Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

4 uur geleden zei Daniell:

Gaat steeds beter, bedankt! Hoe is het met jou? Vrouw is zwanger van onze vierde en wat misselijk momenteel, verder alles oké! Gedichtje heb ik gelezen inderdaad, bedankt Karel :classic_love:

Fijn om te horen! Yw! Met mij gaat het fantasisch. Doe heel veel leuke dingen alleen of met vrienden en soms zowel alleen als met vrienden op zelfde avond haha. En nieuwe baan begin ik morgen met de 5e week, in de IT heb erg naar mijn zin. Voorlopig alleen HTML en wordt goed uitgedaagd voor bazen en collega's heel fijn. Gefeliciteerd!! 4e alweeer geweldig. My pleasure, always. Fijn dat je terug bent!! Benieuwd naar je novelle!

Op 28-4-2022 om 21:00 zei SantiagoMunez:

Ben al een tijdje op zoek naar een opvolger van mijn game met Dulwich Hamlet. Bij een aantal clubs is “wordt de beste jeugdopleiding van het land” een doelstelling en die spreekt me aan. Wie weet bij welke (interessante) clubs dit bijvoorbeeld het geval is? 😬

Het is IF Brommapojkarna in Zweden geworden. Eerste promotie naar de Superettan én een mooie jeugdinstroom is binnen. 😬

7 uur geleden zei SantiagoMunez:

Het is IF Brommapojkarna in Zweden geworden. Eerste promotie naar de Superettan én een mooie jeugdinstroom is binnen. 😬

Met de jeugd zit het wel goed bij Brommapojkarna. 

39 minuten geleden zei Michaelinho*:

Serieus stadion qua capaciteit ook :D

Zeker! Had tijdje meeste toeschouwers gemiddeld maar Ajax had nog een groter stadion. Nu hebben ze het stadion ook nog eens uitgebreid naar 62,625 dus daar moesten we overheen. 

Gepost (edited)

69 miljoen komende 5 jaar bij nieuw contract voor mijn 1e keeper.....

Ik moet echt maar meer ongelukkige spelers gaan riskeren met mijn Arsenal en nee gaan zeggen tegen nieuw contracten:mmm::-D

@La Pulga mooie kale kop heeft je manager ;c

Edited by Kyrill

Gepost (edited)

57153800_OyuntungalagUlambayar_Profile.png.c5734bf9326839b556ddd089cfaf3068.png

Naast mijn Poképlayerchallenge/Journeyman/Hexagon een andere langdurige challenge begonnen. Hopelijk blijft mijn assistent minimaal 35 jaar aan mijn zijde en dan eens zien hoeveel talen deze man kan spreken. Spreekt op dit moment alleen Mongools, dus dat hij de wereldtalen nog moet leren is een groot voordeel.

Edited by FMNOOB

3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Bij City was het anders alleen Haaland met een verhaal 😅

Felix Correia zal ook wel heel blij zijn met een assist en voor Josewa Frederick-Charley is elke speelminuut een feestje natuurlijk :D 

Spoiler

156ac6bdc3d3b6a640e54c5e795dc64f.png

Gepost (edited)

image.png.6a8ffb1005a4d49e55cfd7f644972523.png

Trots op m'n Feyenoordjeugdteam. :-D 

Met Feyenoord na 172 competitiewedstrijden weer eens verloren. :cry:

image.png.f391173c63cb37fc71ee76011d0e954f.png

Helaas, met man en macht tegenhouden ging tot het uur al met hangen en wurgen. Na de rode kaart en zeker in de verlenging ging het hard. Spelers helemaal leeg ook. 

Edited by MetalMichael

4 uur geleden zei Copywriter:

Een 010 stadion in Eindhoven ;c

In mijn hoofd komt het stadion op dezelfde plek als het oude stadion en behoudt het zijn charme :classic_ninja:

Weer een transferzomer vast kunnen houden aan Goñi :D Afgelopen seizoen uitgeroepen tot Best Player in Europe en 3e geworden in de Ballon D'Or-verkiezing. Een absoluut beest en Manchester City en PSG cirkelen al lang om hem heen maar zolang er geen boden komen wordt ie ook niet ongelukkig.

image.thumb.png.3f6085ffb13c9dd5482e55e2c1cd8db7.png

Dit wordt dus zijn 5e volledige seizoen in dienst bij ons en er zit zo te zien alweer een stijgende lijn in :classic_love:

image.png.cf2bba8a0088309371afe51ee58e1498.png

28 minuten geleden zei Nummerke10:

In mijn hoofd komt het stadion op dezelfde plek als het oude stadion en behoudt het zijn charme :classic_ninja:

Weer een transferzomer vast kunnen houden aan Goñi :D Afgelopen seizoen uitgeroepen tot Best Player in Europe en 3e geworden in de Ballon D'Or-verkiezing. Een absoluut beest en Manchester City en PSG cirkelen al lang om hem heen maar zolang er geen boden komen wordt ie ook niet ongelukkig.

image.thumb.png.3f6085ffb13c9dd5482e55e2c1cd8db7.png

Dit wordt dus zijn 5e volledige seizoen in dienst bij ons en er zit zo te zien alweer een stijgende lijn in 

image.png.cf2bba8a0088309371afe51ee58e1498.png

Heerlijke spits! Verbaast me eigenlijk dat hij er niet meer scoort in de Eredivisie.

Zojuist zei FlyD:

Heerlijke spits! Verbaast me eigenlijk dat hij er niet meer scoort in de Eredivisie.

Hij speelt als linksbuiten dus dat scheelt wel veel denk ik. Van Duiven is de spits met 103 goals in de afgelopen 83 competitieduels. 

2 minuten geleden zei Nummerke10:

Hij speelt als linksbuiten dus dat scheelt wel veel denk ik. Van Duiven is de spits met 103 goals in de afgelopen 83 competitieduels. 

Dat verklaart veel inderdaad. Zou weleens proberen de voorzetten vanaf rechts naar de 2e paal te sturen. Als hij daar met zijn 195cm, 18 jumping en 15 strength aan komt lopen tegen de gemiddelde back van minder dan 170cm, dan kan hij er misschien nog wat meer meepikken.

Ik zie nu pas dat dat mogelijk is :classic_ninja: Had wel al mixed crosses aanstaan vanwege die reden. Ben benieuwd wat dit oplevert want in de match engine ziet het er haast lachwekkend uit zo groot als ie is.