Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei Satioz:

Ik heb het toch eens geprobeerd in mijn Feyenoord game gezien ik Zebre wel zat was 

Als ik in alle db mappen de bestanden verwijder en de FMScout Fix (Sorry niks ten afzien van FMI Fix) op de juiste plekken zet dan wordt Zebre Juventus en worden plotseling ook spelers opgeroepen voor het nationaal elftal, kan alleen nog geen manager worden, maar denk kwestie van tijd.

Ik had precies hetzelfde in mijn Wisla Krakow game. In mijn game was Juventus Zebra en bijv. Real Sociedad - Real San Sebastian of Braga was BRG. Na het aanpassen van die DB files was het ineens aangepast. Werd er ook door verrast. 

B-team is in het eerste seizoen gepromoveerd naar het tweede niveau. Op een gegeven moment stonden ze stijf onderaan in het tweede seizoen en ik wilde ze vanzelfsprekend graag in de huidige competitie houden dus de boel maar overgenomen. Op de laatste speeldag hebben we ons veilig gespeeld dus volgend jaar kunnen mijn talenten gewoon op het tweede niveau acteren! Dit voelt misschien nog wel lekkerder dan mijn prestaties bij het eerste :D 

image.thumb.png.1d0fd1ff9382647cc90c9e33a58e6166.png

image.png.7f45e91b6d7447437d7f068421b9a87a.png

image.png.2b990c86632014ed17c091be565a1c5b.png

Naast Modena weer eens een game met Ajax gestart. Voelt toch een beetje alsof het doel er af is, nu de CL binnen is met Modena. Kijken of ik de Eredivisie in de top 3 competities kan krijgen. Dat gaat flink de hoofdprijs betalen worden voor spelers uit de Eredivisie, maar dan blijven ze binnen de competities en hebben de andere clubs weer wat geld om nuttig (hoop ik) te besteden. ;c

En deze retro gamer is alweer een seizoen verder met Pm2. Het kampioenschap in division 1 is een feit. Met overmacht kampioen en voor het eerst naar de Premier League. Dat is me nog nooit gelukt in dit spel:

pm2_034.png.ecb9f59eb033afdb321535973d6a3e42.png

Er werd zoals je ziet ook veel gescoord:

pm2_035.png.acdcf8a8ed79a0842762416cc22de598.png

Mooi detail dat mijn topscoorder Hope heet. Nou ik hoop op het beste volgend jaar op het hoogste niveau.

Maar aangezien we deze keer ook de league cup wisten te winnen denk ik dat we wel mee moeten kunnen draaien:

pm2_036.png.ce7d663422b7dc2f166a6b391ba8a568.png

Eind van het seizoen dacht de voorzitter nog even dat hij wel voor sinterklaas kon gaan spelen:

pm2_038.png.f831249b233a92e67c8338e349830f24.png

Fijn zo'n man. Maargoed op naar de premier league. Hoofddoel in deze save is om die eens te winnen. Dan is de cirkel rond :D , want dit was voor mij de eerste manager game die ik ooit werkende kreeg op mijn eigen 286 pc met vga videokaartje. Zou leuk zijn dat ik na een jaar of 29 toch nog die nationale titel kan pakken :D

32 minuten geleden zei Thomassje123:

ff10f35256d9cf280f4b75b02aae8258.jpg

66b9e12b6798c924bad2137c145fb5a8.png

We zijn iets heel moois aan het neerzetten hier  

Nice! In welk jaar zit je ondertussen?

1464313401_PromotiePL.thumb.png.8d5d55cb116b1f617f2b167dc84fa831.png

Premier League daar komen we! Ik werd uiteindelijk derde, achter Middlesbrough en Southampton. Een stuk eerder in de PL dan verwacht, hoop dat ik genoeg reputatie heb opgebouwd om het team enigszins op niveau te krijgen. Nu staan er nog best wat gasten in die ook al vanuit de League 1 of zelfs League 2 mee promoveerden, wordt toch wel tijd om hen te gaan vervangen. Salaris- en transferbudget is wel gigantisch gestegen, maar in de eerste paar dagen na promotie wil de halve selectie ook direct hun salaris verviervoudigd zien lol 

7 minuten geleden zei Al Veni:

@Thomassje123Pfoe, dan ben je al even onderweg. Mooie uitdaging in ieder geval, al een beetje zicht op een eindtoernooi?

Nee, is nog wel ver weg. Maar promotie naar de Divisie B vind ik ook al een hele mooie mijlpaal, misschien levert dat ook een interessante loting op.

