Superboeren Gepost June 3 Share Gepost June 3 Of de grootste held ooit.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost June 3 Share Gepost June 3 3 uur geleden zei Superboeren: Of de grootste held ooit.. Je bedoelt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost June 3 Share Gepost June 3 Niemand kan tegen Il Pendolino op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost June 3 Share Gepost June 3 Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost June 3 Share Gepost June 3 Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 3 Share Gepost June 3 6 minuten geleden zei Krabby: Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd In je player search kan je selecteren op tweede paspoort. Indien spelers interesse hebben zie je bij die speler bovenin het kopje National Team en zou je die speler kunnen oproepen of eventueel proberen over te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost June 3 Share Gepost June 3 3 uur geleden zei putdus: Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard. Ene keer wel, andere keer niet... Hoe ziet zijn scoutreport eruit? Hoe oud is ie nu en hoeveel is veel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krabby Gepost June 3 Share Gepost June 3 (edited) 38 minuten geleden zei Mordurette: In je player search kan je selecteren op tweede paspoort. Indien spelers interesse hebben zie je bij die speler bovenin het kopje National Team en zou je die speler kunnen oproepen of eventueel proberen over te halen. Thanks! Er is dus geen lijst oid waar ik dat in een overzicht kan zien? Ik moet deze spelers dus handmatig aan m’n National pool toevoegen? Edit: Ik heb het al gevonden! Iets te snel gereageerd Edited June 3 by Krabby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost June 3 Share Gepost June 3 4 uur geleden zei Krabby: Thanks! Er is dus geen lijst oid waar ik dat in een overzicht kan zien? Ik moet deze spelers dus handmatig aan m’n National pool toevoegen? Edit: Ik heb het al gevonden! Iets te snel gereageerd je kunt ook bij scouting kijken en dan afvinken dat je ook spelers ziet die evt willen uitkomen voor indonesie CQ geen intresse hebben. Succes! Laat me weten o het te doen is de uitdaging, ik heb er ook toevallig vanavond nog over nagedacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 4 Share Gepost June 4 18 uur geleden zei putdus: Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard. Geen echte wereldtopper, maar toch een prima speler. 2 seizoenen terug voor 40 miljoen verkocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 4 Share Gepost June 4 2 minuten geleden zei TheRealOne: Geen echte wereldtopper, maar toch een prima speler. 2 seizoenen terug voor 40 miljoen verkocht. @putdusbij mi j is ie al helemaal niks geworden: Dit is augustus 2035..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost June 4 Share Gepost June 4 Het was al verassend dat wij in de finale kwamen, maar op deze manier wereldkampioen worden maakt het nog mooier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al Veni Gepost June 4 Share Gepost June 4 Op 3-6-2022 om 20:23 zei Mordurette: In je player search kan je selecteren op tweede paspoort. Indien spelers interesse hebben zie je bij die speler bovenin het kopje National Team en zou je die speler kunnen oproepen of eventueel proberen over te halen. Als ik dit met Malta probeer zie ik niemand met een tweede Maltese nationaliteit, terwijl ik wel eens in de zoveel tijd een melding krijg van iemand die een paspoort krijgt. Als ik bij m’n club de search doe (met Europese scoutingsrange) zie ik wel zo’n 70 spelers. Ligt dat aan de reputatie van Malta, of doe ik hier iets verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost June 4 Share Gepost June 4 El Cashicco en de Milaanse derby, Heerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost June 5 Share Gepost June 5 5 uur geleden zei lennard95: El Cashicco en de Milaanse derby, Heerlijk. El Cashicco? En over welke wedstrijd heb je het dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost June 5 Share Gepost June 5 Gorter begin seizoen 3 voor 32,5 miljoen verkocht. Weet iemand een goede keeper? