Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

9 minuten geleden zei JesseNL:

Als ik voor seizoen 2 een extra competitie inlaad, zijn dat dan regens of ook originele spelers?

Hangt er vanaf hoe groot je je database gekozen hebt, of je extra spelers uit die bepaalde regio's ingeladen hebt. Kies je ervoor om de Premier League in te laden zullen het voornamelijk originele spelers zijn in seizoen 2. Wil je Hong Kong erbij pakken en je hebt een kleine database gekozen zonder extra spelers uit dat land in te laden vanaf het begin zullen het voornamelijk newgens zijn.

31 minuten geleden zei Mordurette:

Hangt er vanaf hoe groot je je database gekozen hebt, of je extra spelers uit die bepaalde regio's ingeladen hebt. Kies je ervoor om de Premier League in te laden zullen het voornamelijk originele spelers zijn in seizoen 2. Wil je Hong Kong erbij pakken en je hebt een kleine database gekozen zonder extra spelers uit dat land in te laden vanaf het begin zullen het voornamelijk newgens zijn.

Ik speel in Zweden en heb een middelgrote database en de omliggende landen geselecteerd maar ben Denemarken vergeten. Dus als ik het zo lees komt het wel goed, ik ga het meemaken. Dankjewel 

35 minuten geleden zei JesseNL:

Ik speel in Zweden en heb een middelgrote database en de omliggende landen geselecteerd maar ben Denemarken vergeten. Dus als ik het zo lees komt het wel goed, ik ga het meemaken. Dankjewel 

Er komen geen originele spelers bij in de database als je een nieuw land inlaadt (dacht ik toch). 

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik hang een beetje vast in Hong Kong... Ik ben op gesprek geweest bij drie andere clubs, maar die kiezen telkens voor een andere manager :cab: 

Vreemd dat die clubs jou niet willen met jouw prijzenkast en reputatie. 

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Half jaartje. Ik heb overwogen om ontslag te nemen, maar dat is niet zo mijn ding.

Dan nog even een half jaartje uitzitten en clubloos gaan solliciteren :D 

Op 3-5-2022 om 19:39 zei Nummerke10:

In mijn hoofd komt het stadion op dezelfde plek als het oude stadion en behoudt het zijn charme :classic_ninja:

Weer een transferzomer vast kunnen houden aan Goñi  Afgelopen seizoen uitgeroepen tot Best Player in Europe en 3e geworden in de Ballon D'Or-verkiezing. Een absoluut beest en Manchester City en PSG cirkelen al lang om hem heen maar zolang er geen boden komen wordt ie ook niet ongelukkig.

image.thumb.png.3f6085ffb13c9dd5482e55e2c1cd8db7.png

Dit wordt dus zijn 5e volledige seizoen in dienst bij ons en er zit zo te zien alweer een stijgende lijn in 

image.png.cf2bba8a0088309371afe51ee58e1498.png

96 miljoen voor speler voor Osasuna...... Dat is gelijk iig beste team van Secunda La Liga.... :D 

Die kunnen daar nieuwe selectie voor kopen  _O_

Gepost (edited)

@Kyrill Ze zijn een stabiele middenmoter in La Liga en hebben sinds de uitgaande transfer van 96 miljoen voor slechts 65 miljoen ingekocht :D

Krijg je een nieuw stadion, kom je erachter dat je bent afgetroefd door Marcel Brands en Sandor van der Heide ;c 

image.png.fcbcced9b63016ed65e4573c43023ac9.png  image.png.733cade7e17396f2c3c74fdc0c5d82a3.png

Edit: Ook Albert van der Haar en Jan Vreman hebben al een stadion naar zich genoemd gekregen :classic_ninja:

Edited by Nummerke10

58 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zat opeens te denken, ik heb nog een save met Feyenoord waarin ik in het eerste seizoen de Conference League heb gewonnen. Mooi moment om die weer op te pakken denk ik.  

Realisme, altijd +1.

Houd de baas tevreden en niemand maakt je wat! 

image.png.18664404a66dfc1c8dcb3e832108082a.png

Toch ook nog best belangrijk voor ons op 38-jarige leeftijd, zojuist zijn contract met een jaar verlengd, ben benieuwd hoe lang hij nog mee gaat :D 

6 goals, 5 assists én elke speler die zeurt luistert naar hem. @Nom de Guerre kan deze ook wel waarderen denk ik! Dit seizoen kan zo maar eens de meest productieve (qua gemaakte goals) uit zijn carrière worden, dat vind ik dan ook wel weer mooi... 

1266000304_RicardoQuaresma_Profile.thumb.png.ffdd9c5621957d8e89e2fc6e3911f70b.png

Dit is ook wel echt lekker, gotta love a bidding war! 

Speler in kwestie loopt uit zijn contract aan het einde van het seizoen en we kunnen niet verlengen omdat we zijn salaris niet kunnen betalen. Komt Zenit ineens met een bod van €950k. Deze kunnen opdrijven naar 3,2M! We gaan dus even drie miljoen vangen voor een speler die toch (gratis) zou vertrekken :mrgy: 

image.png.1ecd7a394bfbe4deab8e3e70d4e3e32a.png