Jump to content

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

12 minuten geleden zei La Pulga:

Mapje nu veranderd.

Als ik config open met internet exploder, geen idee of dat de bedoeling is, dan krijg ik dit.

image.png.7fdb3e24b324a1831c38d77c03a02234.png

Die config file hoort /skins

Je hebt wat mappen gecombineerd wat niet zou moeten, als ik het zo zie.

Dit is de Football Manager 2022 map in /Documenten/Sports Interactive:

image.png.49ebe0b89245261bac35af94513ac6e1.png

en zo ziet /graphics er bij mij uit:

image.png.7570bf3960c30318c0a3d1400d7ebd33.png

Thanks, ik ga er mee verder aan de slag. Het duurt wel even, al die bestanden kopiëren en plakken :D 

Ik laat wel even weten of het is gelukt.

image.png.43769a333b90f6620b8f426374d6fb3e.png

Paar bestanden nog maar.

Edited by La Pulga

Nou, de graphics zijn terug :D Dankjwel boys! 

Nu ben ik alleen mijn skin kwijt, geen idee hoe dat nou weer komt..

image.png.cf9deaa4c4b70760a6b26051957dc024.png

Geen idee hoe, maar ook gefixt. We kunnen weer verder met de novelle :D 

Edited by La Pulga

Op 25-4-2022 om 09:37 zei Nom de Guerre:

5c5ff0e5ac8a80d91e1d960e440e54ad.png

Ons debuut in de Aziatische CL valt niet tegen. Uit verloren en thuis gelijk tegen Sanfrecce Hiroshima, maar die zijn ook echt de bom ( :D ). Die stellen namelijk elf niet-Hong Kong spelers op in de basis, terwijl ik maar vier niet-Hong Kong spelers kan opstellen. Operatie naturaliseer een bende Chinezen duurt nog minstens anderhalf jaar :cab: 

Hier nog even op terugkomen. Vanaf de tweede ronde speel je in Azië niet uit en thuis, maar speel je één wedstrijd per ronde. Ons avontuur eindigde in de finale, met een 2-1 nederlaag tegen Al-Sadd. Wel in de halve finale na verlenging langs Sanfrecce Hiroshima.

13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Dat zou leuk zijn.

Voor zolang het duurt, hè... Heb overigens nog geen flauw idee waar te beginnen dus ik sta open voor ideeën! 

13 uur geleden zei Mordurette:

Welkom terug man.

Alweer ;c bedankt! Hoe is het? Is de kleine al daar? Schiet me anders even een DM ;)

17 minuten geleden zei rich ruzzian:

Where have you been? Tof dat je er weer bent. 

Toch wel een warm welkom zo! :classic_biggrin:

Waar ik ben geweest; gewoon thuis, zoals altijd haha. Nee, zonder dollen. Was een beetje Football Manager moe geworden dus heb me de laatste maanden vooral op mijn gezin en gezondheid gestort. Hier en daar een beetje Cities en F1 gespeeld ;)

1 uur geleden zei Daniell:

Vanavond maar eens beginnen met Vitória de Guimarães. In FM18 nog een leuke save en novelle mee gedaan! Heb wel even iets herkenbaars en 'vrij' nodig om er weer in te komen, vandaar Portugal; lekker soepele regeltjes! 

Succes 👏🏻👏🏻

Ben al een tijdje op zoek naar een opvolger van mijn game met Dulwich Hamlet. Bij een aantal clubs is “wordt de beste jeugdopleiding van het land” een doelstelling en die spreekt me aan. Wie weet bij welke (interessante) clubs dit bijvoorbeeld het geval is? 😬

Kan nu de stap maken naar Zulte Waregem vanuit Slowakije, twijfel nog wel een beetje. Heb daar niets meer te winnen en zoek eigenlijk iets anders. Wellicht voor een jaartje en dan weer door. Even kijken of ik daar iets neer kan zetten net als hier.

Net FM22 weer geïnstalleerd, laatste keer spelen blijkt 21 november 2021 te zijn geweest dus werd wel weer tijd :D

Enfin, kan iemand me even op weg helpen wat betreft de essentiële downloads voordat je een nieuw spel begint? (logo's worden al gedownload, faces en kits vind ik nog niet zo belangrijk) 

Welke skins gebruiken jullie tegenwoordig en waar vind ik een goede real-name fix? 

3 minuten geleden zei Daniell:

Net FM22 weer geïnstalleerd, laatste keer spelen blijkt 21 november 2021 te zijn geweest dus werd wel weer tijd :D

Enfin, kan iemand me even op weg helpen wat betreft de essentiële downloads voordat je een nieuw spel begint? (logo's worden al gedownload, faces en kits vind ik nog niet zo belangrijk) 

Welke skins gebruiken jullie tegenwoordig en waar vind ik een goede real-name fix? 

https://manutd.nl/wat-te-doen-voordat-je-een-nieuwe-fm-save-start/

https://manutd.nl/nederland-duitsland-japan-speelbaar-maken-in-football-manager/

Tof dat je er weer bent :D