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost June 5 Share Gepost June 5 (edited) Mamardashvili, Vandevoordt, Meslier, Yahia Fofana, Diogo Costa, Lafont, Hugo Souza? Heb trouwens het idee dat de doelstelling Sign young players to develop for profit uitstekend gaat hier in Eindhoven Edited June 5 by Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 5 Share Gepost June 5 Dit is even de mooiste dag van mijn leven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost June 5 Share Gepost June 5 (edited) Ik ben met de editor aan het kutten met Barca. Mijn idee is om ze te laten degraderen tot het vierde niveau en dan misschien alle niet Spaanse spelers laten vertrekken. En dan ook een transferembargo te geven voor 3 á 4 jaar. Welke speler zal ik bij welke club neerstallen? Edited June 5 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 5 Share Gepost June 5 28 minuten geleden zei sennid: Ik ben met de editor aan het kutten met Barca. Mijn idee is om ze te laten degraderen tot het vierde niveau en dan misschien alle niet Spaanse spelers laten vertrekken. En dan ook een transferembargo te geven voor 3 á 4 jaar. Welke speler zal ik bij welke club neerstallen? Ik zou ze sturen naar de club waar ze de jeugd hebben doorgebracht. Leuk idee trouwens! Lijkt me leuk om te volgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost June 5 Share Gepost June 5 Zojuist zei La Pulga: Ik zou ze sturen naar de club waar ze de jeugd hebben doorgebracht. Leuk idee trouwens! Lijkt me leuk om te volgen Heb de meeste naar hun vorige club of naar een club wat logisch zou zijn. Paar transfervrij gemaakt. Jij misschien ideeën wat leuk zou zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost June 5 Share Gepost June 5 5 uur geleden zei sennid: Ik ben met de editor aan het kutten met Barca. Mijn idee is om ze te laten degraderen tot het vierde niveau en dan misschien alle niet Spaanse spelers laten vertrekken. En dan ook een transferembargo te geven voor 3 á 4 jaar. Welke speler zal ik bij welke club neerstallen? Pjanic: Lyon Coutinho: Aston Villa Daniel Alves: Porto Neto: Sporting CP Braithwaite: Fenerbahce Griezmann: Atlético Madrid Dembélé: PSG Umtiti: Monaco Lenglet: Marseille Aubameyang: Besiktas ter Stegen: Dortmund de Jong: Man Utd Depay: AC Milan Trincão: Wolves Wagué: Galatasaray Fati: Chelsea Dest: Leverkusen Araùjo: Juventus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost June 5 Share Gepost June 5 Pjanic: Metz Coutinho: Aston Villa Daniel Alves: Sevilla Neto: Sporting CP Braithwaite: Brentford Griezmann: Atlético Dembélé: PSG Umtiti: Rennes Lenglet: Monaco Aubameyang: Saint Etienne ter Stegen: Gladbach de Jong: Man Utd Depay: Inter Trincão: Benfica Wagué: Anderlecht Fati: Liverpool Dest: Leipzig Araùjo: Tottenham Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost June 5 Share Gepost June 5 Op 3-6-2022 om 20:15 zei Krabby: Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd Bij de scouting kun je filteren op second nationality. Dan multiselect en allemaal in één keer in de national pool. Op 3-6-2022 om 17:17 zei putdus: Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard. Subtop van Europa in de meeste gevallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost June 5 Share Gepost June 5 1 uur geleden zei Steels: Pjanic: Lyon Coutinho: Aston Villa Daniel Alves: Porto Neto: Sporting CP Braithwaite: Fenerbahce Griezmann: Atlético Madrid Dembélé: PSG Umtiti: Monaco Lenglet: Marseille Aubameyang: Besiktas ter Stegen: Dortmund de Jong: Man Utd Depay: AC Milan Trincão: Wolves Wagué: Galatasaray Fati: Chelsea Dest: Leverkusen Araùjo: Juventus 1 uur geleden zei Bogatyr: Pjanic: Metz Coutinho: Aston Villa Daniel Alves: Sevilla Neto: Sporting CP Braithwaite: Brentford Griezmann: Atlético Dembélé: PSG Umtiti: Rennes Lenglet: Monaco Aubameyang: Saint Etienne ter Stegen: Gladbach de Jong: Man Utd Depay: Inter Trincão: Benfica Wagué: Anderlecht Fati: Liverpool Dest: Leipzig Araùjo: Tottenham Zal dit meenemen in mijn beslissing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts