JesseNL Gepost May 4 Share Gepost May 4 Als ik voor seizoen 2 een extra competitie inlaad, zijn dat dan regens of ook originele spelers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 4 Share Gepost May 4 9 minuten geleden zei JesseNL: Als ik voor seizoen 2 een extra competitie inlaad, zijn dat dan regens of ook originele spelers? Hangt er vanaf hoe groot je je database gekozen hebt, of je extra spelers uit die bepaalde regio's ingeladen hebt. Kies je ervoor om de Premier League in te laden zullen het voornamelijk originele spelers zijn in seizoen 2. Wil je Hong Kong erbij pakken en je hebt een kleine database gekozen zonder extra spelers uit dat land in te laden vanaf het begin zullen het voornamelijk newgens zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost May 4 Share Gepost May 4 31 minuten geleden zei Mordurette: Hangt er vanaf hoe groot je je database gekozen hebt, of je extra spelers uit die bepaalde regio's ingeladen hebt. Kies je ervoor om de Premier League in te laden zullen het voornamelijk originele spelers zijn in seizoen 2. Wil je Hong Kong erbij pakken en je hebt een kleine database gekozen zonder extra spelers uit dat land in te laden vanaf het begin zullen het voornamelijk newgens zijn. Ik speel in Zweden en heb een middelgrote database en de omliggende landen geselecteerd maar ben Denemarken vergeten. Dus als ik het zo lees komt het wel goed, ik ga het meemaken. Dankjewel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 4 Share Gepost May 4 35 minuten geleden zei JesseNL: Ik speel in Zweden en heb een middelgrote database en de omliggende landen geselecteerd maar ben Denemarken vergeten. Dus als ik het zo lees komt het wel goed, ik ga het meemaken. Dankjewel Er komen geen originele spelers bij in de database als je een nieuw land inlaadt (dacht ik toch). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 12 minuten geleden zei FlyD: Er komen geen originele spelers bij in de database als je een nieuw land inlaadt (dacht ik toch). Wedden van wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 4 Share Gepost May 4 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wedden van wel Ha oké, goed om te weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost May 4 Share Gepost May 4 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Wedden van wel Ik voel de druk om vanavond op de spatiebalk te rammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 27 minuten geleden zei JesseNL: Ik voel de druk om vanavond op de spatiebalk te rammen Gewoon doen. Don't hold back. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 Ik hang een beetje vast in Hong Kong... Ik ben op gesprek geweest bij drie andere clubs, maar die kiezen telkens voor een andere manager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost May 4 Share Gepost May 4 32 nieuwe plaatsen, bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 28 minuten geleden zei Michiel RAFC: 32 nieuwe plaatsen, bedankt! Dat zijn wel hele luxe plaatsen dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 4 Share Gepost May 4 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik hang een beetje vast in Hong Kong... Ik ben op gesprek geweest bij drie andere clubs, maar die kiezen telkens voor een andere manager Vreemd dat die clubs jou niet willen met jouw prijzenkast en reputatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 4 minuten geleden zei Mordurette: Vreemd dat die clubs jou niet willen met jouw prijzenkast en reputatie. Ik ben net afgewezen door drie clubs uit de Zuid-Afrikaanse Tweede Divisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost May 4 Share Gepost May 4 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik ben net afgewezen door drie clubs uit de Zuid-Afrikaanse Tweede Divisie Ze kunnen jou gewoon niet betalen 🤪 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 4 Author Share Gepost May 4 Zojuist zei Mordurette: Ze kunnen jou gewoon niet betalen 🤪 Dat kan overigens zomaar de reden zijn. Heb je nu nog een (lang) contract bij je huidige club @Nom de Guerre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 4 Share Gepost May 4 14 minuten geleden zei Fantasy: Dat kan overigens zomaar de reden zijn. Heb je nu nog een (lang) contract bij je huidige club @Nom de Guerre? Half jaartje. Ik heb overwogen om ontslag te nemen, maar dat is niet zo mijn ding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 4 Author Share Gepost May 4 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Half jaartje. Ik heb overwogen om ontslag te nemen, maar dat is niet zo mijn ding. Dan nog even een half jaartje uitzitten en clubloos gaan solliciteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 4 Share Gepost May 4 Op 3-5-2022 om 19:39 zei Nummerke10: In mijn hoofd komt het stadion op dezelfde plek als het oude stadion en behoudt het zijn charme Weer een transferzomer vast kunnen houden aan Goñi Afgelopen seizoen uitgeroepen tot Best Player in Europe en 3e geworden in de Ballon D'Or-verkiezing. Een absoluut beest en Manchester City en PSG cirkelen al lang om hem heen maar zolang er geen boden komen wordt ie ook niet ongelukkig. Dit wordt dus zijn 5e volledige seizoen in dienst bij ons en er zit zo te zien alweer een stijgende lijn in 96 miljoen voor speler voor Osasuna...... Dat is gelijk iig beste team van Secunda La Liga.... Die kunnen daar nieuwe selectie voor kopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Gepost May 5 Share Gepost May 5 (edited) @Kyrill Ze zijn een stabiele middenmoter in La Liga en hebben sinds de uitgaande transfer van 96 miljoen voor slechts 65 miljoen ingekocht Krijg je een nieuw stadion, kom je erachter dat je bent afgetroefd door Marcel Brands en Sandor van der Heide Edit: Ook Albert van der Haar en Jan Vreman hebben al een stadion naar zich genoemd gekregen Edited May 5 by Nummerke10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost May 5 Share Gepost May 5 Ik zat opeens te denken, ik heb nog een save met Feyenoord waarin ik in het eerste seizoen de Conference League heb gewonnen. Mooi moment om die weer op te pakken denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost May 5 Share Gepost May 5 58 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik zat opeens te denken, ik heb nog een save met Feyenoord waarin ik in het eerste seizoen de Conference League heb gewonnen. Mooi moment om die weer op te pakken denk ik. Realisme, altijd +1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost May 5 Share Gepost May 5 Houd de baas tevreden en niemand maakt je wat! Toch ook nog best belangrijk voor ons op 38-jarige leeftijd, zojuist zijn contract met een jaar verlengd, ben benieuwd hoe lang hij nog mee gaat 6 goals, 5 assists én elke speler die zeurt luistert naar hem. @Nom de Guerre kan deze ook wel waarderen denk ik! Dit seizoen kan zo maar eens de meest productieve (qua gemaakte goals) uit zijn carrière worden, dat vind ik dan ook wel weer mooi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniell Gepost May 5 Share Gepost May 5 Dit is ook wel echt lekker, gotta love a bidding war! Speler in kwestie loopt uit zijn contract aan het einde van het seizoen en we kunnen niet verlengen omdat we zijn salaris niet kunnen betalen. Komt Zenit ineens met een bod van €950k. Deze kunnen opdrijven naar 3,2M! We gaan dus even drie miljoen vangen voor een speler die toch (gratis) zou vertrekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 5 Share Gepost May 5 Your boy is going places! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 5 Share Gepost May 5 Rodrigo zit bij mij in de game Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts