Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Sinds dat ik voor de laatste keer de CL finale gehaald heb, ben ik de keren daarop iedere keer uitgeschakeld door Real Madrid ;e Ook nu weer uitgeschakeld door Real Madrid en ook nu staan ze alweer in de halve finale.. Mbappe, Moukoko en Vinicius terroriseren ieder jaar weer m'n Europese campagne :cab:

f029e2b26a9c5394c2cc7a4874c2d99b.png

Gepost (edited)

26 minuten geleden zei putdus:

Wat moet je ook alweer verwijderen om Nederlands elftal te hebben?

fake en lnc dacht ik. Wel uit alle datamapjes. Is alleen niet save game compatible helaas.

Edited by MetalMichael

De dip gaat door, want ook mijn wereldtour is het niet geworden. Nu maar weer een save met Newcastle United gestart. Tegen mijn principes in de eerste transferperiode aangezet, waardoor ik direct heb kunnen handelen. Met deze transfers moet ik het doen. Bewust gekozen om het merendeel binnen het VK op te halen. Achterin was daar niet genoeg kwaliteit dat wou komen, dus met Timber en Akanji in het buitenland nog toe moeten slaan.

image.png.eb150ede741d6f84937025806cbb2a02.png

Tactisch komt het er als volgt uit te zien:

image.png.a375d42fddec2db8584a2f6c535785d3.png

5 minuten geleden zei MNie:

De dip gaat door, want ook mijn wereldtour is het niet geworden. Nu maar weer een save met Newcastle United gestart. Tegen mijn principes in de eerste transferperiode aangezet, waardoor ik direct heb kunnen handelen. Met deze transfers moet ik het doen. Bewust gekozen om het merendeel binnen het VK op te halen. Achterin was daar niet genoeg kwaliteit dat wou komen, dus met Timber en Akanji in het buitenland nog toe moeten slaan.

image.png.eb150ede741d6f84937025806cbb2a02.png

Tactisch komt het er als volgt uit te zien:

image.png.a375d42fddec2db8584a2f6c535785d3.png

Speel je met de 22.4 data? Dan is Brooks tot juni 2022 niet beschikbaar.

1 minuut geleden zei Karlo:

Speel je met de 22.4 data? Dan is Brooks tot juni 2022 niet beschikbaar.

Ja daar speel ik mee. Kan hem nu opstellen, maar ik zit nog bij de oefenwedstrijden. Hopelijk kan hij wel gewoon spelen, want hij is de enige AMC die ik heb. Ik ga alvast iemand zoeken ter vervanging.

Citaat

Deze kan wel goedkoop gehaald worden en lijkt potentie te hebben. Is het niets kan ik er vast nog winst op maken over een jaartje.

image.thumb.png.b01f5cbdecfd8e27e59029693f7950d5.png

3 minuten geleden zei MNie:

Ja daar speel ik mee. Kan hem nu opstellen, maar ik zit nog bij de oefenwedstrijden. Hopelijk kan hij wel gewoon spelen, want hij is de enige AMC die ik heb. Ik ga alvast iemand zoeken ter vervanging.

Anders kun je ook altijd nog Longstaff opstellen en Willock omtrainen tot AMC.

Ben zelf toevallig ook bezig met Newcastle en zit nu in het tweede seizoen. Het gaat alleen iets te makkelijk. Heb ook een blik Britten opengetrokken afgelopen zomer. 

2 minuten geleden zei Karlo:

Anders kun je ook altijd nog Longstaff opstellen en Willock omtrainen tot AMC.

Ben zelf toevallig ook bezig met Newcastle en zit nu in het tweede seizoen. Het gaat alleen iets te makkelijk. Heb ook een blik Britten opengetrokken afgelopen zomer. 

Heb Sibley al aangetrokken nu, dus die mag zich ook wel bewijzen. Ik heb om FM22 te testen mijn eerste game met Newcastle gestart. Was een erg leuke club om het spel te leren kennen, maar dat ging ook vrij rap. Geloof dat ik in seizoen 4 de CL won. Hoe ziet jouw selectie eruit?

1 minuut geleden zei MNie:

Heb Sibley al aangetrokken nu, dus die mag zich ook wel bewijzen. Ik heb om FM22 te testen mijn eerste game met Newcastle gestart. Was een erg leuke club om het spel te leren kennen, maar dat ging ook vrij rap. Geloof dat ik in seizoen 4 de CL won. Hoe ziet jouw selectie eruit?

