Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Op 7-5-2022 om 21:24 zei Satioz:

Sinds lange tijd geen fm te hebben gespeeld deze editie eens opgepakt. Het enige wat nog niet echt lukt is de youth intake verbeteren. Zit inmiddels in 2038 met mijn Feyenoord save en dit jaar eigenlijk pas een redelijke intake gehad zoals is te zien:

Echter zijn er nog altijd geen echte toppers naar boven gekomen en twijfel ik waar ik het nog kan zoeken. Het is inderdaad een loterij maar meestal komt het al niet verder dan goede talenten dus dit is al zeer uitzonderlijk. Voor de duidelijk Hoofd jeugdopelidingen lijkt het probleem niet te zijn: 

En de accommodaties ook niet:

iemand een idee waar te zoeken?

Geduld en een flinke dosis geluk. Vergeet niet dat wanneer je elk jaar spelers met drie sterren doorkrijgt, je prima intakes hebt. Dat zijn spelers die kunnen uitgroeien tot bruikbare basisspelers, als je er daar elk jaar drie van krijgt, doe je het eigenlijk gewoon heel goed maar ik snap de frustratie. 

Een ander dingetje, en ik weet niet zeker of het echt zo werkt maar dat gevoel krijg ik wel heel erg, is dat jouw HoYD nog geen jaar bij de club aanwezig is. Het lijkt even te duren voordat zoiets echt effect heeft op de intakes. Evenals jouw faciliteiten, die zijn gewoon top natuurlijk maar hoe lang is dat al zo? 

5 uur geleden zei Daniell:

Geduld en een flinke dosis geluk. Vergeet niet dat wanneer je elk jaar spelers met drie sterren doorkrijgt, je prima intakes hebt. Dat zijn spelers die kunnen uitgroeien tot bruikbare basisspelers, als je er daar elk jaar drie van krijgt, doe je het eigenlijk gewoon heel goed maar ik snap de frustratie. 

Een ander dingetje, en ik weet niet zeker of het echt zo werkt maar dat gevoel krijg ik wel heel erg, is dat jouw HoYD nog geen jaar bij de club aanwezig is. Het lijkt even te duren voordat zoiets echt effect heeft op de intakes. Evenals jouw faciliteiten, die zijn gewoon top natuurlijk maar hoe lang is dat al zo? 

Faciliteiten zijn al 5 jaar op en top. En als ze dreigen te verminderen worden ze direct weer verbeterd. Maar zoals gezegd de getoonde screens van de intake was de 'beste' tot dat moment terwijl het al seizoen 2037/38 was. 

Het punt van HoYD klopt, maar die ervoor zat er minimaal 6 jaar en gaf minder en was qua stats ongeveer gelijk/ iets minder dan die. Inmiddels weer een seizoen erdoor gejaagd en 1 potentiele keeper en 2 redelijke. Benieuwd wat het volgend jaar wordt maar denk idd geduld en geluk hebben. Het lijkt iig niet aan de accommodaties te liggen en/of stats HoYD op de korte aanstelling na en was de gedachtegang dus in feite wel goed met hopen op meer geluk.

Moest mijn uitdaging even opnieuw beginnen omdat ik niet de juiste competities had ingeladen, maar zit inmiddels bij mjin tweede club.

In Indonesië pakte ik direct de beker en eindigde uiteindelijk nog knap op de derde plaats:

image.thumb.png.904ef35b1e57c4ef473a311b956629cc.png

Toen ik solliciteerde op een andere functie werd ik direct ontslagen. Die zag ik niet aankomen, maar op het tweede niveau van China voortreffelijk van start gegaan. Wat ik niet wist is dat deze club onderdeel is van de City Football Group. Benieuwd hoe ik het ga doen!

image.png.b3a57f7ba3bcf6114f1ce6e25153397f.png

BAM. Exact 10 jaar over gedaan. Van een onbeduidend National League ploegje naar het kampioenschap van de Premier League. Afgelopen jaar de Europa League gewonnen en daardoor gaan we nu voor het tweede jaar op rij de CL in. In de CL overigens net verloren van Juventus in de halve finale. 

image.thumb.png.740916ebbd582b3a349297509c326fa3.png

Op naar National League North/South :< Vier back to backs kampioenschappen op rij. Was wel billenknijpen op de laatste speeldag maar met een beter doelsaldo eerste geworden.

image.png.d7abf35b53b8924c7b9d7755c8980a8d.png

Weet iemand hoe het komt dat er bij de vacatures geen nationale teams meer staan om bij te solliciteren als zij zonder manager zitten? Nu moet ik elke keer bij baanzekerheid kijken om die beschikbare banen te zien.

Na 10 wedstrijden zag stonden wij bovenaan en na 33 wedstrijden is dat wederom zo

Nog 1 wedstrijd te gaan. Pieken wij op het juiste moment? We kunnen alles pakken, maar ook niets.

image.png.40f18acf0246a974ea5c28d001fa869f.png

image.thumb.png.b8c9e2d022e7670e1e307dd07c0efaaa.png

image.thumb.png.58e980b878f0b698f9f19a98b376cb6e.png 

image.thumb.png.44139562e0d9b35c253071c5b0aa66ec.png

image.png

Hier seizoen 6 in premier manager 2 achter de rug. Waar het zo lekker liep verspeelde we in de laatste fase vh seizoen teveel punten. Hierdoor misten we op 1 doelpunt met doelsaldo plek 2:

pm2_030.png.8792781aec863e34c542ffb42492bcf8.png

En in de play-offs was het even zo zuur. Halve finale ging goed:

pm2_032.png.5fd89b14b45903ce845299d9a4d7a0d3.png

Maar in de finale kregen we in de slot sec nog een 1-1 tegen:

pm2_033.png.391a79e34b3aa1d2290ff3555bbb4231.png

Om vervolgens in de verlenging te verliezen..

De League Cup finale wisten we ook niet te winnen:

pm2_031.png.36463b849a0e194b8ec6f7e00fd0406a.png

Terwijl we in de Cup winners cup wel een mooi campagne hadden. Barca en PSG werden verslagen. Maar uiteindelijk was Ajax ons de baas:

pm2_029.png.ce0303e85c250f108c01992503478300.png

Oldskool namen he :) 

Nougoed nu nog maar weer een seizoen in division 1 en nu hopelijk wel promotie naar de premier league.

6 minuten geleden zei AntiChrist7:

Wat is een leuke competitie/land om op het laagste niveau te beginnen en op te klimmen (ook voor de 20j bij 1 club achievement), maar niet in engeland?

Frankrijk en Portugal vind ik altijd wel leuk! 

51 minuten geleden zei AntiChrist7:

Wat is een leuke competitie/land om op het laagste niveau te beginnen en op te klimmen (ook voor de 20j bij 1 club achievement), maar niet in engeland?

Duitsland heeft op de lagere niveaus ook heerlijke clubs :D 

We zijn in mijn game in het PS-era terecht gekomen. Afgelopen 8 jaar heeft of PSG of PSV de CL gewonnen. Dit jaar waren wij weer aan de beurt...

image.png.51febc5620d5970037e99b0cfecdd2cc.png

18 uur geleden zei AntiChrist7:

Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Schotland, België, Denemarken, Turkije, Zweden

20 uur geleden zei AntiChrist7:

In Spanje, Italië en Frankrijk heb je vaak op lagere niveau's wat vervallen clubs die vroegah nog op hoog niveau gespeeld hebben. Dat kan natuurlijk een leuke uitdaging zijn om hen weer terug te brengen naar het hoogste niveau.