Ik speel ook in de San Marinese competitie in plaats van de Italiaanse piramide, dat maakt de uitdaging extra groot. Maar ik neem daar ook wel de tijd voor

Op 17-5-2022 om 14:47 zei Michaelinho*:

Ik had precies hetzelfde in mijn Wisla Krakow game. In mijn game was Juventus Zebra en bijv. Real Sociedad - Real San Sebastian of Braga was BRG. Na het aanpassen van die DB files was het ineens aangepast. Werd er ook door verrast. 

Ik zit er echt totaal niet mee. Met Fifa 22 is het ook Lithium voor Lazio Roma en ook nep namen voor Juventus en Atalanta, ik heb -paar kaar geprobeerd, ging niet. Teveel werk, gewoon lekker laten gaan. Zit toch al juli 2034.

13 uur geleden zei TheRealOne:

Weet iemand waar ik ergens moet kijken als ik een facepack zoek voor alleen de Eredivisie/Nederlandse spelers?

De afkorting van Football Manager en dan het land waar Marek Hamsik vandaan komt maar dan in het Engels, dat aan elkaar en dan kom je op een prima website (ik mag geen reclame maken, dus ik doe het cryptisch).  

Gepost (edited)
15 minuten geleden zei Arezo:

De afkorting van Football Manager en dan het land waar Marek Hamsik vandaan komt maar dan in het Engels, dat aan elkaar en dan kom je op een prima website (ik mag geen reclame maken, dus ik doe het cryptisch).  

FMSK? ;c Volgens mij doen ze hier niet zo moeilijk over het plaatsen van linkjes in dit soort gevallen... 

Edit; never mind, hij komt nu binnen! :D 

14 uur geleden zei TheRealOne:

Weet iemand waar ik ergens moet kijken als ik een facepack zoek voor alleen de Eredivisie/Nederlandse spelers?

Je kunt eens kijken op deze maar ik weet niet of je ze daar per land/competitie kunt downloaden. Dan zou je het hele pack moeten downloaden en alleen de Eredivisie uit pakken. 

Edited by Daniell

Zojuist zei Daniell:

FMSK? ;c Volgens mij doen ze hier niet zo moeilijk over het plaatsen van linkjes in dit soort gevallen... 

Je kunt eens kijken op deze maar ik weet niet of je ze daar per land/competitie kunt downloaden. Dan zou je het hele pack moeten downloaden en alleen de Eredivisie uit pakken. 

FMSlovakia, het was een geweldige tijd, ik verdien een ban. Alles om iedereen te helpen. Vaarwel ;c

Zojuist zei Arezo:

FMSlovakia, het was een geweldige tijd, ik verdien een ban. Alles om iedereen te helpen. Vaarwel 

Had m'n post al aangepast, haha. Kwartje viel wat later, slecht geslapen.

1 uur geleden zei Arezo:

FMSlovakia is toch vooral voor kits? Een facepack enkel voor de Eredivise vindt je daar toch niet?

Hoe doen jullie meestal de voorbereiding als je een nieuwe game start? Spelen jullie gewoon zelf alle oefenpotjes die op dat moment gepland zijn door de computer? Of regelen jullie alles zelf?

32 minuten geleden zei putdus:

Weet iemand nog jonge top talenten tot en met 18 jaar begin van het spel. Ben begonnen met ajax.

Je hebt natuurlijk zelf al het een en ander rondlopen, maar misschien zijn Roony Bardghji en Ísak Jóhannesson wat. De laatste is in mijn save (2026) daadwerkelijk basisspeler bij Ajax, de eerste breekt daar nu door bij Barcelona.

19 uur geleden zei ELHenry:

Hoe doen jullie meestal de voorbereiding als je een nieuwe game start? Spelen jullie gewoon zelf alle oefenpotjes die op dat moment gepland zijn door de computer? Of regelen jullie alles zelf?

Ik laat alles doen. Behalve als er een plekje vrij is dan doe ik meestal een tournee door een land wat goed is voor shirtverkoop.

image.png.377ec53f75b9f1cd3054180d4c8f08f5.png

Hofleverancier van het Team van het Jaar 2033. Opvallend dat op Qin Xian na alle overige spelers nog 'echt' zijn. Op Gavi na allemaal dertigers nu. Lomé nu na Goñi en Van Duiven de derde speler op rij die namens PSV de FIFA Ballon d'Or wint. :D