GK - Dubravka (Woodman)

DR - Aarons (Trippier)

DC - Mepham (Schär)

DC - Lascelles (Burn)

DL - Mitchell (Lewis)

MC - Cook (S.Longstaff)

MC - Bruno G (Willock)

AMR - Edwards (Fraser)

AMC - Brooks (Vilca)

AML - St. Maximin (Eze)
FC - Wilson (Nketiah)

8 minuten geleden zei Karlo:

GK - Dubravka (Woodman)

DR - Aarons (Trippier)

DC - Mepham (Schär)

DC - Lascelles (Burn)

DL - Mitchell (Lewis)

MC - Cook (S.Longstaff)

MC - Bruno G (Willock)

AMR - Edwards (Fraser)

AMC - Brooks (Vilca)

AML - St. Maximin (Eze)
FC - Wilson (Nketiah)

Ahhh met Aarons, Cook en Edwards heb je drie erg goede spelers aangetrokken ook! Die moet ik maar even op het lijstje zetten :<

Omdat ik even wat uitgekeken ben op mijn save met Derby was ik een paar dagen geleden een nieuwe game werkloos gestart met een continentale B licentie en als ervaring semi-prof. De bedoeling van deze save is om mij op termijn zo goed mogelijk op te werken als manager.

Na wat solliciteren was ik tot mijn verbazing direct aangenomen als manager van het nationale team van Ghana. Daar ben ik 2 jaar gebleven en was ik tot de halve finale van de Afrika Cup geraakt en had ik mij geplaatst voor het WK en daar tot de kwart finale geraakt.

Intussen had ik nog geen hoger diploma kunnen vastkrijgen omdat geen enkel club team mij als manager wou en daardoor kon ik geen cursus volgen. Tot dat mijn reputatie gegroeid was van een halve ster naar 2,5 sterren mocht ik op gesprek bij Union en daar zit ik nu 2 halve seizoenen en ben ik ondertussen een cursus aan het volgen voor de continentale A licentie te bemachtigen.

Toen ik in januari 2023 bij Union aankwam stonden ze 8ste en in het eerste half jaar ben ik nog 4de geëindigd in de competitie en ook de in play-off 1. Daardoor was ik geplaatst voor de voorrondes van de Conference League en zit ik inmiddels in de groepsfase.

Ik heb grote kuis moeten houden omwille van de financiën die bar slecht waren, 7 miljoen in het rood. Ik heb een aantal spelers kunnen verkopen voor in totaal 25 miljoen euro en zo heb ik ook het loonbudget kunnen opkrikken dat gehalveerd werd door het bestuur.

Maar het ergste is dat ik van die 25 miljoen euro maar 1,5 miljoen mocht spenderen waar een heleboel gebruikt was om het loonbudget op te krikken. Daardoor heb ik een aantal 2de rang spelers moeten halen omdat het bestuur mij geen budget beschikbaar maakte. Intussen staat het saldo op 13 miljoen en zijn de vooruitzichten gunstig.

Na een matige start sta ik na 10 wedstrijden voorlopig 5de.

Mijn goudhaantje is Dante Vanzeir die inmiddels tussen de 18 en 20 miljoen waard is.

Ik heb mijn contract in het begin van het seizoen verlengd tot 2025 maar als de juiste club langskomt wil ik misschien al vroeger een stap omhoog zetten.

138daa398ced33e598237841a38c0226.png

38bd23c8d29966f0b89e37a4b173c7b7.png

f356c2be9480e9a368527b37adfd5442.png

3 uur geleden zei Karlo:

Ik weet niet of je het weet, maar dit is in het echt ook zo ;c Klik

Maar desondanks zuur natuurlijk en heel gek dat je hem in de oefenwedstrijden wel kon gebruiken.

Ja daardoor wist ik het ook niet, want het stond ook niet erbij toen ik een bod uitbracht. Nou ja, bij mij krijgt hij een beter salaris. Dus mag hij lekker van het leven genieten.

1 uur geleden zei rink_hsv:

De spanning stijgt hier in Portugal, nog 3 wedstrijden te gaan en hopelijk de derde promotie op rij:classic_happy:

2022-05-15.png

Uiteindelijk de play-offs verloren met strafschoppen, volgende keer beter helaas

Blijft een leuke competitie dat Polen. Van kampioen naar 14e naar ongeslagen de winterstop in ;c. Youth only challenge die redelijk van de grond komt. Champions league groepsfase helaas nog niet bereikt, dus dat wordt een hels karwei. Zonde dat ik 1 jeugdspeler net te laat gecontracteerd had (accepteerde het aanbod nadat hij transfervrij was weggelopen), dus staat dat ik 1 speler heb gehaald :classic_rolleyes: