Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

Het zit aanvallend wel goed bij PSV in 2032 :D Nog één wedstrijd dit seizoen om de statistieken op te vijzelen maar dat is wel de CL-finale tegen Chelsea. Ben benieuwd of we de derde titel op rij en de vijfde titel in de geschiedenis van PSV kunnen pakken. Bijna Ajax voorbij!

image.png.6abe507bea70d02772c2ed35dabe9c04.png

20 uur geleden zei La Pulga:

image.png.15428619b3d32166b39ec5710b0a2771.png

Rodrigo zit bij mij in de game :D 

heujj, eindelijk iemand die ook met Ajax speelt.

welk jaar zit je? en heb je een screen van je selectie?

23 minuten geleden zei ELHenry:

heujj, eindelijk iemand die ook met Ajax speelt.

welk jaar zit je? en heb je een screen van je selectie?

Ja zeker, heb er zelfs een novelle van. Ik zit nu in 2034/2035

image.png

Dit is een screen van mijn oudere selectie maar omdat ik nu een stukje verder ben ingame dan in mijn novelle moet ik dat nog wel eventjes geheim houden

Godsamme hey... Een beetje een vergelijkbare rant als @Thomassje123 hier... Nou heb ik sowieso een schurfthekel aan een voorzitter die zich met mijn sportieve beleid bemoeit, maar deze flapdrop in Zuid-Afrika spant echt de kroon. Echt, je hebt irritante voorzitters die het beste voor hebben met de club en je hebt van die totalitaire makaken die ze ergens uit het afvoerputje van de mensheid hebben gevist.

Ik ben bij TS Galaxy ingestapt en zonder enige aankopen, maar met een solide tactisch idee heb ik de zaak op de rit gekregen. Van de veertiende plek naar de vierde plek in twaalf potjes. Negen keer winst, drie keer gelijk, maar uitoverwinningen op de kampioen Kaizer Chiefs en de runnerup Orlando Pirates, dus gewoon prima gepresteerd. Het bleek dat een aantal van die gasten best kunnen voetballen, als je hun talenten op de juiste manier inzet.

Enfin, ik heb geen (verdere) behoefte om (nog meer) veren in mijn reet te steken, anders zie ik er dadelijk uit als een pauw. Feit is, sportief gezien liep het best aardig en had ik de basis voor het komend seizoen al gelegd. Het fundament voor een mogelijk kampioensteam was gelegd. Totdat die knurft van een voorzitter gewoon vijf basisspelers verkoopt , waarvan drie aan Kaizer Chiefs. Hoe kun je zo de status quo veranderen? Hoe dan?

Serieus, het is dat het in FM niet mogelijk is, maar anders zou ik denken dat die parasiet gewoon geld verduistert uit de clubkas om zijn dubieuze seksreisjes naar vage bordelen in Thailand mee te bekostigen. Nu heb ik dus vier miljoen, maar geen hond uit de hoogste afdeling die ook voor een schappelijke prijs wil komen. Lekker dan.

8 uur geleden zei La Pulga:

image.png

Dit is een screen van mijn oudere selectie maar omdat ik nu een stukje verder ben ingame dan in mijn novelle moet ik dat nog wel eventjes geheim houden

Waar is Blok? 

6 uur geleden zei Nom de Guerre:

Godsamme hey... Een beetje een vergelijkbare rant als @Thomassje123 hier... Nou heb ik sowieso een schurfthekel aan een voorzitter die zich met mijn sportieve beleid bemoeit, maar deze flapdrop in Zuid-Afrika spant echt de kroon. Echt, je hebt irritante voorzitters die het beste voor hebben met de club en je hebt van die totalitaire makaken die ze ergens uit het afvoerputje van de mensheid hebben gevist.

Ik ben bij TS Galaxy ingestapt en zonder enige aankopen, maar met een solide tactisch idee heb ik de zaak op de rit gekregen. Van de veertiende plek naar de vierde plek in twaalf potjes. Negen keer winst, drie keer gelijk, maar uitoverwinningen op de kampioen Kaizer Chiefs en de runnerup Orlando Pirates, dus gewoon prima gepresteerd. Het bleek dat een aantal van die gasten best kunnen voetballen, als je hun talenten op de juiste manier inzet.

Enfin, ik heb geen (verdere) behoefte om (nog meer) veren in mijn reet te steken, anders zie ik er dadelijk uit als een pauw. Feit is, sportief gezien liep het best aardig en had ik de basis voor het komend seizoen al gelegd. Het fundament voor een mogelijk kampioensteam was gelegd. Totdat die knurft van een voorzitter gewoon vijf basisspelers verkoopt , waarvan drie aan Kaizer Chiefs. Hoe kun je zo de status quo veranderen? Hoe dan?

Serieus, het is dat het in FM niet mogelijk is, maar anders zou ik denken dat die parasiet gewoon geld verduistert uit de clubkas om zijn dubieuze seksreisjes naar vage bordelen in Thailand mee te bekostigen. Nu heb ik dus vier miljoen, maar geen hond uit de hoogste afdeling die ook voor een schappelijke prijs wil komen. Lekker dan.

Wat is daar dan mis mee?

1 uur geleden zei Titan:

Met goede hoop richting de WK-loting...

Dancing Pallbearers GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.4a883adfa13408a7488423dbde3f67ca.png

Het is een derde plaats geworden. De eerste wedstrijd met 3-1 verloren van Duitsland, daarna 6-3 ten onder tegen Argentinië en afsluitend netjes met 3-1 voorbij Noorwegen.

image.thumb.png.c7f3f936f850668763440101b6fcef8d.png

21 minuten geleden zei FlyD:

Ik zie de link tussen die zin en de screen niet ;c

Heel Europa wil me als bondscoach. Althans 4 toplanden, nog niet eerder meegemaakt eigenlijk.

Op 6-5-2022 om 10:42 zei La Pulga:

image.png

Hoe heet je novelle. Ik ga nu met Ajax beginnen en wil vooral jeugd de kans geven.

Op 19-4-2022 om 14:22 zei Tim':

Mijn kneusjes beginnen wel echt in zichzelf te geloven. Deze wereldtopper genaamd Juan Coco heeft zojuist het enige doelpunt gemaakt tegen concurrent Liverpool _O_

a8d62e5966444890a71195b9a8f2ab85.png

Waarom laat je hem spelen?

2 uur geleden zei putdus:

Waarom laat je hem spelen?

De poképlayerchallenge inderdaad. Zie hier voor meer info. Maar dat is de reden waarom dit soort kneuzen mogen spelen.