Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

29 minuten geleden zei CrisChivu:

Wat is Adeyemi toch een heerlijke speler. Altijd halen wanneer je kan (Ook als je Ajax bent)

Ging bij mij helaas al naar een van de topclubs in het tweede seizoen😅

Op 14-5-2022 om 14:00 zei TheRealOne:

Sinds dat ik voor de laatste keer de CL finale gehaald heb, ben ik de keren daarop iedere keer uitgeschakeld door Real Madrid  Ook nu weer uitgeschakeld door Real Madrid en ook nu staan ze alweer in de halve finale.. Mbappe, Moukoko en Vinicius terroriseren ieder jaar weer m'n Europese campagne

f029e2b26a9c5394c2cc7a4874c2d99b.png

Naar is dat he? Ik heb dat in mijn Youth Only challenge met Haaland en Moukoko bij PSG. NIet tegen te voetballen. Inmiddels is Haaland op 37-jarige leeftijd godzijdank met pensioen gegaan. Moukoko heeft nog even. 

Wat zijn jullie ervaringen met afwijken van de bestuursvisie. Stel ze willen dat ik aanvallend speel maar ik speel uiteindelijk zelf verdedigend en op de counter. Word je daar dan op afgerekend als je uiteindelijk wel presteert daarmee?

12 minuten geleden zei wboelens:

Wat zijn jullie ervaringen met afwijken van de bestuursvisie. Stel ze willen dat ik aanvallend speel maar ik speel uiteindelijk zelf verdedigend en op de counter. Word je daar dan op afgerekend als je uiteindelijk wel presteert daarmee?

Als je één of twee van hun principes laat varen, is dat vaak niet zo'n probleem, mits je presteert natuurlijk. Als resultaten achterwege blijven ga je het wel heel zwaar krijgen. 

Bizar genoeg in elke save haal ik zeer weinig uit mijn scouts wanneer ik dit zelf in handen neem. Ze komen eigenlijk met weinig spelers af, en als er dan aanbevelingen worden gedaan voldoen deze niet. Ook heb ik het vaak voor dat een scout bijvoorbeeld Scandinavië moet scouten en af komt met spelers uit andere landen. Daar dient een andere scout voor natuurlijk.

Merken jullie hetzelfde op of hoe zetten jullie het scoutingsnetwerk op in jullie saves? Ik stuur gewoon scouts naar de verschillende bekendere regio's.

16 minuten geleden zei TomFsoccer:

Bizar genoeg in elke save haal ik zeer weinig uit mijn scouts wanneer ik dit zelf in handen neem. Ze komen eigenlijk met weinig spelers af, en als er dan aanbevelingen worden gedaan voldoen deze niet. Ook heb ik het vaak voor dat een scout bijvoorbeeld Scandinavië moet scouten en af komt met spelers uit andere landen. Daar dient een andere scout voor natuurlijk.

Merken jullie hetzelfde op of hoe zetten jullie het scoutingsnetwerk op in jullie saves? Ik stuur gewoon scouts naar de verschillende bekendere regio's.

Je kunt je scouts beter naar landen sturen in plaats van naar regio's. In het geval van Scandinavië kun je dus beter een scout naar Zweden, Noorwegen en Denemarken sturen. Je kunt de landen overigens gewoon 'stapelen' dus je kunt meerdere landen selecteren. Ik heb het idee dat de scouts heen en weer reizen wanneer je ze naar een regio stuurt maar als je handmatig de landen selecteert, lijkt hij deze één voor één af te gaan. 

Gepost (edited)

Aanbeland bij de voorbereidingen voor mijn 5e seizoen bij York City. Afgelopen vier seizoenen directe promotie weten af te dwingen, alleen in de League 2 lukte het helaas niet om de titel ook te pakken. Nu dus opmaken voor een seizoen in de Championship, wat ik een stuk minder rooskleurig inschat dan de seizoenen hiervoor. M'n salarisbudget scheelt geloof ik een factor 10 met de nummer 1... 

York2425.thumb.png.4140b9c7b549ece4dffe30622daade5b.png

Gelukkig is er inmiddels ook iets van jeugdig talent aanwezig. Dat mag het dit seizoen in ieder geval vanaf de bank een aantal keer gaan proberen, en dan maar hopen dat ik met transfervrije spelers de rest van het team een beetje Championship-waardig krijg  :mrgy:

Smith (ST)

Spoiler

1471452210_Smith(ST)York.thumb.png.3b62ba08bc09561b36c5196c8525e4dd.png

Tate (CB)

Spoiler

158120563_Tate(CB)York.thumb.png.ccc395587d2e617a5a989530d50b883a.png

Edited by Al Veni

50 minuten geleden zei Daniell:

Je kunt je scouts beter naar landen sturen in plaats van naar regio's. In het geval van Scandinavië kun je dus beter een scout naar Zweden, Noorwegen en Denemarken sturen. Je kunt de landen overigens gewoon 'stapelen' dus je kunt meerdere landen selecteren. Ik heb het idee dat de scouts heen en weer reizen wanneer je ze naar een regio stuurt maar als je handmatig de landen selecteert, lijkt hij deze één voor één af te gaan. 

Moet zeggen dat ik dit ook eens had geprobeerd, maar ook niet de gewenste resultaten gehad. Ik speelde bijvoorbeeld met Bologna, waar ik graag de landen zoals België en Nederland goed gescout gehad. Maar de scouts kwamen ofwel amper met spelers ofwel met spelers uit andere landen terug.

Zeker qua regens kwam dit tekort. Terwijl ik zelf eens ging kijken bij wat clubs en heel gemakkelijk een aantal potentiële toppers zag. Lijkt mij onlogisch dat de scouts deze niet vinden, toch?

@TomFsoccer Ik moet zeggen dat ik deze problemen zelf niet zo heb dus ik kan je helaas niet verder helpen denk ik. Enige wat ik doe is scouts dus naar landen sturen en ervoor zorgen dat ze de juiste kennis en aanpassingsvermogen hebben. Daarnaast doe ik voornamelijk manuele scouting en stuur ik er bij twijfel een scout op af. 

---

Net gekocht voor twee en een half miljoen, altijd lekker ;c

image.png.4890ce036c0cc68dda6ebe9165ae0368.png

Op 15-5-2022 om 21:58 zei MetalMichael:

Je moet maar even kijken hoe het zich in jouw game ontvouwt. Bij mij werkte het niet op een bestaande save.

Op 15-5-2022 om 14:59 zei putdus:

Dus dan kan ik weer overnieuw beginnnen?

Ik heb het toch eens geprobeerd in mijn Feyenoord game gezien ik Zebre wel zat was 

Als ik in alle db mappen de bestanden verwijder en de FMScout Fix (Sorry niks ten afzien van FMI Fix) op de juiste plekken zet dan wordt Zebre Juventus en worden plotseling ook spelers opgeroepen voor het nationaal elftal, kan alleen nog geen manager worden, maar denk kwestie van tijd.