Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd :D

6 minuten geleden zei Krabby:

Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd 

In je player search kan je selecteren op tweede paspoort. Indien spelers interesse hebben zie je bij die speler bovenin het kopje National Team en zou je die speler kunnen oproepen of eventueel proberen over te halen. 

3 uur geleden zei putdus:

Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard.

Ene keer wel, andere keer niet... Hoe ziet zijn scoutreport eruit?

Hoe oud is ie nu en hoeveel is veel? 

Gepost (edited)
38 minuten geleden zei Mordurette:

In je player search kan je selecteren op tweede paspoort. Indien spelers interesse hebben zie je bij die speler bovenin het kopje National Team en zou je die speler kunnen oproepen of eventueel proberen over te halen. 

Thanks! Er is dus geen lijst oid waar ik dat in een overzicht kan zien? Ik moet deze spelers dus handmatig aan m’n National pool toevoegen? 

Edit: Ik heb het al gevonden! Iets te snel gereageerd

Edited by Krabby

4 uur geleden zei Krabby:

Thanks! Er is dus geen lijst oid waar ik dat in een overzicht kan zien? Ik moet deze spelers dus handmatig aan m’n National pool toevoegen? 

Edit: Ik heb het al gevonden! Iets te snel gereageerd

je kunt ook bij scouting kijken en dan afvinken dat je ook spelers ziet die evt willen uitkomen voor indonesie CQ geen intresse hebben. Succes! Laat me weten o het te doen is de uitdaging, ik heb er ook toevallig vanavond nog over nagedacht

18 uur geleden zei putdus:

Bij iemand unuvar uit gegroeid tot een wereldtopper? Speelt veel bij mij maar zijn eigenschappen stijgen niet hard.

Geen echte wereldtopper, maar toch een prima speler. 2 seizoenen terug voor 40 miljoen verkocht.

ab4aad303175213ab687145955061a80.png

Op 3-6-2022 om 20:23 zei Mordurette:

Als ik dit met Malta probeer zie ik niemand met een tweede Maltese nationaliteit, terwijl ik wel eens in de zoveel tijd een melding krijg van iemand die een paspoort krijgt. Als ik bij m’n club de search doe (met Europese scoutingsrange) zie ik wel zo’n 70 spelers. 

Ligt dat aan de reputatie van Malta, of doe ik hier iets verkeerd? 

Gepost (edited)

Mamardashvili, Vandevoordt, Meslier, Yahia Fofana, Diogo Costa, Lafont, Hugo Souza? 

Heb trouwens het idee dat de doelstelling Sign young players to develop for profit uitstekend gaat hier in Eindhoven :D

image.thumb.png.149ce29b14ab8cceab49a3679321e46f.png

Edited by Nummerke10

Gepost (edited)

Ik ben met de editor aan het kutten met Barca. Mijn idee is om ze te laten degraderen tot het vierde niveau en dan misschien alle niet Spaanse spelers laten vertrekken. En dan ook een transferembargo te geven voor 3 á 4 jaar.

image.png.89638953ba73c0705ba9b413264eb317.png

Welke speler zal ik bij welke club neerstallen?

Edited by sennid

28 minuten geleden zei sennid:

Ik ben met de editor aan het kutten met Barca. Mijn idee is om ze te laten degraderen tot het vierde niveau en dan misschien alle niet Spaanse spelers laten vertrekken. En dan ook een transferembargo te geven voor 3 á 4 jaar.

Ik zou ze sturen naar de club waar ze de jeugd hebben doorgebracht. Leuk idee trouwens! Lijkt me leuk om te volgen

Zojuist zei La Pulga:

Ik zou ze sturen naar de club waar ze de jeugd hebben doorgebracht. Leuk idee trouwens! Lijkt me leuk om te volgen

Heb de meeste naar hun vorige club of naar een club wat logisch zou zijn. Paar transfervrij gemaakt. Jij  misschien ideeën  wat leuk zou zijn?

5 uur geleden zei sennid:

Pjanic: Lyon

Coutinho: Aston Villa
Daniel Alves: Porto
Neto: Sporting CP
Braithwaite: Fenerbahce
Griezmann: Atlético Madrid
Dembélé: PSG
Umtiti: Monaco

Lenglet: Marseille

Aubameyang: Besiktas

ter Stegen: Dortmund

de Jong: Man Utd

Depay: AC Milan

Trincão: Wolves

Wagué: Galatasaray

Fati: Chelsea

Dest: Leverkusen

Araùjo: Juventus

Pjanic: Metz

Daniel Alves: Sevilla

Braithwaite: Brentford

Griezmann: Atlético

Umtiti: Rennes

Lenglet: Monaco 

Aubameyang: Saint Etienne

ter Stegen: Gladbach

de Jong: Man Utd

Depay: Inter

Trincão: Benfica

Wagué: Anderlecht

Fati: Liverpool

Dest: Leipzig

Araùjo: Tottenham

Op 3-6-2022 om 20:15 zei Krabby:

Ik speel met Indonesië op dit moment, is er een mogelijkheid dat ik in één oogopslag de spelers kan zien die (mogelijk) voor mijn land uit willen komen? Ik weet bijvoorbeeld vanuit mezelf dat Van Leer ook een Indonesische nationaliteit heeft, die wilt vanzelfsprekend nu niet voor mij uitkomen maar ik ben benieuwd of ik dus snel kan zien of er meerdere spelers zijn die ik mogelijk kan oproepen of overhalen in de toekomst. Speel eigenlijk nooit met landen dus geen idee of dat mogelijk is eerlijk gezegd :D

Bij de scouting kun je filteren op second nationality. Dan multiselect en allemaal in één keer in de national pool.

Op 3-6-2022 om 17:17 zei putdus:

Subtop van Europa in de meeste gevallen.

1 uur geleden zei Steels:

Pjanic: Lyon

Daniel Alves: Porto
Braithwaite: Fenerbahce
Griezmann: Atlético Madrid
Umtiti: Monaco

Lenglet: Marseille

Aubameyang: Besiktas

ter Stegen: Dortmund