 2037 en 55 jaar nadat Willy van der Kuylen met voetbalpensioen ging is er een nieuwe alltime topscorer van de Eredivisie. In 326 wedstrijden, voor PSV en NEC, kwam Van Duiven tot 317 competitietreffers. Van der Kuylen eindigde op 311 treffers voor PSV en MVV.

Het extra leuke is dat Van Duiven nu ook voor PSV all-time topscorer is, gedeeld met Skiete Willy. Ze staan nu allebei op 308 en Van Duiven gaat dat record dit seizoen zonder twijfel nog verbreken (ik zit op 22 maart 2037). Met ook nog eens 98 assists in de Eredivisie is Van Duiven dus al bij 415 goals betrokken in slechts 326 duels :classic_love:

image.png.3b12d7fc60dfb376c03a8b1069a544f0.png

Die is binnen! In de competitie kwam ik in mijn Europese debuutjaar niet voorbij de grijze middenmoot, dus extra fijn dat aan deze winst meteen een EL ticket vastzit. M'n spits Delgado afgelopen seizoen voor 13 miljoen opgepikt bij Benfica, ontwikkelt zich vrij aardig :mrgy:

115183424_YorkConferencewin.thumb.png.f8cb90e9b14a54ee8765d5858bf49287.png

Delgado

Spoiler

Delgado.thumb.png.b4abf3785b3707c4f1f0be76c60d26c5.png

@Mark Hughes Hij heeft merendeel gespeeld als een advanced forward in 4-2-3-1 met inside forwards op de flanken, als linksbuiten als inside forward en als Advanced Forward spits in een 4-1-3-2 formatie. We scoren elk seizoen meer dan 140 keer dus wat dat betreft is het ook wel 'makkelijk' om elk jaar een op een te lopen.

11 uur geleden zei jelmerrr:

Heeft het inwonersaantal van een plaats invloed op een voetbalclub uit dezelfde plaats? Dus stel ik zou twee identieke clubs oprichten in twee plaatsen, heeft dan het inwonersaantal invloed?

Volgens mij wel ja. In ieder geval de regio. Heb lang geleden eens een game met Auxerre gedaan en groeien was daarmee heel lastig ivm het geringe inwonersaantal in en rondom Auxerre.

Heb een contractverlenging geweigerd bij Frösö, dus op zoek naar een nieuwe club. Geen prijzen, maar wel twee trainersdiploma's op zak nu. Eens kijken of ik naar een land kan waarin de competitie niet 4 maanden stil ligt aan het einde van het seizoen